Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Поддръжка чрез социални мрежи

Какво е поддръжка чрез социални мрежи?

Когато предлагате обслужване на клиенти в социални мрежи като Facebook и Twitter, това нещо се нарича поддръжка чрез социални мрежи. Поддръжката чрез социални мрежи е от съществено значение за някои марки или B2C фирми за електронна търговия, където клиентите са свикнали да се свържат с вашия екип за поддръжка чрез по-съвременните начини.

Интегрирането на вашата Facebook страница и Twitter потребителско име в LiveAgent е лесна задача и за няколко минути можете да бъдете напълно оборудвани, за да осигурите поддръжка чрез социалните мрежи. Всички туитове с конкретни ключови думи или включително вашето потребителско име ще бъдат автоматично трансформирани в тикети, за да могат вашите агенти да отговорят на тях.

Същото важи и за коментарите във Facebook и личните съобщения към вашите Facebook страници. И двете се трансформират в тикети, така че вашите агенти не трябва непрекъснато да влизат във Facebook, за да им отговорят, вместо това те могат да продължат да работят в 1 приложение (LiveAgent) и да отговарят на редовни тикети.

Често задавани въпроси

Какво означава поддръжка чрез социални мрежи?

Поддръжката чрез социални мрежи предлага обслужване на клиенти чрез платформи за социални мрежи като Facebook, Instagram или Twitter. Социалните мрежи са много важен канал за комуникация, поради тази причина предлагането на такава поддръжка е много добро за компанията по отношение на имиджа и помага да се гарантира удовлетвореността на клиентите.

 

Важна ли е поддръжкаta чрез социални мрежи за бизнеса?

Поддръжката чрез социални мрежи е изключително важна за бизнеса, особено за марки, чиято основна целева група са хората свикнали с модерните начини за комуникация чрез социалните мрежи. Социалните мрежи са от голямо значение за изграждането на имидж и също оказват влияние върху нивото на удовлетвореност на клиентите.

 

Позволява ли ви LiveAgent да предоставяте поддръжка чрез социални мрежи?

LiveAgent ви позволява да предоставяте поддръжка чрез социални мрежи. Софтуерът може да бъде интегриран с Facebook и Twitter. Всички туитове с определени ключови думи могат да бъдат превърнати в тикети, на които агентите да отговорят. Същото се случва и със съобщенията, които пристигат на страниците във Facebook. Това е голямо опростяване и автоматизиране на работата за агентите, тъй които не трябва да бъдат влезли в социалните мрежи.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо