Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Nike

Контакти на бюрото за помощ на Nike

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Nike. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Nike. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Nike и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Nike като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Nike

Свържете се с клиентското обслужване на Nike чрез имейл

Nike Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Nike

Nike Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Nike

Nike Поддръжка на телефонна централа

+31 (0) 20 5820542

Научете повече за продуктите на Nike

Nike База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Nike

Nike Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Nike Instagram

Nike Instagram

instagram.com/nike/

Nike Facebook Page

Nike Facebook Page

facebook.com/nike

Nike Twitter

Nike Twitter

twitter.com/Nike

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на Nike обикновено отговарят на имейли в рамките на 1 седмица .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Nike

Общи условия на Nike

N/A

Политика за поверителността на Nike

Политика за поверителността на Nike

N/A

Политика за сигурността на Nike

Политика за сигурността на Nike

N/A

Nike ОРЗД

Nike ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Nike

Страница в Уикипедия за Nike

N/A

Партньорска програма на Nike

Партньорска програма на Nike

N/A

Често задавани въпроси

Какво е Nike?

Nike е водещият в света дизайнер, маркетинг и дистрибутор на автентични спортни обувки, облекло, оборудване и аксесоари за голямо разнообразие от спортни и фитнес дейности.

Каква подкрепа предлага Nike?

Обслужващият екип на Nike предлага следните канали за поддръжка: електронна поща чрез формуляр, чат на живо, кол център, социални медии support.

 

Как да се свържа с Nike?

Можете да се свържете с Nike чрез изпращане на имейл чрез формуляр, да започнете чат с агент на живо на техния уебсайт, да се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медии.

 

Какъв е имейл адреса на Nike?

Можете да се свържете с Nike, като попълните формуляра: https://www.nike.com/sk/en/help/ask/r/nike

Има ли Nike чат на живо?

Да, Nike има поддръжка за чат на живо. Отидете на сайта:

https://www.nike.com/LiveChat?bu=Commerce%20-%20Global%20Store&country=SK&language=en&referenceUrl=https://www.nike.com/sk/help/#contact

Как да говоря с някого в Nike?

+31 (0) 20 5820542

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо