Тествай безплатно

Удовлетвореност на клиентите

Какво е удовлетвореност на клиентите?

Удовлетвореността на клиентите е интензивност или степен на удовлетворение, получеа от продукти, услуги или грижа за клиента. Това е ситуация , в която клиентът е доволен от компания. Удовлетвореността на клиентите отразява дали очакванията на клиента са изпълнени или не.

Когато дадена компания повиши удовлетвореността на клиентите, тя може да намали разходите и да увеличи продажбите. Щастливият клиент често препоръчва компанията на своите приятели, семейство или колеги и това води до нови потенциални клиенти. Фирмата може да повиши удовлетворението чрез предоставяне на качествени продукти, услуги и поддръжка на клиенти, чрез цени или чрез добра атмосфера на магазина. Но има и много други начини.

Удовлетвореност на клиентите
Векторна концепция за обратна връзка с клиенти в плосък стил – ръчна проверка на отлична оценка в проучване

Frequently asked questions

Какво е удовлетвореност на клиентите?

Удовлетвореността на клиентите е степента на удовлетвореност на клиента от продукта или услугата, които са закупили, или от клиентската поддръжка. Tя отразява дали очакванията на клиента са изпълнени и нуждите са удовлетворени.

Как да измерим удовлетвореността на клиентите?

Удовлетвореността на клиентите може да се измери по няколко начина. Това може да е резултат от удовлетвореност на клиентите, благодарение на който ще получим отговори на въпроса дали клиентите са доволни от обслужването на клиентите или не. Можете също така да проучите оценката на усилията на клиента, която показва колко усилия трябва да положи клиентът в процеса и да се свърже с обслужването на клиентите. Друга възможност са анкети с подробни запитвания, които се изпращат на клиентите чрез приложението, след приключване на услугата, по имейл или чрез чат на живо.

Как да подобрим удовлетвореността на клиентите?

За да подобрите удовлетвореността на клиентите, направете обслужването на клиентите възможно най-високо - така че клиентът да почувства важен за вас. Опитайте се също така да разберете клиента и неговите решения и да отговорите на неговите нужди. Трябва също да се погрижите за потребителско изживяване, за да може клиентът ви да премине през процеса на покупка по най-лесния и интуитивен начин.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо