Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Dashlane. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Dashlane. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Dashlane и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Dashlane като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Мениджър на пароли за дома, мобилните устройства и бизнеса. Съхранявайте и попълвайте всичките си пароли, лична информация и плащания.
Мениджър на пароли за дома, мобилните устройства и бизнеса. Съхранявайте и попълвайте всичките си пароли, лична информация и плащания.
Екипът за обслужване на клиенти на Dashlane предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, чат, социални мрежи и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Dashlane, като им изпратите имейл, като започнете чат с техен сътрудник в реално време на уебсайта или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на support@dashlane.com.
Да, Dashlane поддържа чат. Отидете най-долу на страницата: https://support.dashlane.com/hc/en-us and find message button.
Dashlane не предлага обслужване на клиенти по телефона.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни