Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Загуба на клиенти

Какво е загуба на клиенти?

Загубата на клиенти се случва, когато клиент спре абонамента си за вашата компания и престне да използва вашите продукти или услуги. Загубата на клиенти се нарича още отблъскване на клиентите. Има много проблеми, които повишават процента на загуба на клиентите. Един от тях е лошото обслужване на клиентите.

Вземете всички клиенти, които губите през определено време, и разделете този брой на сумата от клиенти, които сте имали в началото на избран период от време. Можете да изчислите процента на загуба на клиентите си по този начин.

По-добре е да запазите и да се грижите за клиентите. Един от начините е предоставянето на страхотно обслужване на клиентите с LiveAgent.

Често задавани въпроси

Какво е загуба на клиенти?

Коефициентът на загуба на клиенти е индекс, който показва колко клиенти са ни напуснали за даден период. Това ни показва колко ценен е продуктът, който предлагате и как можете да задържите клиентите с вашата марка.

Как да пресметнем загубата на клиенти?

За да изчислите коефициента на загуба на клиенти извадете броя на потребителите, които са с вас в края на месеца, от броя на потребителите в даден ден (напр. началото на месеца). След това полученият брой трябва да бъде разделен на първия брой потребители и получаваме процента, който е коефициента на загуба на клиенти. Например: (1000-200) / 1000 = 80% коефициент на загуба на клиенти

Какво може да направи една компания за да намали загубата на клиенти.

За да намалите загуба на клиенти, компанията трябва да продължи да анализира защо напускането на клиентите настъпва . Например свързването с клиенти, които желаят да се откажат от услугите на фирмата, може да помогне. След това печелим две неща - шанс да задържим клиента и знания за причината за напускането. Обучението на клиентите също е изключително важно. Това е свързано например с факта, че клиентът знае с кого да се свърже в случай на проблем. Какво друго можете да подобрите? Със сигурност обслужване на клиенти, чието ниво оказва огромно влияние върху подхода на клиентите, както и предлагане на печалби на клиенти, които са с вас и са ви верни.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо