Какво представляват отчетите?
Отчетите, наричани и анализи, ви дават цялостна представа за това какво се случва в профила ви. LiveAgent предлага подробни отчети, включително пълен анализ, отчет за производителността, отче за служителя, отчет за отдела, отчет по тагове, отчет по време или дневник на одита. Всички отчети могат да бъдат експортирани под формата на csv файлове.
Научете повече за отчетите в LiveAgent.

Frequently Asked Questions
Какво е определението за отчети?
Отчетите представляват събрана информация даваща ви представа за случващото се в профила ви в системата за клиентска поддръжка. Позволяват ви да прецените дали обслужването, което предлагате, е на необходимото ниво и дали има нужда от подобрения.
Как да генерирате отчети в LiveAgent?
LiveAgent предлага подробни отчети, които можете да преглеждате в раздела "Отчети". Ако трябва да създадете документ, можете да го заредите с CSV разширение.
Какви видове отчети ви предлага LiveAgent?
LiveAgent предлага подробни отчети, включително пълен анализ, отчет за производителността, отчет за служителя, отчет за отдела, отчет за производителността по тагове, отчет за производителността по време, отчет за производителността по канал и дневник на одита, по различни периоди от време (от един потребител до цяла година).
Expert note
Отчетите предоставят цялостна представа за профила ви. LiveAgent предлага пълен анализ, отчети за производителността на служителя/отдела, отчети по тагове и време и дневник на одита.

Ако сътрудниците обслужване на клиенти бяха честни
Videos - Ako Satrudnicite Osluzhvane Na Klienti Byah Chestni
LiveAgent: Демонстрация на софтуер за обработка на запитвания
Videos - Liveagent Demonstraciya Na Software Za Obrabotka Na Zapitvaniya
Обучете екипите си на основите на комуникацията с клиенти и клиентското изживяване
Обучете екипите си за комуникация с клиенти и подобрете клиентското изживяване с безплатния профил на LiveChat.ladesk.com. Регистрирайте се сега!