Как да създадем обратна връзка и дъска за предложения
ABM маркетингът подобрява клиентското преживяване в B2B сектора чрез реферален маркетинг, онлайн чат и управление на клиентските отношения със софтуер за телефонни центрове.
LiveAgent предлага решения за оптимизиране на времето в B2B маркетинга. Имейл маркетингът и обратната връзка с клиентите са важни за успешен B2B маркетинг. Шаблони за имейли за онбординг на клиенти подобряват клиентското преживяване. LiveAgent е алтернатива на Aircall за повишаване на конверсията и обслужването на клиенти в Б2Б индустрията. Повишете конверсията с LiveAgent. Стратегии за подобряване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията включват реферален маркетинг и онлайн чат.
LiveAgent предоставя софтуерни решения за клиентско обслужване, като система за управление на оплаквания и клиентски портал. Показателите за измерване на клиентската услуга включват обемът на тикетите, времето за решаване на проблеми и отговори, резултатът от клиентското удовлетворение и средното време на клиентската услуга. Функцията на сплит тикет е полезна за разделяне на едно запитване на две различни тикета, като позволява ефективното обработване на прости и сложни въпроси. Временните служители са важен актив за компанията, но им е нужно обучение и подкрепа, за да доставят отлично обслужване на клиенти.
Kustomer алтернатива - LiveAgent
WYG редакторът улеснява създаването на полезни статии с персонализирани опции за брандиране и база данни. Важен инструмент за клиентска поддръжка.
Въведение в клиентските взаимоотношения
Използвайте ABM стратегията за подобряване на клиентското преживяване чрез добавяне на желани характеристики и ползотворна обратна връзка от клиентите.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни