Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Анкета за клиентското удолетворение

Какво е анкета за клиентското удовлетворение?

Survey is an examination of opinions, behavior made by asking people questions.

Cambridge dictionary

Анкетите се попълват от клиентите съгласно техния опит с екипа по обслужването. Позната е също така като анкета за клиентското удовлетворение. Тези въпроси от клиентската анкета са за това, как се отнасят към тях клиентските представители/

Не всички клиенти попълват формата. Някои хора го считат за загуба на време и че не си струва, затова пропускат нейното попълване. Но все пак, това е ценна информация за компанията.

Всички агенти се опитват да дадат най- доброто от себе си за да бъде клиентското обслужване възможно най- доброто. Понякога, клиентите са толкова отегчени от даден продукт, така че той/тя може да попълнят неправилно формуляра. Това е заради неправилното тълкуване на клиентите.

Какво трябва да включва анкетата за клиентското обслужване?

Преди да започнете да създавате Вашата анкета, най- важното е да определите:

  • Инструментите, които ще използвате
  • Коя целева група се опитвате да достигнете с анкетата (може да бъде определен сегмент на Вашите клиенти)
  • Използвайте целите на Вашата компания за да определите успеха на историята

Как да определите целите на анкетата от клиентското обслужване?

Изборът на SMART целите при създаването на Вашата анкета за удовлетворение е от съществено значение.

Когато обмисляте възможни цели, уверете се че те са:

  • S – specific (специфични)
  • M – measurable (съизмерими)
  • A –  achievable (достижими)
  • R – relevant (уместни)
  • T – time-bound (обвързани с времето)

След това, можете да започнете да създавате въпроси, които съответстват на Вашата марка.

Видове въпроси:

  • Отворено
  • Затворено
  • Няколко избора
  • Вид рейтинг на въпросите
  • Въпроси по скала

Важното е да прецените, кои са подходящите за Вашите цели. За да имате полезни анкети е необходимо да улесните преживяването на респондентите. По този начин, използвайте въпроси с много отговори или затворени въпроси за да получите адекватните отговори. Ако не сте сигурни, подайте опцията за отворен отговор. Но не прекалявайте, ако не искате да изгубите респонденти.

Накрая, създайте Ваша анкета с Вашето клиентско удовлетворение с тази проста структура:

1. Първата част трябва да бъде за употребата на клиента/респондента на Вашия продукт или услуга.

2. Следващата част трябва да бъде за клиента. Определете възможните демографски особености на клиента като възраст, местонахождение. Това ще Ви помогне също така да определите Вашата целева публика.

3. За даване на оценка, използвайте скала.

4. Дайте на респондента възможността да изрази своето мнение с отворен въпрос.

5. В края, обобщете анкетата и уведомете респондента, за какво са Ви необходими неговите отговори.

Как може софтуерът на клиентското обслужване да помогне за оценките на услугата за клиентското удовлетворение?

LiveAgent е клиентски софтуер за продукти, който е създаден с цел по- ефективната работа и ефикасна работа на представителите. Предлага също така интеграция, наречена Nicereply. Чрез тази интеграция, сте в състояние ефективно да събирате клиентската обратна връзка.

Прочетете повече за LiveAgent обратна връзка за интеграцията тук.

Предимствата на това да използвате LiveAgent- за увеличаване на клиентското удоволствие:

  • Подобрено време за отговор
  • Чат на живо- обърнете се веднага към клиентските проблеми
  • Повишена продуктивност във Вашите отдели
  • CRM ситема
  • Имейл, социални медии, обаждания и чат запитвания от един интерфейс.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Често задавани въпроси

Каква е анкетата за клиентското удовлетворение?

Анкетите за клиентско обслужване са анкети, които се извършват от клиенти според техния опит с обслужващия персонал. Въпросите в такива анкети обикновено засягат въпроса, как клиентите биват обслужвани от агентите. Подобни анкети Ви позволяват да добиете ценна обратна връзка за клиентското обслужване.

Какви са елементите на анкетата за клиентското удовлетворение?

В анкетите за клиентското удовлетворения, трябва да се задават въпроси, които да разкрият цялостната картина за клиентското обслужване. Обикновено, това са въпроси като: Каква е степента на Вашето удовлетворение? Доколко сте склонни да купите отново продукт от определена компания? Каква е възможността да препоръчате услугата на Вашите приятели?

Как да проведете анкета за клиентското удовлетворение?

За да се проведе анкета с клиентско удовлетворение, е необходимо да определите въпросите, които искате питате клиента, така че въпросите да са възможно най- ефективни за Вас. От изключителна важност е да изберете канала, през който искате да се проведе анкетата. Това може да включва обаждания до клиентите, изпращане на имейли, изпращане на карта с отговори и плик или онлайн анкета.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо