Какво представлява CloudItalia?
CloudItalia е италианска компания за телекомуникационни услуги, предоставяща също и услуги за voIP обаждания за бизнес клиенти от 2012 година насам. Целта на компанията е да предоставя услуги, които са: “надеждна, ниска цена и с отлична производителност”.
Как можете да свържете CloudItalia с LiveAgent?
Ако искате да свържете Вашия ClouItalia VoIP номер в LiveAgent, можете лесно да направите това от LiveAgent. Кликнете върху:
1. Конфигурации
2. Обаждания
3. Числа
4. + (бутон)
5. Търсене на CloudItalia
6. Попълнете VoIP номера (от CloudItalia)
7. И използвайте веднага
Разходи за интегриране:
Тъй като CloudItalia вече е вграден в LiveAgent, по този начин не се включват интеграционните разходи. Така че, ако имате абонамент LiveAgent, няма допълнителна такса. Въпреки че, имайте предвид, че CloudItalia таксува своите VoIP услуги отделно.
Ползи:
- подобрение на CX
- по-добра продуктивност на обслужването на клиентите
- входящи и изходящи повиквания чрез интернет връзка
- свободна интеграция
- изгодна цена
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free CloudItalia integration!
Frequently asked questions
Какво представлява CloudItalia?
CloudItalia е компания, предоставяща VoIP услуги на бизнес клиенти.
Как може да интегрирате CloudItalia?
За да интегрирате CloudItalia с LiveAgent, ви е необходим само voIP номер. След като получите това, влезте в профила си в LiveAgent и отидете до номера, за да вмъкнете VoIP номера от CloudItalia.
Колко струва LiveAgent за интеграция с CloudItalia?
LiveAgent има много VoIP партньори. Имайте предвид, че всички voIP партньори работят независимо, включително CloudItalia. Следователно, CloudItalia таксува за услугите отделно. Но интеграцията на LiveAgent е безплатна за всички клиенти с абонамент liveAgent.
Компанията предлага софтуерни решения за управление на клиентските услуги, включително VoIP телефонни системи и софтуер за управление на имейли и оплаквания. LiveAgent е едно от възможните решения и има демонстрация, поддръжка и отзиви от клиенти. Компанията предлага възможности за партньорство и ресурси като блог, академия и терминологичен речник.
Компанията предлага софтуерни решения за телефонни централи, управление на оплаквания и клиентски портали, както и поддръжка на софтуерни продукти и партньорска програма. LiveAgent е едно от решенията, което предлага демонстрация на своите функционалности и интеграции. Компанията също предлага блог, терминологичен речник, академия и тестове за скорост на писане на документи за клиентите.
LiveAgent е софтуер за контактен център, който предлага демонстрация, цени, функции, интеграции, алтернативи и поддръжка. Той включва портал за поддръжка, статус на системата и списък с промени. LiveAgent е популярен софтуер за клиентско обслужване, който включва VoIP телефонни системи и система за управление на имейли. Компанията има партньорска програма и предлага терминологичен речник, шаблони и уебинари.