Какво е загуба на клиенти?
Загубата на клиенти се случва, когато клиент спре абонамента си за вашата компания и престне да използва вашите продукти или услуги. Загубата на клиенти се нарича още отблъскване на клиентите. Има много проблеми, които повишават процента на загуба на клиентите. Един от тях е лошото обслужване на клиентите.
Вземете всички клиенти, които губите през определено време, и разделете този брой на сумата от клиенти, които сте имали в началото на избран период от време. Можете да изчислите процента на загуба на клиентите си по този начин.
По-добре е да запазите и да се грижите за клиентите. Един от начините е предоставянето на страхотно обслужване на клиентите с LiveAgent.
Frequently asked questions
Какво е загуба на клиенти?
Коефициентът на загуба на клиенти е индекс, който показва колко клиенти са ни напуснали за даден период. Това ни показва колко ценен е продуктът, който предлагате и как можете да задържите клиентите с вашата марка.
Как да пресметнем загубата на клиенти?
За да изчислите коефициента на загуба на клиенти извадете броя на потребителите, които са с вас в края на месеца, от броя на потребителите в даден ден (напр. началото на месеца). След това полученият брой трябва да бъде разделен на първия брой потребители и получаваме процента, който е коефициента на загуба на клиенти. Например: (1000-200) / 1000 = 80% коефициент на загуба на клиенти
Какво може да направи една компания за да намали загубата на клиенти.
За да намалите загуба на клиенти, компанията трябва да продължи да анализира защо напускането на клиентите настъпва . Например свързването с клиенти, които желаят да се откажат от услугите на фирмата, може да помогне. След това печелим две неща - шанс да задържим клиента и знания за причината за напускането. Обучението на клиентите също е изключително важно. Това е свързано например с факта, че клиентът знае с кого да се свърже в случай на проблем. Какво друго можете да подобрите? Със сигурност обслужване на клиенти, чието ниво оказва огромно влияние върху подхода на клиентите, както и предлагане на печалби на клиенти, които са с вас и са ви верни.
Expert note
Загубата на клиенти е индекс, който показва колко клиенти са напуснали компанията за даден период. Анализирането на причините е важно за запазване на клиентите.

Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.
Управление за обслужването на клиенти
CRM е ключова стратегия за управление на взаимоотношенията с клиентите и е свързана със софтуер за управление на бизнес отношения. В LiveAgent можете да съхранявате клиентски данни и да създавате персонализирани контактни полета. Използването на софтуер за кол център може да подобри клиентското обслужване и организацията на работата в компанията.
Оценка на удовлетворенотта на клиентите
Текстът предлага три основни принципа за обслужване на клиенти - отговаряне на техните нужди, индивидуален подход и съпричастност. Можете да получите поддръжка чрез чат, както и да се регистрирате за достъп до речник. Рейтингът за удовлетвореност на клиентите показва колко са доволни клиентите от обслужването. Клиентите могат да дадат оценки и коментари, като това е страхотен начин да се измери ефективността на агентите. За да подобрите рейтинга си за удовлетвореност на клиентите, трябва да развиете обслужването си и да внимавате индивидуално към всеки клиент.
Текстът обръща внимание на важността на клиентското обслужване и описва клиентски ориентираната маркетингова стратегия, която включва действия и инструменти, фокусирани върху нуждите и очакванията на клиентите. За това е необходимо да се провежда анализ на постигнатите резултати и да се измерва удовлетвореността на клиентите. Осигуряването на впечатления на клиентите и обслужването им трябва да бъде подробно и многоканално с възможност за автоматизация на дейностите.