Vohippo integration
Partner website
Какво е Vohippo?
Vohippo е компания за телефонни услуги, която има 3000+ активни клиенти, 1000+ облак PBX и 10 телефонни табла, свързани с оптически влакна. Седалището на Vohippo е разположено в България. Въпреки това, компанията оперира в глобален мащаб. LiveAgent си партнира с Vohippo. Поради тази причина, можете да интегрирате по лесен начин Вашия VOIP номер на Вашия LiveAgent кол център.
Какви са разходите от интеграцията на Vohippo?
Vohippo таксува независимо за своите услуги. Въпреки това, интеграцията на VoIP с LiveAgent е безплатна за таксуване.
Как можете да интегрирате Vohippo на LiveAgent?
Първо е необходимо да получите VOIP номер от Vohippo. След това, можете да го приложите на LiveAgent. Само управлявайте към;
Конфигурация – Обаждания – Номера – Създаване (+)
Поставете необходимата информация и започнете веднага да я използвате.
Преимущества:
- достъп от всяка точка на света
- възможност за използване на няколко устройства
- по-ниски разходи
- подобрен клиентски опит
- Вашата компания може да използва множество номера
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vohippo integration!
Frequently Asked Questions
Какво е Vohippo?
Vohippo е телекомуникационна компания, която предоставя VoIP номера на своите клиенти. Например; клиентите могат да използват VoIP номера на кол центъра на LiveAgent за да подобрят клиентското преживяване.
Как мога да интегрирам Vohippo на LiveAgent?
Vohippo е вече вграден на LiveAgent. Следователно, нужно е само да попълните необходимите правомощия на LiveAgent и да използвате веднага Вашия VoIP номер.
Колко струва да интегрирам Vohippo на LiveAgent?
LiveAgent не таксува с допълнителни данни за интеграцията на VoIP номер от Vohippo.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Отзив за слушалки Leitner LH375
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, самообслужване, управление на оплаквания и имейли. Предлагат се демонстрации и контакт чрез различни канали. Общи условия и политики за лични данни са налични.
Не слушайте клиентите си – вместо това правете следното | Кристен Берман | TEDxBerlin
Силата на поведенческия дизайн за създаване на промени в поведението и подобряване на ефективността на продуктите и услугите. Този метод е ключът за привличане на клиентите отново и отново.