Какво е загуба на клиенти?
Загубата на клиенти се случва, когато клиент спре абонамента си за вашата компания и престне да използва вашите продукти или услуги. Загубата на клиенти се нарича още отблъскване на клиентите. Има много проблеми, които повишават процента на загуба на клиентите. Един от тях е лошото обслужване на клиентите.
Вземете всички клиенти, които губите през определено време, и разделете този брой на сумата от клиенти, които сте имали в началото на избран период от време. Можете да изчислите процента на загуба на клиентите си по този начин.
По-добре е да запазите и да се грижите за клиентите. Един от начините е предоставянето на страхотно обслужване на клиентите с LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво е загуба на клиенти?
Коефициентът на загуба на клиенти е индекс, който показва колко клиенти са ни напуснали за даден период. Това ни показва колко ценен е продуктът, който предлагате и как можете да задържите клиентите с вашата марка.
Как да пресметнем загубата на клиенти?
За да изчислите коефициента на загуба на клиенти извадете броя на потребителите, които са с вас в края на месеца, от броя на потребителите в даден ден (напр. началото на месеца). След това полученият брой трябва да бъде разделен на първия брой потребители и получаваме процента, който е коефициента на загуба на клиенти. Например: (1000-200) / 1000 = 80% коефициент на загуба на клиенти
Какво може да направи една компания за да намали загубата на клиенти.
За да намалите загуба на клиенти, компанията трябва да продължи да анализира защо напускането на клиентите настъпва . Например свързването с клиенти, които желаят да се откажат от услугите на фирмата, може да помогне. След това печелим две неща - шанс да задържим клиента и знания за причината за напускането. Обучението на клиентите също е изключително важно. Това е свързано например с факта, че клиентът знае с кого да се свърже в случай на проблем. Какво друго можете да подобрите? Със сигурност обслужване на клиенти, чието ниво оказва огромно влияние върху подхода на клиентите, както и предлагане на печалби на клиенти, които са с вас и са ви верни.
Съпричастност в обслужването на клиенти
Научете за съпричастността към клиентите и начините, по които можете да подобрите цялостното си обслужване, като включите изрази на емпатия.
Настройка на кол център – дизайн и структура
За да подобрите клиентското изживяване и да повишите репутацията на компанията си, е важно да използвате шаблони за имейли и да комуникирате ефективно с клиентите си. Обучението на екипа за обслужване на клиенти и използването на инструменти, като информационни имейли и видео чат, са от съществено значение. LiveAgent предоставя тези възможности за поддръжка и комуникация с клиентите, като предлага и демонстрации, интеграции и партньорски програми.