Какво е лоялност?
Под лоялност се разбира абстрактно чувство, което се явява като измерителна единица, доколко са лоялни клиентите. По- голямата лоялност сред Вашите клиенти означава по-голямо генериране на доходи за Вас.
Това е основно заради това, че маркетингът разчита на слогана, отколкото на билборда. Това е по- евтино и по- продуктивно.
За да си гарантирате, че Вашите клиенти остават верни на Вас и Вашата компания. Трябва да поставяте клиента на първо място. В случай, че въвеждате промени във Вашата компания, мислете дали Вашият клиент ще я одобри или не.
Frequently Asked Questions
Какво е лоялност?
Лоялността на продажбите е желанието да се върне към компанията много пъти. Клиентът харесва компанията, има добър опит с марката и когато му е необходим продукт от дадена индустрия, той избира тази специфична компания. Има много причини, защо клиентът решава да избере определена марка и да бъде лоялен към нея.
По какъв начин лоялността е важна?
Клиентската лоялност е важна, защото клиентите, които са доволни и имат желание да купуват отново и отново, като продуктите и услугите на дадена марка са основния генератор на печалби. Лоялните клиенти прекарват повече време и пари за тяхната любима марка. Клиентската лоялност също така насърчава силната нагласа за доверие между марката и клиентите. Още повече, запазването на съществуващите клиенти е по- евтино, отколкото спечелването на нови, така че е от печалба за компанията.
Как да подобрим клиентската лоялност?
За да увеличите клиентската лоялност, трябва да им предоставите продукта, който очакват. Важното е да отговаря на изискванията и парите за него да си струват. В допълнение към това, можете да използвате лесна точкова система или да създадете обширна програма за лоялност, която ще окуражи дори още повече покупки. Също така е страхотна идея да се изгради полезно общество за Вашите клиенти като създадете например, Facebook група. Страхотното клиентско обслужване е също така изключително важно за изграждането на лоялност и връзки.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.