VoIPcloud integration
Какво е VoIPcloud?
VoIPcloud е доставчик на VoIP и облачни услуги. Портфолиото включва също облачна централа за много клиенти, прекратяване на повиквания, входящи услуги и дори собствено фактуриране и директно маршрутизиране с Microsoft Teams.
Как да използвате VoIPcloud?
Обединената комуникация на LiveAgent с помощта тикетинг система също включва кол център . Докато нашият софтуер обслужва нуждите на кол центъра, доставчик на VoIP като VoIPcloud Ви предостави телефонният номер. След това той може лесно да се свърже с LiveAgent и можете да започнете да отговаряте на обажданията на клиентите си.
Разширените функции за кол център на LiveAgent могат да Ви помогнат да улесните работните си процеси и да управлявате повикванията си. Възползвайте се от маршрутизиране на обажданията и Интерактивни гласови менюта , за да помогнете на клиентите си да достигнат до правилните отдели.
Дайте възможност на клиентите да заявят обратно обаждане или извършвайте вътрешни разговори с колегите си. Неограничената история със записи от обаждания Ви гарантира, че имате цялата налична информация за по-късно използване.
Какви са предимствата от използването на VoIPcloud?
- Глобално покритие
- Включена е функция за управление на разплащанията
- Поддържа обаждания в Microsoft Teams
- Партньорска програма
Considering a call center help desk?
LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today
Колко струва да свържеш VoIPcloud с LiveAgent?
VoIPcloud таксува отделно за своите услуги, но интеграцията с LiveAgent е включена в платения план и няма допълнителни такси. Можете да добавите толкова номера, колкото са ви необходими безплатно, и да започнете да се обаждате на клиентите си.
Как да свържете VoIPcloud с LiveAgent?
Не е нужно да активирате или конфигурирате допълнителни приставки, нито да използвате външни услуги. VoIPcloud е вграден и готов за настройка. Всичко, което трябва да направите, е да добавите номера си и още няколко подробности, за да започнете да се обаждате. Следвайте ръководството по-долу, за да видите как можете да го направите.
- VoIPcloud изисква регистрация, така че ако нямате номер, отидете на уебсайта им и кликнете върху Кандидатстване онлайн в горния десен ъгъл. Ще трябва да попълните формуляр за контакт и да изчакате, докато екипът на VoIPcloud се свърже с Вас. Когато получите достъп до новия си акаунт и вземете Вашия VoIPcloud номер, се върнете в LiveAgent.
![Начална страница на VoIPcloud с възможност за регистрация в горния десен ъгъл](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/0127b153373b42ee5c1e4b5d9b6c3b9e/voipcloud-website-registration-1024x511.png)
- След като вече имате потребителско име, парола и номер от VoIPcloud, go отидете в панела на LiveAgent и отворете Конфигурация – Обаждания – Номера. Кликнете на оранжевия бутон Създай и изберете VoIPcloud от списъка с доставчици.
![VoIPcloud в списъка с VoIP доставчици в конфигурацията на LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/627233946af74729fc336c8e52dd2de2/voipcloud-provider-integration-liveagent-1024x507.png)
- Ще се отвори нов раздел. Трябва да предоставите Вашето потребителско име, парола, хост и VoIPcloud номер. Можете също така да изберете отдел, префикс за набиране, да дадете име на номера и да изберете дали искате повикванията да бъдат записани. Когато сте готови, кликнете върху Добавяне и сте готови.
![VoIPcloud детайли на номера в конфигурацията на LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/02947b06fa8091a126ea5f83cb8ffe66/voipcloud-liveagent-configuration-1024x508.png)
Чувствайте се свободни да се върнете към това ръководство, ако искате да добавите още номера към кол центъра на LiveAgent. Искате да научите повече за кол центъра на LiveAgent и тикетинг системата? Прочетете статии на нашата страница с функции или отделете малко време, за да гледате видеото ни по-долу, съдържащо цялата информация.
Frequently Asked Questions
Какво е VoIPcloud?
VoIPcloud е доставчик на VoIP и облачни услуги с гласова платформа от световна класа и глобална поддръжка. Те също така предлагат собствено управление на фактурите и поддръжка за Microsoft Teams.
Мога ли да свържа VoIPcloud с LiveAgent?
Не е нужно да интегрирате VoIPcloud, тъй като той вече е вграден в центъра за обаждания на LiveAgent. Всичко, което трябва да направите, е да свържете вашия VoIPcloud номер. Отидете вLiveAgent и отворете Конфигурация-Обаждания-Числа Създайте нов номер и изберете VoIPcloud Попълнете подробностите и кликнете върху Добавяне
Безплатна ли е интеграцията на VoIP cloud с LiveAgent?
VoIP cloud таксува отделно, LiveAgent има интеграция, включена в един от плановете си, така че няма други такси
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.