Какво е поддръжка чрез социални мрежи?
Когато предлагате обслужване на клиенти в социални мрежи като Facebook и Twitter, това нещо се нарича поддръжка чрез социални мрежи. Поддръжката чрез социални мрежи е от съществено значение за някои марки или B2C фирми за електронна търговия, където клиентите са свикнали да се свържат с вашия екип за поддръжка чрез по-съвременните начини.
Интегрирането на вашата Facebook страница и Twitter потребителско име в LiveAgent е лесна задача и за няколко минути можете да бъдете напълно оборудвани, за да осигурите поддръжка чрез социалните мрежи. Всички туитове с конкретни ключови думи или включително вашето потребителско име ще бъдат автоматично трансформирани в тикети, за да могат вашите агенти да отговорят на тях.
Същото важи и за коментарите във Facebook и личните съобщения към вашите Facebook страници. И двете се трансформират в тикети, така че вашите агенти не трябва непрекъснато да влизат във Facebook, за да им отговорят, вместо това те могат да продължат да работят в 1 приложение (LiveAgent) и да отговарят на редовни тикети.
Frequently Asked Questions
Какво означава поддръжка чрез социални мрежи?
Поддръжката чрез социални мрежи предлага обслужване на клиенти чрез платформи за социални мрежи като Facebook, Instagram или Twitter. Социалните мрежи са много важен канал за комуникация, поради тази причина предлагането на такава поддръжка е много добро за компанията по отношение на имиджа и помага да се гарантира удовлетвореността на клиентите.
Важна ли е поддръжкаta чрез социални мрежи за бизнеса?
Поддръжката чрез социални мрежи е изключително важна за бизнеса, особено за марки, чиято основна целева група са хората свикнали с модерните начини за комуникация чрез социалните мрежи. Социалните мрежи са от голямо значение за изграждането на имидж и също оказват влияние върху нивото на удовлетвореност на клиентите.
Позволява ли ви LiveAgent да предоставяте поддръжка чрез социални мрежи?
LiveAgent ви позволява да предоставяте поддръжка чрез социални мрежи. Софтуерът може да бъде интегриран с Facebook и Twitter. Всички туитове с определени ключови думи могат да бъдат превърнати в тикети, на които агентите да отговорят. Същото се случва и със съобщенията, които пристигат на страниците във Facebook. Това е голямо опростяване и автоматизиране на работата за агентите, тъй които не трябва да бъдат влезли в социалните мрежи.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.