Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на център за обслужване на клиенти на Dashlane

Контакти на център за обслужване на клиенти на Dashlane

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Dashlane. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Dashlane. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Dashlane и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Dashlane като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Dashlane

Свържете се с клиентското обслужване на Dashlane чрез имейл

Dashlane Поддръжка на имейл

support@dashlane.com

Чат с представител на Dashlane

Dashlane Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Dashlane

Dashlane Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Dashlane

Dashlane База знания

https://support.dashlane.com/hc/en-us

Участвайте във форумните дискусии на Dashlane

Dashlane Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Dashlane Instagram

Dashlane Instagram

instagram.com/dashlane/

Dashlane Twitter

Dashlane Twitter

twitter.com/dashlane

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Dashlane

Общи условия на Dashlane

N/A

Политика за поверителността на Dashlane

Политика за поверителността на Dashlane

N/A

Политика за сигурността на Dashlane

Политика за сигурността на Dashlane

N/A

Dashlane ОРЗД

Dashlane ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Dashlane

Страница в Уикипедия за Dashlane

N/A

Партньорска програма на Dashlane

Партньорска програма на Dashlane

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Dashlane?

Мениджър на пароли за дома, мобилните устройства и бизнеса. Съхранявайте и попълвайте всичките си пароли, лична информация и плащания. 

Какъв тип обслужване предлага Dashlane?

Екипът за обслужване на клиенти на Dashlane предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, чат, социални мрежи и възможности за самообслужване.

 

Как да се свържа с Dashlane?

Можете да се свържете с Dashlane, като им изпратите имейл, като започнете чат с техен сътрудник в реално време на уебсайта или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.

 

Какъв е имейл адресът на Dashlane?

Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на support@dashlane.com.

Поддържа ли Dashlane чат?

Да, Dashlane поддържа чат. Отидете най-долу на страницата: https://support.dashlane.com/hc/en-us and find message button. 

Как мога да разговарям с някого от Dashlane?

Dashlane не предлага обслужване на клиенти по телефона.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо