Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти за бюрото за помощ на Facebook

Контакти за бюрото за помощ на Facebook

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Facebook. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Facebook. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Facebook и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Facebook като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Facebook

Свържете се с клиентското обслужване на Facebook чрез имейл

Facebook Поддръжка на имейл

client-support-iw@support.facebook.com

Чат с представител на Facebook

Facebook Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Facebook

Facebook Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Facebook

Facebook База знания

https://www.facebook.com/help

Участвайте във форумните дискусии на Facebook

Facebook Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Facebook Instagram

Facebook Instagram

instagram.com/facebook/

Facebook Facebook Page

Facebook Facebook Page

facebook.com/facebook/

Facebook Twitter

Facebook Twitter

twitter.com/facebook

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на Facebook обикновено отговарят на имейли в рамките на 1 седмица .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

Сътрудниците на Facebook обикновено отговарят във чата в рамките на 1 седмица .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

Сътрудниците на Facebook обикновено вдигат обаждания в рамките на 1 седмица .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Facebook

Общи условия на Facebook

N/A

Политика за поверителността на Facebook

Политика за поверителността на Facebook

N/A

Политика за сигурността на Facebook

Политика за сигурността на Facebook

N/A

Facebook ОРЗД

Facebook ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Facebook

Страница в Уикипедия за Facebook

N/A

Партньорска програма на Facebook

Партньорска програма на Facebook

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Facebook?

Facebook е софтуер &amp интернет компания. Facebook е сайт за социални мрежи, който ви улеснява да се свържете и споделите с други хора онлайн.

Каква подкрепа предлага Facebook?

Обслужващият екип на Facebook предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и самообслужване support.

Как да се свържа с Facebook?

Можете да се свържете с екипа за поддръжка на Facebook, като изпратите имейл или ги оставяте съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Facebook?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до client-support-iw@support.facebook.com .

Има ли Facebook чат наживо?

Не, Facebook няма поддръжка в чата на живо.

Как да говоря с някого във Facebook?

Facebook няма поддръжка по телефона.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо