Хелп деск софтуер за образователни институции и НПО

Фокус върху положителното въздействие на Вашата институция в обществото или околната среда в LiveAgent, най- преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малък и среден бизнес през 2020. Останете близо до Вашите партньори и направете още днес промяната.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Спестете време, като внедрите автоматизация

Образованието и НПО-тата обикновено са склонни да образуват силни лични връзки, защото оперират заедно на едно и също ниво. Въпреки това е добра идея за тях да обхващат своите лични дейности с LiveAgent за да спестят своите операционни времеви ресурси. Комбинирайки цялата документация, включително и социални медийни канали, чат на живо и контактни форми е от съществено значение за техния бизнес. Плюс това, уважаваме техните усилия да направят този свят по- добро място за всички!

Рационализирайте комуникацията с Вашите заинтересовани страни

Никога не губете следата на Вашите предишни разговори с настоящи и възможни заинтересовани страни. Благодарение на универсалната входяща кутия и мощно търсене, можете да откриете точно най- правилният тикет, от който се нуждаете. Започнете разговор в чат, продължете с билета и дори се обадете накрая- всичко на едно и също място!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Отговорете по- бързо на запиванията

Получете веднага отговори на Вашите въпроси и разчупете езиковите бариери още сега. Можете да получите преглед на написаното в реално време, което ще Ви помогне да подготвите правилните отговори по правилното време. Често ли се местите между различни места? Няма проблеми, LiveAgent Ви предлага мобилни приложения за да останете във връзка, където и да сте. Вашите ученици ще бъдат шокирани от скоростта! Знаете: E=mc2!

Модернизирайте Вашето клиентско обслужване

Утвърдете модерното мислене във Вашата институция, както и достъпната и разумната организация на комуникацията и изградете ползотворно, ориентирано към клиента онлайн присъствие. Свържете се с потенциалните студенти и техните родители или привлечете нови дарители като използвате чат на живо.

Научете повече
Right tools to increase sales

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме консиерж миграция от най- популярните хелп деск решения.

.

Как Вашата институция или НПО ще спечели от употребата на LiveAgent?

Повишаване на удовлетвореността

Дайте на Вашите клиенти свободата да се свържат с Вас на всеки един канал, който харесват– без значение, дали е чат на живо, имейл, телефон или социална медия.

Подобрете ефективността

Автоматизирайте скучните и повтарящи се задачи, така че можете да се фокусирате върху грижовната клиентска връзка.

Дайте пример

Станете лидер в индустрията в клиентското обслужване, като подобрите клиентското удовлетворение, време за отговор и продуктивност.

5 star rating

Най- високи стандарти за безопасност

LiveAgent предлага най- високите стандарти за безопасност с най- актуалното съответствие. Вашата лична комуникация е безопасна и шифрована, разположена в рамките на ЕС, САЩ или азиатските центрове за данни, на базата на Вашите предпочитания. LiveAgent е също така изцяло съвместим с Общия регламент за защита на личните данни и следва най- добрите добри практики в софтуер като услуга (SaaS).

Ефективно управление на ресурсите

Финансовите и човешките ресурси са едни от най-важните части на всяко една организация с нестопанска цел. Никога не губете времето на Вашите доброволци или участници като управлявате няколко имейл входящи кутии или други канали, и инвестирайте по скоро увеличаване на въздействието на вашите проекти в по-голям мащаб. Осланянето на LiveAgent може да Ви донесе значителен тласък на представянето и успеха на Вашата визия.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Предоставяне на клиентското обслужване 24/7/365

Бизнес партньорите и клиентите искат да имат достъп до информация относно проектите, финансовото участие или мигновеното въздействието на Вашите дейности без значение от времето, деня или местонахождението. Създаването на лесен, но все пак невероятно ценен клиентски портал с Най-често задавани въпроси, обществени форуми или няколко различни категории и статии могат да им помогнат да получат правилната информация през цялото време. Това също така спестява време на Вашите агенти, тъй като клиентите имат възможността да гледат сами за отговорите. 

Вижте, защо компаниите избират LiveAgent

Най- достъпното хелп деск решение

Безплатният план на LiveAgent предлага безплатна база данни сред другите характеристики. С платения план, можете да получите дори повече за тази разумна цена.

.

Package Name

Тикет

Най- доброто попадение са малки бизнеси и предприемачи

$15 /mo
Опитайте
Package Name

Тикет +чат

За малки и средни бизнеси, професионални търговци и големи агенции

$29 /mo
Опитайте
Related Articles to НПО в сферата на образованието
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x