Какво е интеграция?
Интегрирайте Вашия сайт с други приложения за да разширите Вашия бизнес. Изберете от широк спектър от приложения, инструменти и плъгини. Имейл маркетинг, мениджмънт на фактури, CSM, управление на връзката с клиенти (CRM), мениджмънт на проекти, инструменти за сътрудничество, инструменти за миграция. Всичко, от което се нуждаете е да задоволите Вашите клиенти.
Разгледайте обхвата на LiveAgent за интеграции, плъгини и приложения.
Frequently asked questions
Какво е интеграция?
Интеграцията е възможността за свързване заедно на различни видове сайтове, приложения, инструменти и ръководства. Благодарение на интеграцията, можете да управлявате, например, фактури, имейл, маркетинг за социални медии, управление на връзката с клиенти (CRM), инструменти за кооперация и миграция на едно място. Това позволява по- ефективните дейности и подобрява представянето на дигиталните решения.
Как помага интеграцията?
Интеграцията е изключително полезна, особено за работа, която изисква употребата на много инструменти и плъгини. Благодарение на интеграцията, не е необходимо да превключвате между инструментите за комуникация и управление, спестявате време за повторно вписване. В допълнение към това, употребата на един интерфейс помага за организиране на дейностите.
Какви са интеграциите на LiveAgent?
Интеграциите, предоставени от LiveAgent Ви позволяват да се свържете с много инструменти, като: VOiP доставчик, инструменти за бизнес мениджмънт, Google формуляри, инструменти за изпълнение на поръчки, управление на връзката с клиенти (CRM), имейл кутии, инструменти за плащане и инструменти за планиране. Това гарантира автоматизацията на задачите и поддържа също така ефективността на екипа за клиентско обслужване.
Expert note
Интеграцията между различните софтуерни инструменти подобрява ефективността и осигурява автоматизация на процесите за по-добро клиентско обслужване.

LiveAgent предлага разширения за пренос на данни, които помагат на клиентите да прехвърлят цялата им информация от предишната им система за обслужване на клиенти към LiveAgent. Това прави работния процес по-ефективен и помага на служителите да бъдат в крак с всички споделени актуализации, новини и задачи. LiveAgent включва също така инструменти за съвместна работа, които правят работния процес по-ефективен.
База знания: Шаблони за заявки за интеграция
In order to provide the best service to customers, it is important for companies to offer a wide range of integrations between digital products and services. This not only satisfies existing clients but also attracts new ones. Giving customers the ability to request integrations can help meet their expectations. LiveAgent offers a service that transfers data from popular help desk applications and encourages potential customers to try their service.
LiveAgent е инструмент за подобряване на обслужването на клиентите и повишаването на продажбите. Той предоставя много функции за комуникацията, като вътрешен чат, маршрутизиране на обаждания и персонализирани бутони. LiveAgent е сред най-добрите инструменти за комуникация с клиенти и предоставя опция за чат. Множество клиенти са доволни от този инструмент, който помага за категоризиране на тикетите и проследяване по статистически начин.