VoIPstudio integration
Partner Privacy Policy
VoIPstudio Политика за поверителността
Какво е VoIPstudio?
VoIPstudio е професионален доставчик на VoIP облачни телефонни услуги и е отличен продукт в тази категория. Той е пълен с функции и инструменти, за да улесни управлението на кол центъра за малкия и среден бизнес по целия свят.
Как да го използвам?
В комбинация с чата на LiveAgent, тикетинг системата, секцията с полезна информация и други инструменти, ще получите пълен център за обслужване на клиенти с достъп от един екран.
Използвайте VoIPstudio, ако искате да предоставите на клиентите си обслужване чрез телефонни разговори. Обажданията също могат да са важни за екипите по продажби и маркетинг с различни цели.
Предимства
- Свързан кол център с панела на LiveAgent
- Управлявате обаждания, тикети, чат и много други от един софтуер
- Тикетинг системата подрежда Вашите обаждания, ведно с други данни
Как да свържете VoIPstudio с LiveAgent
Интеграцията може да се извърши в рамките на няколко минути. Трябва да сте подготвили и настроили акаунтите си в VoIPstudio и LiveAgent. Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация – Обаждания – Номера . Кликнете върху оранжевия бутон Създаване в горната част.
![Добавете номер, когато свързвате VoIPstudio с LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/1f42b48214fc79c3425311fce2509529/liveagent-add-call-number-call-center-voipstudio-1024x436.png)
Ще се отвори нов прозорец с избор на VoIP доставчици. Намерете VoIPstudio и кликнете върху логото. Сега трябва да попълните полетата като Вашето име, телефонен номер, входни данни и опция за записване на обаждания. Когато приключите, кликнете върху Добавяне.
![Настройване на VoIP studio в конфигурацията на LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/203b1494185d4814a9adf4a95f1efb5a/liveagent-voipstudio-integration-setup-1024x482.png)
Приключихте и телефонният ви номер на VoIPstudio е готов за употреба. Продължете и опитайте. Искате да получите повече информация за това как работят кол центровете? Погледнете нашето видео по-долу
Frequently Asked Questions
Какво е VoIPstudio?
VoIPstudio е богат на функции, награждаван професионален доставчик на VoIP телефонни услуги. Той е подходящ за малки и средни предприятия, които искат да предоставят на своите екипи за обслужване, продажби или маркетинг кол център, за да се свържат със своите клиенти.
Мога ли да свържа VoIPstudio с LiveAgent?
Да, VoIPstudio може да ви предостави телефонна услуга, докато LiveAgent ще се справи с възможностите на кол центъра. Процесът отнема само няколко минути. 1. Отворете конфигурацията на LiveAgent и отидете в раздела за обаждания 2. Добавете нов телефонен номер на VoIPstudio 3. Готови сте и можете да започнете да се обаждате
Трябва ли да плащам допълнително, за да свържа VoIPstudio с LiveAgent?
Не, стига да имате план All-Inclusive в LiveAgent. Няма допълнителни плащания за интегриране на VoIPstudio с LiveAgent и можете да настроите кол център за няколко минути.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.