VoIPstudio

Какво е VoIPstudio?

VoIPstudio е професионален доставчик на VoIP облачни телефонни услуги и е отличен продукт в тази категория. Той е пълен с функции и инструменти, за да улесни управлението на кол центъра за малкия и среден бизнес по целия свят.

Как да го използвам?

В комбинация с чата на LiveAgent, тикетинг системата, секцията с полезна информация и други инструменти, ще получите пълен център за обслужване на клиенти с достъп от един екран.

Използвайте VoIPstudio, ако искате да предоставите на клиентите си обслужване чрез телефонни разговори. Обажданията също могат да са важни за екипите по продажби и маркетинг с различни цели.

Предимства

  • Свързан кол център с панела на LiveAgent
  • Управлявате обаждания, тикети, чат и много други от един софтуер
  • Тикетинг системата подрежда Вашите обаждания, ведно с други данни

Как да свържете VoIPstudio с LiveAgent

Интеграцията може да се извърши в рамките на няколко минути. Трябва да сте подготвили и настроили акаунтите си в VoIPstudio и LiveAgent. Отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация – Обаждания – Номера . Кликнете върху оранжевия бутон Създаване в горната част.

Добавете номер, когато свързвате VoIPstudio с LiveAgent
Добавете VoIPstudio номер

Ще се отвори нов прозорец с избор на VoIP доставчици. Намерете VoIPstudio и кликнете върху логото. Сега трябва да попълните полетата като Вашето име, телефонен номер, входни данни и опция за записване на обаждания. Когато приключите, кликнете върху Добавяне.

Настройване на VoIP studio в конфигурацията на LiveAgent
VoIPstudio настройка

Приключихте и телефонният ви номер на VoIPstudio е готов за употреба. Продължете и опитайте. Искате да получите повече информация за това как работят кол центровете? Погледнете нашето видео по-долу

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Frequently asked questions

Какво е VoIPstudio?

VoIPstudio е богат на функции, награждаван професионален доставчик на VoIP телефонни услуги. Той е подходящ за малки и средни предприятия, които искат да предоставят на своите екипи за обслужване, продажби или маркетинг кол център, за да се свържат със своите клиенти.

Мога ли да свържа VoIPstudio с LiveAgent?

Да, VoIPstudio може да ви предостави телефонна услуга, докато LiveAgent ще се справи с възможностите на кол центъра. Процесът отнема само няколко минути.

1. Отворете конфигурацията на LiveAgent и отидете в раздела за обаждания

2. Добавете нов телефонен номер на VoIPstudio

3. Готови сте и можете да започнете да се обаждате

Трябва ли да плащам допълнително, за да свържа VoIPstudio с LiveAgent?

Не, стига да имате план All-Inclusive в LiveAgent. Няма допълнителни плащания за интегриране на VoIPstudio с LiveAgent и можете да настроите кол център за няколко минути.

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо