Какво е интеграция?
Интегрирайте Вашия сайт с други приложения за да разширите Вашия бизнес. Изберете от широк спектър от приложения, инструменти и плъгини. Имейл маркетинг, мениджмънт на фактури, CSM, управление на връзката с клиенти (CRM), мениджмънт на проекти, инструменти за сътрудничество, инструменти за миграция. Всичко, от което се нуждаете е да задоволите Вашите клиенти.
Разгледайте обхвата на LiveAgent за интеграции, плъгини и приложения.
Frequently Asked Questions
Какво е интеграция?
Интеграцията е възможността за свързване заедно на различни видове сайтове, приложения, инструменти и ръководства. Благодарение на интеграцията, можете да управлявате, например, фактури, имейл, маркетинг за социални медии, управление на връзката с клиенти (CRM), инструменти за кооперация и миграция на едно място. Това позволява по- ефективните дейности и подобрява представянето на дигиталните решения.
Как помага интеграцията?
Интеграцията е изключително полезна, особено за работа, която изисква употребата на много инструменти и плъгини. Благодарение на интеграцията, не е необходимо да превключвате между инструментите за комуникация и управление, спестявате време за повторно вписване. В допълнение към това, употребата на един интерфейс помага за организиране на дейностите.
Какви са интеграциите на LiveAgent?
Интеграциите, предоставени от LiveAgent Ви позволяват да се свържете с много инструменти, като: VOiP доставчик, инструменти за бизнес мениджмънт, Google формуляри, инструменти за изпълнение на поръчки, управление на връзката с клиенти (CRM), имейл кутии, инструменти за плащане и инструменти за планиране. Това гарантира автоматизацията на задачите и поддържа също така ефективността на екипа за клиентско обслужване.
Съответствие на LiveAgent с ОРЗД
LiveAgent предлага софтуер за управление на билети и доставка на чат с множество функции, подобрявайки обслужването на клиенти в B2B индустрията. Софтуерът се съответства на ОРЗД и предлага допълнителни мерки за сигурност, като двуфакторна автентикация и HTTPS криптиране.
Текстът представя софтуерната програма LiveAgent като висококачествена алтернатива за клиентско обслужване. Тази програма предлага онлайн чат на живо, обслужване на клиенти и база данни на клиенти. Също така има вграден софтуер за управление на услуги и прогнозни оценки за удовлетвореността. LiveAgent се интегрира лесно с други приложения и предлага допълнителни функции като поддръжка на VoIP и система за управление на оплаквания. Опции като говорител на марката, шаблони за отговори и ресурси за поддръжка са също на разположение.
Отзив за базата знания на Bitrix24
Bitrix24 предлага редактор за база знания, който е лесен за употреба. Също така, компанията предлага четири платени плана, където най-скъпият струва $199 на месец за 100 потребители. Всички планове включват база знания, като по-скъпите добавят допълнителни функционалности. Безплатният план включва база знания за една компания, както и други функции. Препоръчва се да използвате шаблон и да се ограничите до няколко елемента, ако имате нужда да изградите бързо проста база знания.
База знания: Шаблони за заявки за интеграция
In order to provide the best service to customers, it is important for companies to offer a wide range of integrations between digital products and services. This not only satisfies existing clients but also attracts new ones. Giving customers the ability to request integrations can help meet their expectations. LiveAgent offers a service that transfers data from popular help desk applications and encourages potential customers to try their service.