Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Ups Контакти на Бюрото за помощ

Ups Контакти на Бюрото за помощ

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на UPS. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на UPS. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на UPS и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на UPS като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на UPS

Свържете се с клиентското обслужване на UPS чрез имейл

UPS Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на UPS

UPS Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на UPS

UPS Поддръжка на телефонна централа

+1 404-828-6000

Участвайте във форумните дискусии на UPS

UPS Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

UPS Instagram

UPS Instagram

N/A

UPS Facebook Page

UPS Facebook Page

facebook.com/ups

UPS Twitter

UPS Twitter

twitter.com/UPS

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на UPS

Общи условия на UPS

N/A

Политика за поверителността на UPS

Политика за поверителността на UPS

N/A

Политика за сигурността на UPS

Политика за сигурността на UPS

N/A

UPS ОРЗД

UPS ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за UPS

Страница в Уикипедия за UPS

N/A

Партньорска програма на UPS

Партньорска програма на UPS

N/A

Често задавани въпроси

Какво представлява UPS?

UPS е световен лидер в логистиката, предлагайки широк спектър от решения.

Каква поддръжка предлага UPS?

Обзависителен екип на UPS предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, поддръжка на социални медии и поддръжка на самообслужване.

Как да се свържа с UPS?

Можете да се свържете с UPS, като започнете чат с агент на живо на уебсайта си, да се обадите на горещата линия или като му оставите съобщение на една от платформите на социалните медии. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Кой е имейл адресът на UPS?

UPS няма поддръжка по имейл.

 

Има ли UPS чат наживо?

Да, Namecheap има поддръжка на чат на живо. Отидете на сайта: https://www.ups.com/us/en/help-support-center.page?

Как да говоря с някого в UPS?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +1 404-828-6000

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо