Какво е лоялност?
Под лоялност се разбира абстрактно чувство, което се явява като измерителна единица, доколко са лоялни клиентите. По- голямата лоялност сред Вашите клиенти означава по-голямо генериране на доходи за Вас.
Това е основно заради това, че маркетингът разчита на слогана, отколкото на билборда. Това е по- евтино и по- продуктивно.
За да си гарантирате, че Вашите клиенти остават верни на Вас и Вашата компания. Трябва да поставяте клиента на първо място. В случай, че въвеждате промени във Вашата компания, мислете дали Вашият клиент ще я одобри или не.
Frequently asked questions
Какво е лоялност?
Лоялността на продажбите е желанието да се върне към компанията много пъти. Клиентът харесва компанията, има добър опит с марката и когато му е необходим продукт от дадена индустрия, той избира тази специфична компания. Има много причини, защо клиентът решава да избере определена марка и да бъде лоялен към нея.
По какъв начин лоялността е важна?
Клиентската лоялност е важна, защото клиентите, които са доволни и имат желание да купуват отново и отново, като продуктите и услугите на дадена марка са основния генератор на печалби. Лоялните клиенти прекарват повече време и пари за тяхната любима марка. Клиентската лоялност също така насърчава силната нагласа за доверие между марката и клиентите. Още повече, запазването на съществуващите клиенти е по- евтино, отколкото спечелването на нови, така че е от печалба за компанията.
Как да подобрим клиентската лоялност?
За да увеличите клиентската лоялност, трябва да им предоставите продукта, който очакват. Важното е да отговаря на изискванията и парите за него да си струват. В допълнение към това, можете да използвате лесна точкова система или да създадете обширна програма за лоялност, която ще окуражи дори още повече покупки. Също така е страхотна идея да се изгради полезно общество за Вашите клиенти като създадете например, Facebook група. Страхотното клиентско обслужване е също така изключително важно за изграждането на лоялност и връзки.
Expert note
Клиентската лоялност е ключът към успешния бизнес. Доволните клиенти са основен генератор на печалби и прекарват повече време и пари за любимата си марка.

Конференции за обслужване на клиенти и тяхното въздействие върху образованието
Конференциите за обслужване на клиенти са събития, в които експерти от обслужването на клиенти. Прочетете повече, за да научите как са свързани с образованието.
Шаблони за имейли за разпродажба на продукт
Текстът представя въпроси и отговори относно маркетинг стратегии, включително информация за намаления, помощ и конвертиране на валута. Рекламира се софтуер за управление на клиенти, както и имейл шаблони за отговори на отзиви и програма на лоялността. Шаблоните за препоръки са важни за улесняване на клиентите и задържане на тяхното доверие, репутация и продажби. Най-добрите практики включват персонализация на молбите, насочване на въпроси и благодарности.
Въпроси за цени на продукт/услуга
Бизнесите, активни в социалните медии, получават множество въпроси на лични съобщения. Някои от тези съобщения са свързани с цените на продуктите или услугите на фирмата. Цената играе важна роля за мнозина купувачи, когато те търсят продукти или услуги за покупка. Купувачите сравняват множество фактори, като качеството, марката и произхода на продукта. Качеството може да бъде решаващо за едни клиенти, докато други търсят по-евтини продукти. Отговаряйте на коментари в социалните медии, за да запазите клиентите. Цената може да въздейства на процеса на покупката в зависимост от навиците на клиента. Накрая, цената има големи въздействия върху процеса на покупка.
Автоматизацията на процесите и насърчаването на комуникацията чрез социалните мрежи може да помогне за изграждането на добри взаимоотношения с клиентите и може да подобри качеството на клиентското обслужване. Специалистите от LiveAgent предлагат софтуер за управление на тикети и център за обслужване. Безплатната им пробна версия включва уникален идентификатор за всеки тикет, универсална пощенска кутия и хибридни тикет потоци.