Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти за бюрото за помощ на Twitter

Контакти за бюрото за помощ на Twitter

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Twitter. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Twitter. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Twitter и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Twitter като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Twitter

Свържете се с клиентското обслужване на Twitter чрез имейл

Twitter Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Twitter

Twitter Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Twitter

Twitter Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Twitter

Twitter База знания

https://help.twitter.com/en/new-user-faq

Участвайте във форумните дискусии на Twitter

Twitter Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Twitter Instagram

Twitter Instagram

instagram.com/twitter/

Twitter Facebook Page

Twitter Facebook Page

facebook.com/TwitterInc/

Twitter Twitter

Twitter Twitter

twitter.com/twitter

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на Twitter обикновено отговарят на имейли в рамките на 1 седмица .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

Сътрудниците на Twitter обикновено отговарят във чата в рамките на 1 седмица .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

Сътрудниците на Twitter обикновено вдигат обаждания в рамките на 1 седмица .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Twitter

Общи условия на Twitter

N/A

Политика за поверителността на Twitter

Политика за поверителността на Twitter

N/A

Политика за сигурността на Twitter

Политика за сигурността на Twitter

N/A

Twitter ОРЗД

Twitter ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Twitter

Страница в Уикипедия за Twitter

N/A

Партньорска програма на Twitter

Партньорска програма на Twitter

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Twitter?

Twitter е софтуерна компания за интернет услуги. Twitter е сайт за социални мрежи, който ви улеснява да се свържете и да споделяте с други хора онлайн.

Каква подкрепа предлага Twitter?

Обслужващият екип на Twitter предлага следните канали за поддръжка: поддръжка на социални медии и поддръжка на самообслужване.

Как да се свържа с Twitter?

Можете да се свържете с екипа за поддръжка на Twitter, като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Twitter?

Twitter няма имейл support.

Има ли Twitter чат наживо?

Не, Twitter няма поддръжка в чата на живо.

Как да говоря с някого в Twitter?

Twitter няма телефонна поддръжка на клиенти.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо