Какво е интеграция?
Интегрирайте Вашия сайт с други приложения за да разширите Вашия бизнес. Изберете от широк спектър от приложения, инструменти и плъгини. Имейл маркетинг, мениджмънт на фактури, CSM, управление на връзката с клиенти (CRM), мениджмънт на проекти, инструменти за сътрудничество, инструменти за миграция. Всичко, от което се нуждаете е да задоволите Вашите клиенти.
Разгледайте обхвата на LiveAgent за интеграции, плъгини и приложения.
Frequently Asked Questions
Какво е интеграция?
Интеграцията е възможността за свързване заедно на различни видове сайтове, приложения, инструменти и ръководства. Благодарение на интеграцията, можете да управлявате, например, фактури, имейл, маркетинг за социални медии, управление на връзката с клиенти (CRM), инструменти за кооперация и миграция на едно място. Това позволява по- ефективните дейности и подобрява представянето на дигиталните решения.
Как помага интеграцията?
Интеграцията е изключително полезна, особено за работа, която изисква употребата на много инструменти и плъгини. Благодарение на интеграцията, не е необходимо да превключвате между инструментите за комуникация и управление, спестявате време за повторно вписване. В допълнение към това, употребата на един интерфейс помага за организиране на дейностите.
Какви са интеграциите на LiveAgent?
Интеграциите, предоставени от LiveAgent Ви позволяват да се свържете с много инструменти, като: VOiP доставчик, инструменти за бизнес мениджмънт, Google формуляри, инструменти за изпълнение на поръчки, управление на връзката с клиенти (CRM), имейл кутии, инструменти за плащане и инструменти за планиране. Това гарантира автоматизацията на задачите и поддържа също така ефективността на екипа за клиентско обслужване.
Expert note
Интеграцията между различните софтуерни инструменти подобрява ефективността и осигурява автоматизация на процесите за по-добро клиентско обслужване.

Инструменти за съвместна работа
Лив Агент предлага инструменти за подобрение на клиентското обслужване, включително жив чат, CRM управление и тикет система. Използването на живия чат от Лив Агент е важно и трябва да се разполага правилно.
Текстът обхваща представянето на софтуерния продукт LiveAgent. Той предлага множество функционалности за създаване на клиентски портали, включително статии в базата знания, форуми и раздели с отзиви. LiveAgent също така поддържа API интеграция и мултиезичност. Продуктът има много обхватни възможности, като например вътрешен чат, функция за маршрутизиране на обаждания, персонализирани бутони и API приложения. LiveAgent е алтернатива на Hubspot Service Hub и може да се интегрира с хиляди инструменти чрез Zapier. Безплатният тестов период и базата знания помагат на потребителите да научат повече детайли.
Email response is crucial for companies to maintain customer relations and provide useful feedback. Contextual help is a knowledge base that can assist with frequently asked questions. Customer service specialists play a role in processing tickets and have access to specific settings in the system to provide quality service. Unique contact fields help provide more personalized and competent services for customer satisfaction, leading to loyal customers and generating new revenue. LiveAgent offers a solution for storing contact information and personalized fields.