Какво е Help Desk софтуер с отворен код?
Help Desk софтуерът с отворен код е софтуер предлагащ система за управление на тикети. Той предлага предварително конфигурирана версия, която може да бъде настроена изцяло според вашите нужди. Системата няма ограничения и всички потребители могат да се възползват от пълната ѝ функционалност. Някои видове продукти са безплатни, но за други трябва да платите, за да ги свалите.
Help Desk софтуерът е създаден за осигуряването на поддръжка, затова пренасочва проблемите и въпросите на клиентите изпратени по имейл, чрез контактните форми или чата на живо в платформа. Освен това предлага различни Help Desk функции за бързо реагиране на запитванията.
Frequently asked questions
Какво е Help Desk софтуер с отворен код?
Софтуерът с отворен код е софтуер, който може да бъде разработен от широка общност от разработчици. Help Desk софтуерът с отворен код е базиран единствено на отворен код и предлага система за управление на тикети. Позволява ви да осигурявате обслужване на клиенти и пренасочва запитванията от различни канали за комуникация към платформата (имейл, контактни форми, чат на живо), благодарение на което служителите могат да управляват всичко от едно място.
Кои са най-важните характеристики на Help Desk софтуера с отворен код?
Най-важните характеристики на Help Desk софтуера с отворен кода са възможността за комуникация чрез различни канали за връзка, както и управлението на индивидуалните тикети и възможността за анализ въз основа на събраните данни и отчети. И всичко това е възможно да се осъществява само на едно място, което със сигурност улеснява и оптимизира работния процес.
Дали LiveAgent е Help Desk софтуер с отворен код?
LiveAgent е Help Desk софтуер с отворен код. Той предлага целия набор от функции необходими за осигуряването на обслужване на клиенти и техническа поддръжка.
Expert note
Най-добрите open-source Help Desk софтуери, като OTRS и osTicket, предоставят безплатни функции на потребителите и същевременно осигуряват качествена техническа поддръжка.

Хелп деск агентите трябва да имат добри комуникационни умения, както писмени, така и устни, да са активни в слушането и да могат да изпълняват множество задачи. Важно е да знаят всички подробности за продукта, както и вътрешните процедури на компанията. Хелп деск обслужването е важна част от цялостното клиентско обслужване и помага за задържане на клиенти и повишаване на продажбите. LiveChat е важна част от софтуера за поддръжка на клиенти.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
Жизненият цикъл на тикета в системата за клиентска поддръжка включва различни фази и може да бъде маркиран като "Нов", "Отворен", "Отговорен", "Приключен" или "Отложен". Анализът на жизнения цикъл на тикетите позволява определянето на най-често срещаните видове тикети и техния бърз отговор. Специалистите по обслужване на клиенти играят важна роля в екипа за клиентска поддръжка. Интерфейсът на агента включва цялостен контрол върху дейностите, свързани с работата на клиента. LiveAgent таблото открива всичко, от което се нуждаете за работата в хелп деск софтуера, а тикет системата съдържа входяща кутия със споделен достъп към всички запитвания от клиенти.
LiveAgent е инструмент, който помага на компаниите да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка на клиентите си. Множество клиенти са доволни от този инструмент, като това помага за повишаване на удовлетвореността на клиентите, както и за увеличаване на продажбите. Инструментът също така помага за категоризиране на тикетите и проследяване по статистически начин, от какво най-много се нуждаят клиентите. LiveAgent може да бъде използван като страхотен инструмент за комуникация с клиентите и ускорява комуникацията с тях, като предоставя опция за чат с тях. LiveAgent е сред най-добрите решения за подобряване на клиентското обслужване.