Какво е цел?
Понякога може да ви се наложи да уведомите системата на трета страна за нов тикет или важна промяна касаеща тикета (например нов отговор в тикета). Целите, в този контекст, и условията си приличат.
При настъпването на определени условия можете да извършвате различни задачи директно в LiveAgent чрез задействането на определени правила или в приложения на трети страни чрез API.
Frequently Asked Questions
Какво означава терминът цел?
Целта е важен елемент, който ви позволява да измерите и прецените дали планирания резултат е бил постигнат.
Какви са предимствата от използването на цели?
Целите ви позволяват да прецените дали компанията ви работи успешно в дадена сфера на действие. Целите трябва да бъдат измерими, за да можете да разполагате с количествен анализ на прогреса си.
Можете ли да използвате цели в системата на LiveAgent?
В системата на LiveAgent можете да използвате цели. Това ще ви позволи да прецените дали компанията е постигнала очакваните резултати.
Целта на клиентското удовлетворение с най- добрите практики
Създаването на култура, подкрепяща обратна връзка и обучение на екипа за клиентски успех, е ключово за увеличаване на лоялността и бизнеса. Проактивност, омниканалност и персонализация са от съществено значение за постигане на щастие на клиентите.
This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.
Списък със задачи за създаване на кол център
Кол центърът е важна част от бизнеса. Настройте ясни цели преди стартиране и прогнозирайте броя обаждания, за да оптимизирате комуникацията с клиентите.
Управление за обслужването на клиенти
Клиентското обслужване е важна част от бизнеса, което изисква подобрения в комуникацията и опита на клиента. Обучете екипите си и внедрете автоматизирани решения.