Партньор
Какво е VoIPcloud?
VoIPcloud е доставчик на VoIP и облачни услуги. Портфолиото включва също облачна централа за много клиенти, прекратяване на повиквания, входящи услуги и дори собствено фактуриране и директно маршрутизиране с Microsoft Teams.
Как да използвате VoIPcloud?
Обединената комуникация на LiveAgent с помощта тикетинг система също включва кол център . Докато нашият софтуер обслужва нуждите на кол центъра, доставчик на VoIP като VoIPcloud Ви предостави телефонният номер. След това той може лесно да се свърже с LiveAgent и можете да започнете да отговаряте на обажданията на клиентите си.
Разширените функции за кол център на LiveAgent могат да Ви помогнат да улесните работните си процеси и да управлявате повикванията си. Възползвайте се от маршрутизиране на обажданията и Интерактивни гласови менюта , за да помогнете на клиентите си да достигнат до правилните отдели.
Дайте възможност на клиентите да заявят обратно обаждане или извършвайте вътрешни разговори с колегите си. Неограничената история със записи от обаждания Ви гарантира, че имате цялата налична информация за по-късно използване.
Какви са предимствата от използването на VoIPcloud?
- Глобално покритие
- Включена е функция за управление на разплащанията
- Поддържа обаждания в Microsoft Teams
- Партньорска програма
Considering a call center help desk?
LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today
Колко струва да свържеш VoIPcloud с LiveAgent?
VoIPcloud таксува отделно за своите услуги, но интеграцията с LiveAgent е включена в платения план и няма допълнителни такси. Можете да добавите толкова номера, колкото са ви необходими безплатно, и да започнете да се обаждате на клиентите си.
Как да свържете VoIPcloud с LiveAgent?
Не е нужно да активирате или конфигурирате допълнителни приставки, нито да използвате външни услуги. VoIPcloud е вграден и готов за настройка. Всичко, което трябва да направите, е да добавите номера си и още няколко подробности, за да започнете да се обаждате. Следвайте ръководството по-долу, за да видите как можете да го направите.
- VoIPcloud изисква регистрация, така че ако нямате номер, отидете на уебсайта им и кликнете върху Кандидатстване онлайн в горния десен ъгъл. Ще трябва да попълните формуляр за контакт и да изчакате, докато екипът на VoIPcloud се свърже с Вас. Когато получите достъп до новия си акаунт и вземете Вашия VoIPcloud номер, се върнете в LiveAgent.

- След като вече имате потребителско име, парола и номер от VoIPcloud, go отидете в панела на LiveAgent и отворете Конфигурация – Обаждания – Номера. Кликнете на оранжевия бутон Създай и изберете VoIPcloud от списъка с доставчици.

- Ще се отвори нов раздел. Трябва да предоставите Вашето потребителско име, парола, хост и VoIPcloud номер. Можете също така да изберете отдел, префикс за набиране, да дадете име на номера и да изберете дали искате повикванията да бъдат записани. Когато сте готови, кликнете върху Добавяне и сте готови.

Чувствайте се свободни да се върнете към това ръководство, ако искате да добавите още номера към кол центъра на LiveAgent. Искате да научите повече за кол центъра на LiveAgent и тикетинг системата? Прочетете статии на нашата страница с функции или отделете малко време, за да гледате видеото ни по-долу, съдържащо цялата информация.
Frequently asked questions
Какво е VoIPcloud?
VoIPcloud е доставчик на VoIP и облачни услуги с гласова платформа от световна класа и глобална поддръжка. Те също така предлагат собствено управление на фактурите и поддръжка за Microsoft Teams.
Мога ли да свържа VoIPcloud с LiveAgent?
Не е нужно да интегрирате VoIPcloud, тъй като той вече е вграден в центъра за обаждания на LiveAgent. Всичко, което трябва да направите, е да свържете вашия VoIPcloud номер.
- Отидете вLiveAgent и отворете Конфигурация-Обаждания-Числа
- Създайте нов номер и изберете VoIPcloud
- Попълнете подробностите и кликнете върху Добавяне
Безплатна ли е интеграцията на VoIP cloud с LiveAgent?
VoIP cloud таксува отделно, LiveAgent има интеграция, включена в един от плановете си, така че няма други такси
Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
TeleCube is a global VoIP platform offering phone services that are easily managed and affordable. It can be used with LiveAgent for better customer service. There are no additional fees for using TeleCube as a VoIP provider with LiveAgent. Integration is an easy process and TeleCube covers over 50 countries.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
Жизненият цикъл на тикета в системата за клиентска поддръжка включва различни фази и може да бъде маркиран като "Нов", "Отворен", "Отговорен", "Приключен" или "Отложен". Анализът на жизнения цикъл на тикетите позволява определянето на най-често срещаните видове тикети и техния бърз отговор. Специалистите по обслужване на клиенти играят важна роля в екипа за клиентска поддръжка. Интерфейсът на агента включва цялостен контрол върху дейностите, свързани с работата на клиента. LiveAgent таблото открива всичко, от което се нуждаете за работата в хелп деск софтуера, а тикет системата съдържа входяща кутия със споделен достъп към всички запитвания от клиенти.