Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Разберете как LiveAgent изпъква пред другите алтернативи според нашите клиенти.
Преминаването към LiveAgent беше голяма крачка напред. Успяхме да удвоим количеството клиентски заявки, като същевременно намалихме работното време на нашите служители.
Когато започнахме да предлагаме обслужване в реално време, клиентската удовлетвореност се увеличи с 29%. LiveAgent ни помогна да увеличим и обема на продажбите си.
LiveAgent ни позволява по-бързо и успешно да се свързваме с клиентите. Ето защо средното ни време за реакция вече е близо 30 минути.
Всеки бизнес заслужава по-добро обслужване на клиенти. Осигурете си го с LiveAgent.
С LiveAgent Вашите имейли, чатове, обаждания и коментари в социалните мрежи ще бъдат обединени в една универсална пощенска кутия.
Live чатът е ключова съставка на успешната стратегия за увеличаване на броя на клиентите на всяка компания. Помага Ви да превърнете посетителите на уебсайта в клиенти.
Направете виртуалния кол център част от Вашето многоканално help desk решение. LiveAgent обединява обажданията от Вашия уебсайт или стационарен телефон на едно място.
Включете профилите си в социалните мрежи в LiveAgent и отговаряйте на коментари, лични съобщения и публикации в Tweeter директно от Вашия акаунт.
LiveAgent предлага множество софтуерни функции за обслужване на клиенти, включително мощна тикетинг система с възможост за автоматизация, SLA, чат, социални мрежи и съобщения, кол център, IVR, контактни форми и център за поддръжка. В момента са налични повече от 175+ help desk функции и над 40 интеграции!
Влезте в клуба на хилядите доволни клиенти, използващи LiveAgent. Създайте по-добро клиентско изживяване, увеличете броя на продажбите и лоялността на клиентите, благодарение на нашето многоканално решение.
LiveAgent е изключително гъвкав и адаптивен. Вижте как другите фирми използват огромното количество предимства, които LiveAgent предоставя.
Моментално стана ясно, че решението да се прехвърлим към LiveAgent беше правилно, след като разпределението на тикетите драстично подобри представянето на нашите служители. Да видим колко доволни са клиентите ни, би било невъзможно без LiveAgent.
Бързо приспособихме лесен начин за наблюдение и отговор на запитванията от клиенти от много дигитални източници. Чрез внедряване на услугата реално успяхме да увеличим удовлетвореността на клиентите си с 29%.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Софтуерът на LiveAgent може незабавно да подобри ефективността на обслужването на клиентите. В резултат на това Вашият бизнес може да увеличи удовлетвореността на клиентите, задържането им и лоялността и в същото време да намали разходите.
LiveAgent предлага повече от 180 функции за подобряване на качеството на вашата поддръжка на клиенти. Например, функциите за автоматизация включват автоматизирано разпространение на тикети, автоматично връщане на обаждания, IVR, маршрутизиране на повиквания, SPAM филтри и известия по имейл. Освен това софтуерът автоматизира работния процес на вашите служители чрез SLA правила, време и действия.
По отношение на цените на LiveAgent, те се основават на това колко работни места и функции получавате. За да бъдем конкретни, LiveAgent предлага три абонамента, които варират от $ 15 до $ 39 на оператор за месец.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни