Какво е табло за управление?
Таблото за управление се състои от екран, който показва информация за потребителя на едно място, така че информацията да е лесна и достъпна. Това помага на агентите агентите да са в час с най- важната информация в компанията.
Таблото дава данни в реално време и помага на агентите да наблюдават тяхното представяне. Например, след като клиентският представител се впише в системата от неговия акаунт на уеб страницата на компанията, той може да проследи броя на отворените тикети, които са разпределени на него и на агентите му, които работят в неговия отдел. Ако има много отворени тикети, това означава, че агентът и неговия екип не работят добре за да изпълнят нуждите на клиента.
Frequently Asked Questions
Какво е таблото за управление?
Таблото с информация е инструмент, който Ви позволява да управлявате информация и да провеждате бизнес интелигентност. Показва и съхранява важни данни от различни източници на едно място. Обикновено, визуализациите на данни се използват за по- лесното разбиране на показаните данни и техните зависимости. Това Ви позволява да проследите тенденциите и да изключите грешките.
Как да получите достъп до таблото за управление на LiveAgent?
Трябва да сте потребител на LiveAgent за да получите достъп до таблото. След като се впишете в системата от неговия акаунт, потребителят се представя с табло, което Ви позволява да проследите броя на отворените тикети, които са разпределени на определен клиент, информация за това, колко хора работят в даден отдел. Таблото помага на агентите да наблюдават своето представяне.
Какви видове табла за управление предоставя LIveAgent ?
Има три основни вида табла, първото е таблото, което Ви казва какво се случва в момента. Второто е стратегическото табло, което следи ключовите показатели за представяне (KPI). Последното е аналитичният кокпит, който се използва за обработването на данни за определяне на силните страни. На LiveAgent имате достъп до таблото.
Управление за обслужването на клиенти
Клиентското обслужване е важна част от бизнеса, което изисква подобрения в комуникацията и опита на клиента. Обучете екипите си и внедрете автоматизирани решения.
Шаблоните за известия улесняват работата на екипа за обслужване на клиенти, като подготвят форми с предварително попълнени данни, които да се използват при многократни изпращания. LiveAgent предоставя шаблони за известия, които могат да бъдат персонализирани и автоматизират работата, като спестяват време на екипа.
Email response is crucial for companies to maintain customer relations and provide useful feedback. Contextual help is a knowledge base that can assist with frequently asked questions. Customer service specialists play a role in processing tickets and have access to specific settings in the system to provide quality service. Unique contact fields help provide more personalized and competent services for customer satisfaction, leading to loyal customers and generating new revenue. LiveAgent offers a solution for storing contact information and personalized fields.