Какво е цел?
Понякога може да ви се наложи да уведомите системата на трета страна за нов тикет или важна промяна касаеща тикета (например нов отговор в тикета). Целите, в този контекст, и условията си приличат.
При настъпването на определени условия можете да извършвате различни задачи директно в LiveAgent чрез задействането на определени правила или в приложения на трети страни чрез API.
Frequently asked questions
Какво означава терминът цел?
Целта е важен елемент, който ви позволява да измерите и прецените дали планирания резултат е бил постигнат.
Какви са предимствата от използването на цели?
Целите ви позволяват да прецените дали компанията ви работи успешно в дадена сфера на действие. Целите трябва да бъдат измерими, за да можете да разполагате с количествен анализ на прогреса си.
Можете ли да използвате цели в системата на LiveAgent?
В системата на LiveAgent можете да използвате цели. Това ще ви позволи да прецените дали компанията е постигнала очакваните резултати.
Expert note
Целите в бизнеса са важни за преценка на успеха. Те трябва да бъдат измерими и обективни.

LiveAgent е софтуер за поддръжка с мултиканален контакт център, чат и тикет система, която довежда до увеличаване на клиентската удовлетвореност и продажбите. Отговорите, които компанията изпраща до хората, трябва да бъдат полезни за получателите и да бъдат изпратени възможно най-кратко време, като най-честите видове отговори са свързани с решаване на проблеми, търсене на допълнителна информация или отговаряне на недоволни клиенти. LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително интеграции, портал за поддръжка и система за управление на оплаквания. Тикет нишката включва всички съобщения, бележки и времеви диапазони, отговори на клиенти и служители, а в LiveAgent може да се използва опцията за преназначение на тикети.
Хелп дескът е информационна и комуникационна система, която служи за обслужващ канал между клиентите и доставчиците на услуга. Вариантите на хелп деск системите включват кол център, онлайн чат, имейл обслужване. Хелп деск порталът е портал, на който клиентите могат да открият отговори на въпросите си за продукти и услуги и да получат помощ без да имат нужда от агенти. LiveAgent предлага безплатен хелп деск портал, който е вграден в системата и може да се персонализира според нуждите на компанията и клиентите.
Специалист обслужване на клиенти
LiveAgent е софтуер за обслужване на клиенти, който осигурява автоматично затваряне на запитванията и база знания, която позволява на клиентите да открият решения самостоятелно. Софтуерът може да работи с по-малко тикети, като агентите могат да получат заявките директно. LiveAgent предлага цени, функции, интеграции и телефонни системи за клиентско обслужване, с които клиентите могат да се свържат.