Какво представлява кодексът на практиката?
Давайте инструкции на членовете на Вашата компания според кодекса на практиката. Това е писмено ръководтсво, което трябва да помогне да се следват епичните принципи на компанията. Практическият кодекс повелява как Вашият представител на клиентите трябва да работи и да предоставя поддръжка, поддръжка да комуникира с клиенти или да привлече нови такива.
Практическите кодекси също помагат да се гарантира безопасност чрез анализ на рисковете и те определят условията за качествени услуги и продукти с цел грижа и защита на клиентите.
Frequently Asked Questions
Какво представлява кодексът на практиката?
Кодексът за поведение е насока, която помага на членовете на компанията да се придържат към етичните принципи. Той определя как трябва да работи представителят на клиента, какви са стандартите за комуникация и придобиване на нови клиенти. Той също така трябва да гарантира безопастност чрез анализ на риска и да определи условията за качество за продуктите и услугите.
Всеки отдел ли има нужда от кодекс на практика?
Пректическият кодекс описва определено поведение на работното място. По закон не се изисква, но е добре да имате код, който да се предлага на служителите. Такъв документ определено ще улесни работата на екипа, както и изпълнението на задачите.
Какви области трябва да обхваща един кодекс на практиката?
Практческият кодекс на замества законите и разпоредбите. Той се занимава със здравословни и безопасни условия на труд и полезен в конкретна организация или отдел. То няма такава власт като закона, но заинтересованите лица са обвързани с него.
Процеси в обслужването на клиенти
Статията представя най-добрите начини за подобряване на продажбите. Съветва се да се има опит в клиентското обслужване и да се използват автоматизирани имейли и маркетингова автоматизация, за да се подобри задържането на клиентите, клиентската лоялност и продажбите. Също така, дават се съвети за уговаряне на търговска среща с потенциални клиенти, като използване на софтуер за клиентско обслужване, приложения за проследяване на времето и софтуер за видеоконференции. Анализирането на отзивите и настроенията на клиентите също е важно, както и имане на личностни умения като активно слушане и търпение.
Контролен списък за стандарти за клиентско обслужване
Текстът обсъжда важността на планирането в маркетинга и инструментите, които могат да помогнат в разбирането на нуждите на целевата аудитория. Втората част от текста се фокусира върху важността на клиентското обслужване и предлага контролен списък за създаване на стандарти за качествено обслужване за служителите в обслужващия сектор.
Списък със задачи за създаване на кол център
Кол центърът е важна част от бизнеса. Настройте ясни цели преди стартиране и прогнозирайте броя обаждания, за да оптимизирате комуникацията с клиентите.
Безопасност на системата за клиентска поддръжка
LiveAgent предлага софтуер за клиентска поддръжка и комуникация, включващ функции за безопасност и управление на тикети от различни източници.