agreement illustration

Искате ли да си партнираме?

Това е страхотна новина! Свържете се директно с нашия вицепрезидент по продажбите и обсъдете възможностите за партньорство, в които бихте искали да участвате. Използвайте бутона за контакт по-долу, за да му пишете директно и започнете новото приключение.

Все още не ни познавате?

Опознайте силата на многоканалния help desk софтуер и вижте какъв ефект той оказва на много компании по света в няколко области на бизнеса и индустрията. Приближете LiveAgent до вашия местен пазар и се възползвайте от взаимното партньорство.

introduce web metrics - illustration
agreement illustration

Конкретни нужди?

Ние правим заявки за предложения за нашите клиенти при редовни нужди. Разбираме, че някои компании имат специфични вътрешни политики и с удоволствие ще отговорим на всеки ваш въпрос. Свържете се с нас за повече подробности.

Related Articles to Искате ли да си партнираме?
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x