Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Help Desk софтуер с отворен код

Какво е Help Desk софтуер с отворен код?

Help Desk софтуерът с отворен код е софтуер предлагащ система за управление на тикети. Той предлага предварително конфигурирана версия, която може да бъде настроена изцяло според вашите нужди. Системата няма ограничения и всички потребители могат да се възползват от пълната ѝ функционалност. Някои видове продукти са безплатни, но за други трябва да платите, за да ги свалите.

Help Desk софтуерът е създаден за осигуряването на поддръжка, затова пренасочва проблемите и въпросите на клиентите изпратени по имейл, чрез контактните форми или чата на живо в платформа. Освен това предлага различни Help Desk функции за бързо реагиране на запитванията.

Често задавани въпроси

Какво е Help Desk софтуер с отворен код?

Софтуерът с отворен код е софтуер, който може да бъде разработен от широка общност от разработчици. Help Desk софтуерът с отворен код е базиран единствено на отворен код и предлага система за управление на тикети. Позволява ви да осигурявате обслужване на клиенти и пренасочва запитванията от различни канали за комуникация към платформата (имейл, контактни форми, чат на живо), благодарение на което служителите могат да управляват всичко от едно място.

 

Кои са най-важните характеристики на Help Desk софтуера с отворен код?

Най-важните характеристики на Help Desk софтуера с отворен кода са възможността за комуникация чрез различни канали за връзка, както и управлението на индивидуалните тикети и възможността за анализ въз основа на събраните данни и отчети. И всичко това е възможно да се осъществява само на едно място, което със сигурност улеснява и оптимизира работния процес.

 

Дали LiveAgent е Help Desk софтуер с отворен код?

LiveAgent е Help Desk софтуер с отворен код. Той предлага целия набор от функции необходими за осигуряването на обслужване на клиенти и техническа поддръжка.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо