Партньор
Какво е ClickUp?
ClickUp е облачен продукт за съвместна работа и управление на проекти, създадено за компании с всякаква големина и сфера на дейност. Предлага разнообразие от мощни инструменти създадени за управление на задачи като предупреждения, възлагане на задачи и статуси.
Как можете да го използвате?
Свързвайки се с LiveAgent, ще можете да ускорите работния процес използвайки един програмен продукт, вместо да превключвате между приложенията. С интеграцията на ClickUp с LiveAgent, можете лесно да управлявате и следите задачи. Ако получите или изпратите имейл от LiveAgent, можете да го превърнете в задача в ClickUp с помощта на лесна команда. Освен това можете да свързвате тикети с вече съществуващи задачи.
Ползи
- Управление на проекти от LiveAgent
- Следене на задачи от едно място
- Съвместна работа с колегите
- Превръщане на имейли в задачи
- Свързване на тикети със съществуващи задачи
Frequently asked questions
Какво е ClickUp?
ClickUp е инструмент за управление на проекти, предлагащ ви изпращане на напомняния, задаване на цели, работа с календари и още много функции, подходящи за работата на всеки един екип.
Какви са ползите от интеграцията на ClickUp с LiveAgent?
- без необходимост от превключване между приложенията
- лесно превръщане на имейлите в задачи
- свързване на тикети със задачи
- управление на проектите от LiveAgent
Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
LiveAgent е безплатен хелп деск софтуер, който се отличава с качествени услуги, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции. Клиентите могат да се насладят на функционалности като контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи, както и стабилно функциониране на мобилни платформи. LiveAgent е идеален за малкия бизнес, който иска да се възползва от разнообразни функции на достъпни цени. Функции на чата на живо включват възможност за хибридни потоци на тикети, тагове за лесно откриване на предишни тикети и шаблонни отговори за бързо реагиране на често задавани въпроси. LiveAgent е също интегриран с над 40 външни приложения, което предоставя лесен достъп и възможност за изпълнение на действията им докато си чатите в реално време със своите клиенти.
ClickSend е облачен инструмент за бизнес комуникация, който предлага различни услуги като SMS шлюз, работа със записки, гласова връзка, факс и писма. В комбинация с LiveAgent, може да се получават известия за нови клиенти и нови входящи SMS съобщения, както и да създавате и изпращате различни съобщения и пощенски картички. Използването на ClickSend с LiveAgent може да подобри процеса на обслужване на клиенти. Интеграцията с WordPress на LiveAgent позволява да слагате бутон за чат на сайтовете си и да вдигнете нивото на клиентското си обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване, входяща телефонна централа и други. Компанията има партньорска програма и награди за клиенти. В уебсайта на LiveAgent са налични блогове, терминологичен речник, академия, шаблони, уебинари, калкулатор на цени и други. Sales контакти са налични за желаещите да научат повече и да настроят LiveAgent. Потребителите могат да се абонират за бюлетин и да получават последните новини за обновления и намаления на продуктите на компанията.