Какво е загуба на клиенти?
Загубата на клиенти се случва, когато клиент спре абонамента си за вашата компания и престне да използва вашите продукти или услуги. Загубата на клиенти се нарича още отблъскване на клиентите. Има много проблеми, които повишават процента на загуба на клиентите. Един от тях е лошото обслужване на клиентите.
Вземете всички клиенти, които губите през определено време, и разделете този брой на сумата от клиенти, които сте имали в началото на избран период от време. Можете да изчислите процента на загуба на клиентите си по този начин.
По-добре е да запазите и да се грижите за клиентите. Един от начините е предоставянето на страхотно обслужване на клиентите с LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво е загуба на клиенти?
Коефициентът на загуба на клиенти е индекс, който показва колко клиенти са ни напуснали за даден период. Това ни показва колко ценен е продуктът, който предлагате и как можете да задържите клиентите с вашата марка.
Как да пресметнем загубата на клиенти?
За да изчислите коефициента на загуба на клиенти извадете броя на потребителите, които са с вас в края на месеца, от броя на потребителите в даден ден (напр. началото на месеца). След това полученият брой трябва да бъде разделен на първия брой потребители и получаваме процента, който е коефициента на загуба на клиенти. Например: (1000-200) / 1000 = 80% коефициент на загуба на клиенти
Какво може да направи една компания за да намали загубата на клиенти.
За да намалите загуба на клиенти, компанията трябва да продължи да анализира защо напускането на клиентите настъпва . Например свързването с клиенти, които желаят да се откажат от услугите на фирмата, може да помогне. След това печелим две неща - шанс да задържим клиента и знания за причината за напускането. Обучението на клиентите също е изключително важно. Това е свързано например с факта, че клиентът знае с кого да се свърже в случай на проблем. Какво друго можете да подобрите? Със сигурност обслужване на клиенти, чието ниво оказва огромно влияние върху подхода на клиентите, както и предлагане на печалби на клиенти, които са с вас и са ви верни.
Expert note
Загубата на клиенти е индекс, който показва колко клиенти са напуснали компанията за даден период. Анализирането на причините е важно за запазване на клиентите.

Забавни видеа за клиентското обслужване
Това видео показва важността на доброто клиентско обслужване чрез забавен начин и подчертава, че бизнесите трябва да се фокусират върху предоставянето на отлично обслужване, за да задържат клиентите си.
Стийв Джобс за клиентското изживяване
Даването на приоритет на клиентското изживяване помага на бизнесите да разработят по-добра технология, отговаряща на нуждите на клиентите и подобряваща техните изживявания. Важно е да определят целевата си група клиенти и да предлагат ползи, които привличат клиентите отново и отново.
Обучете екипите си на основите на комуникацията с клиенти и клиентското изживяване
Обучете екипите си за комуникация с клиенти и подобрете клиентското изживяване с безплатния профил на LiveChat.ladesk.com. Регистрирайте се сега!