Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Zomato

Контакти на бюрото за помощ на Zomato

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Zomato. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Zomato. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Zomato и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Zomato като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Zomato

Свържете се с клиентското обслужване на Zomato чрез имейл

Zomato Поддръжка на имейл

info@zomato.com

Чат с представител на Zomato

Zomato Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Zomato

Zomato Поддръжка на телефонна централа

+61 450 266 295

Научете повече за продуктите на Zomato

Zomato База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Zomato

Zomato Форум

https://community.zomato.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

Zomato Instagram

Zomato Instagram

instagram.com/zomato/

Zomato Facebook Page

Zomato Facebook Page

facebook.com/zomato

Zomato Twitter

Zomato Twitter

twitter.com/zomato

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Zomato

Общи условия на Zomato

N/A

Политика за поверителността на Zomato

Политика за поверителността на Zomato

N/A

Политика за сигурността на Zomato

Политика за сигурността на Zomato

N/A

Zomato ОРЗД

Zomato ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Zomato

Страница в Уикипедия за Zomato

N/A

Партньорска програма на Zomato

Партньорска програма на Zomato

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Zomato?

Zomato е най-добрата ви възможност да търсите и откриете страхотни места за хранене.

Каква подкрепа предлага Zomato?

Обслужващият екип на Zomato предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии, форум support.

 

Как да се свържа с Zomato?

Можете да се свържете с Zomato, като ги изпратите по имейл, обадите се на горещата им линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Като алтернатива, можете да използвате техния форум на общността, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на Zomato?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до info@zomato.com

Има ли Zomato чат наживо?

Не, Zomato няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Zomato?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +61 450 266 295

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо