Какво е поддръжка чрез социални мрежи?
Когато предлагате обслужване на клиенти в социални мрежи като Facebook и Twitter, това нещо се нарича поддръжка чрез социални мрежи. Поддръжката чрез социални мрежи е от съществено значение за някои марки или B2C фирми за електронна търговия, където клиентите са свикнали да се свържат с вашия екип за поддръжка чрез по-съвременните начини.
Интегрирането на вашата Facebook страница и Twitter потребителско име в LiveAgent е лесна задача и за няколко минути можете да бъдете напълно оборудвани, за да осигурите поддръжка чрез социалните мрежи. Всички туитове с конкретни ключови думи или включително вашето потребителско име ще бъдат автоматично трансформирани в тикети, за да могат вашите агенти да отговорят на тях.
Същото важи и за коментарите във Facebook и личните съобщения към вашите Facebook страници. И двете се трансформират в тикети, така че вашите агенти не трябва непрекъснато да влизат във Facebook, за да им отговорят, вместо това те могат да продължат да работят в 1 приложение (LiveAgent) и да отговарят на редовни тикети.
Frequently asked questions
Какво означава поддръжка чрез социални мрежи?
Поддръжката чрез социални мрежи предлага обслужване на клиенти чрез платформи за социални мрежи като Facebook, Instagram или Twitter. Социалните мрежи са много важен канал за комуникация, поради тази причина предлагането на такава поддръжка е много добро за компанията по отношение на имиджа и помага да се гарантира удовлетвореността на клиентите.
Важна ли е поддръжкаta чрез социални мрежи за бизнеса?
Поддръжката чрез социални мрежи е изключително важна за бизнеса, особено за марки, чиято основна целева група са хората свикнали с модерните начини за комуникация чрез социалните мрежи. Социалните мрежи са от голямо значение за изграждането на имидж и също оказват влияние върху нивото на удовлетвореност на клиентите.
Позволява ли ви LiveAgent да предоставяте поддръжка чрез социални мрежи?
LiveAgent ви позволява да предоставяте поддръжка чрез социални мрежи. Софтуерът може да бъде интегриран с Facebook и Twitter. Всички туитове с определени ключови думи могат да бъдат превърнати в тикети, на които агентите да отговорят. Същото се случва и със съобщенията, които пристигат на страниците във Facebook. Това е голямо опростяване и автоматизиране на работата за агентите, тъй които не трябва да бъдат влезли в социалните мрежи.
Expert note
Подобрете клиентското обслужване чрез интеграцията на социални мрежи като Facebook и Twitter. Мониторирайте и отговаряйте на запитванията на клиентите в реално време.

90% от потребителите на социални медии вече са свързали с брандове или бизнеси през платформите. Когато се свържат с бранд, 40% от клиентите очакват отговор в рамките на час, а 79% - в рамките на 24 часа. Aко отговорът им е положителен, те са 71% по-склонни да препоръчат бранда на други в социалните медии. Над 63% клиенти очакват компаниите да предлагат клиентско обслужване в социалните медии, въпреки че те не са много предпочитан канал за обслужване.
Добре дошли в Академията за клиентско обслужване
Providing excellent customer service is crucial for businesses to remain competitive and successful in the long run. Satisfied customers are more loyal and spend more, while those who have experienced poor service often reject the brand, resulting in reduced revenue and a damaged reputation. Training for customer service involves equipping employees with the knowledge, competencies, tools, and skills necessary to serve and assist customers. This training is beneficial not only for customer service representatives but also for positions such as technical support and sales representatives.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага интеграция с пет социални мрежи, включително Facebook, за подобряване на взаимодействието с клиентите. Мултибранд добавката на софтуера позволява управление на повече от една марка едновременно, включително управление на различни характеристики като хелп деск, обслужване на имейл адреси и социални медии. Обслужването чрез множество канали е важно за бизнеса, особено за марки, насочени към хора, свикнали с тези начини на комуникация. LiveAgent предлага безплатен тестов период за корпорации и функционалности включват личен мениджър на ключови профили.
Key rules for customer service chat include using grammatically correct language, responding quickly, not using abbreviations, and personalizing responses by using the customer's name. Avoiding errors and writing fast are important, while template answers should not be overused. Using proper language and personalizing responses can make the customer feel valued.