Какво представляват отчетите?
Отчетите, наричани и анализи, ви дават цялостна представа за това какво се случва в профила ви. LiveAgent предлага подробни отчети, включително пълен анализ, отчет за производителността, отче за служителя, отчет за отдела, отчет по тагове, отчет по време или дневник на одита. Всички отчети могат да бъдат експортирани под формата на csv файлове.
Научете повече за отчетите в LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за отчети?
Отчетите представляват събрана информация даваща ви представа за случващото се в профила ви в системата за клиентска поддръжка. Позволяват ви да прецените дали обслужването, което предлагате, е на необходимото ниво и дали има нужда от подобрения.
Как да генерирате отчети в LiveAgent?
LiveAgent предлага подробни отчети, които можете да преглеждате в раздела "Отчети". Ако трябва да създадете документ, можете да го заредите с CSV разширение.
Какви видове отчети ви предлага LiveAgent?
LiveAgent предлага подробни отчети, включително пълен анализ, отчет за производителността, отчет за служителя, отчет за отдела, отчет за производителността по тагове, отчет за производителността по време, отчет за производителността по канал и дневник на одита, по различни периоди от време (от един потребител до цяла година).
Текстът представя софтуерната програма LiveAgent като висококачествена алтернатива за клиентско обслужване. Тази програма предлага онлайн чат на живо, обслужване на клиенти и база данни на клиенти. Също така има вграден софтуер за управление на услуги и прогнозни оценки за удовлетвореността. LiveAgent се интегрира лесно с други приложения и предлага допълнителни функции като поддръжка на VoIP и система за управление на оплаквания. Опции като говорител на марката, шаблони за отговори и ресурси за поддръжка са също на разположение.
Най-пълният списък със задачи за кол център
Това е ръководство за управление на клиентско обслужване, което дава съвети за организиране на картата за оценка на клиентските запитвания, добавяне на контекст на тикетите, използване на системи за управление на тикети, контролен списък за стандарти, използване на софтуер и AI, обучение на сътрудници за работа с продуктите и техническите аспекти на работата.
База знания: Шаблони за заявки за интеграция
In order to provide the best service to customers, it is important for companies to offer a wide range of integrations between digital products and services. This not only satisfies existing clients but also attracts new ones. Giving customers the ability to request integrations can help meet their expectations. LiveAgent offers a service that transfers data from popular help desk applications and encourages potential customers to try their service.