Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

iCloud

Какво е iCloud?

iCloud е продукт на Apple Inc., който предлага място за съхранение и услуги на облак с възможност за достъп през всички продукти на Apple. Работи и като доставчик на имейл услуга. iCloud дава възможност на потребителите да съхраняват много видове данни, но най-вече документи, музика, видео и снимки, на отдалечени сървъри. Те могат да бъдат споделяни и сваляне на различни устройства.

Как можете да използвате интеграцията с iCloud?

Когато получавате много имейли, може да е трудно да се справяте с всичко през една входяща кутия. През iCloud имейл ли управлявате help desk-а си? Задължително го свържете с LiveAgent и всичко ще бъде подредено. Системата за управление на запитвания LiveAgent може да ви помогне да съберете цялата имейл комуникация директно в таблото на LiveAgent, да я организирате, филтрирате и да приоритизирате това, което има нужда от специално внимание.

Освен това, разполага с широк набор функционалности, за да гарантира, че имейл комуникацията ви ще бъде изпратена към правилните хора и ще остане организирана.

Едно от най-добрите функции в LiveAgent са възможностите му за комуникация чрез множество канали. Освен iCloud и други имейл доставчици, предлага също лайв чат, телефонна централа, клиентски портал и социални медии като FacebookInstagramTwitter и дори Viber. Каналите са комуникация разполагат с уникални функционалности можете да разгледате пълния списък като кликнете тук.

Можете да използвате функционалности като отдели и авоматично разпределяне на запитвания, за да гарантирате, че всяко запитване ще бъде изпратено към правилния сътрудник. Освен това могат да се използват етикети, за да се създават теми, и можете да настроите работно време, за да знаят клиентите ви кога сте на линия.

https://www.youtube.com/watch?v=zyBEt7ScQYk&t=22s

Какви са предимствата от използването на iCloud?

  • Екосистемата на iCloud, свързана с вашия help desk
  • Прост процес по интеграция
  • Разширена функционалност, за да се опрости комуникацията ви с клиенти
  • Лесно филтриране и организиране на комуникацията
  • Допълнителни канали за комуникация

Struggling with email support?

Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today

FREE TRIAL

Как да интегрирате iCloud с LiveAgent?

Възможно е да интегрирате LiveAgent с профил в Apple iCloud. Клиентските имейли от iCloud ще влизат в системата за управление на запитвания LiveAgent, за да следите цялата си имейл комуникация. Вижте колко е лесно, като следвате ръководството по-долу.

Уебсайтът на iCloud с възможности за вход
iCloud web
  • Първата важна стъпка е да създадете профил в iCloud ако все още нямате. Отидете в убесайта на iCloud и си направете Apple ID като кликнете на съответната опция долу вляво. Можете да пропуснете тази стъпка ако вече имате Apple ID, създадено специално за нуждите на клиентското ви обслужване.
Формуляр за регистрация на нов профил в iCloud
Създайте си Apple ID
  • След това отидете в LiveAgent и отворете Конфигурация > Имейл > Имейл акаунт и кликнете на оранжевия бутон Създай в горната част и добавете нов имейл профил. След това изберете iCloud от списъка с имейл доставчици.
iCloud в имейл настройките на LiveAgent
iCloud в LiveAgent
  • В следващия раздел попълнете имейл акаунта и паролата си и изберете отдела, отговорен за входящите имейли от този iCloud. След това кликнете Запази и продължете към последната част на настойката, където ще трябва да дадете разрешение на LiveAgent да достъпва данните ви в iCloud.
Настройна на iCloud имейл в LiveAgent
Настройка на iCloud

Готови сте и iCloud имейлът ви е свързан към help desk-а ви в LiveAgent. Научете повече за предоставянето на клиентско обслужване чрез системата ни за управление на запитвания в Акадамията на LiveAgent, разгледайте всичките ни функционалности или вижте какви интеграции поддържа LiveAgent, за да улесни работата ви.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=5s

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Често задавани въпроси

Какво е iCloud?

Съхранение и работа на облак са сред многобройките услуги, предлагани от Apple Inc. през iCloud, интегриран с Apple продуктите. Освен това iCloud предоставя имейл услуги. Услугата дава възможност на потребителите да съхраняват различни видове данни, но най-вече документи, музика, видео и снимки, на отдалечени сървъри. Те могат да се споделят със и да се използват през различни устройства.

Мога ли да интегрирам iCloud с LiveAgent?

Да, можете да интегрирате iCloud с LiveAgent. Процесът е много прост и отнема само няколко минути. След това ще можете да обработвате комуникацията, идваща до имейла ви в iCloud, чрез LiveAgent. 

Как да интегрирам iCloud с LiveAgent?

Процесът е прост.

  • Отидете в LiveAgent и отворете Настройки > Имейл > Имейл акаунти
  • Кликнете на бутона създай и изберете iCloud 
  • Попълнете данните си и кликнете Запази

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо