Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за извинителни имейли

Шаблони за извинителни имейли

Всеки бизнес прави грешко понякога. И в повечето случаи, прост, но професионален имейл за извинение е в състояние да промени възприятието на клиента за ситуацията към по-добро и да ви помогне да запазите взаимоотношенията си с него. Без значение какво се е случило и чия е грешката, добре написан и изпратен навреме имейл може успешно да превърне негативното клиентско изживяване в позитивно, като същевременно повиши задържането на клиентите и намали текучеството.

Всъщност, според доклад на RightNow, 63% от клиентите са готови да се върнат към компания след като са имали негативно преживяване с нея, ако след това са получили извинителен имейл или компенсация от мениджър или от главния офис. Същевременно, ако не се извините или извинението не е подходящо, нещата лесно могат да се влошат. По-долу сме събрали някои съвети как да напишете ефективен имейл за извинение към клиенти, заедно с 10 готови шаблона за извинителни имейли, които можете да използвате когато трябва да отговорите в подобна ситуация и да се извините от името на компанията.

Как да напитеше извинителен имейл към клиенти

  • Покажете ясно, че се извинявате за това, което се е случило, без да прехвърляте вината.
  • Признайте грешката и поемете отговорността, дори и да не сте виновни.
  • Приемете негативните емоции на клиента, чувствата и огорчението.
  • Бъдете открити и кажете на клиента какво се е объркало и кое е създало проблем.
  • Предложете ясен план за подобряване на ситуацията и обяснете какво сте направили или ще направите, за да оправите нещата.
  • Опишете стъпките, които ще предприемете, за да се уверите, че грешката няма да се повтори.
  • При нужда предложете връщане на пари или друга разумна компенсация.
  • Персонализирайте извинителния си имейл ако е възможно.
Извинителен имейл от Kukuruza
Извинителен имейл от Kukuruza

10 шаблона за извинителни имейли

Без значение дали става въпрос за повредени продукти, проблеми с плащания, прекъсвания на услугата, неприятно преживяване с клиентско обслужване или нещо друго, ако имате подходящи шаблони за извинителни имейли под ръка, ще можете да реагирате бързо и правилно когато нещо не мине по план. Ето 10 шаблона за извинителни имейли, които ще ви послужат като напомняне за различни ситуации, в които ще се наложи да се извините на клиентите си.

Извинителен имейл за незадоволителен продукт

Извинителен имейл при проблеми със софтуер

Извинителен имейл при неприятно преживяване с клиентско обслужване

Извинителен имейл при прекъсване на услугата

Извинителен имейл при неправилно таксуване

Извинителен имейл за проблеми с уебсайта

Извинителен имейл при проблеми с доставки

Извинителен имейл при изтегляне на продукт от пазара

Масов извинителен имейл

Последващ извинителен имейл

След като вече знаете как да се извините за грешките си, защо не видите как учтиво да откажете исканията на клиент?

Извинителни имейли – често задавани въпроси

Как се пише професионален извинителен имейл?

За професионално извинение, трябва честно да признаете проблема и да поемете отговорност. Също така трябва да предложите възможно решение. И най-важното, недейте просто да копирате общи извинения.

Какво да кажа ако някой ми се извини по имейл?

Просто благодарете и кажете, че оценявате извинението/бързия отговор.

Какви са стъпките, за да се извините на клиент по професионален начин?

1. Поемете отговорност за грешката.

2. Признайте, че грешката е била проблем за клиента.

3. Извинете се.

4. Предложете решения, за да поправите грешката.

5. Като израз на добра воля, направете нещо мило за клиента.

Discover endless customization opportunities today!

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and experience all that LiveAgent has to offer-- including customizable email templates.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Как се пише професионален извинителен имейл?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “За професионално извинение, трябва честно да признаете проблема и да поемете отговорност. Също така трябва да предложите възможно решение. И най-важното, недейте просто да копирате общи извинения.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво да кажа ако някой ми се извини по имейл?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Просто благодарете и кажете, че оценявате извинението/бързия отговор.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какви са стъпките, за да се извините на клиент по професионален начин?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “1. Поемете отговорност за грешката. 2. Признайте, че грешката е била проблем за клиента. 3. Извинете се. 4. Предложете решения, за да поправите грешката. 5. Като израз на добра воля, направете нещо мило за клиента.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо