Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Trello

Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Trello

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Trello. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Trello. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Trello и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Trello като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Trello

Свържете се с клиентското обслужване на Trello чрез имейл

Trello Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Trello

Trello Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Trello

Trello Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Trello

Trello База знания

https://help.trello.com/

Участвайте във форумните дискусии на Trello

Trello Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Trello Instagram

Trello Instagram

instagram.com/trelloapp/

Trello Facebook Page

Trello Facebook Page

facebook.com/trelloapp/

Trello Twitter

Trello Twitter

twitter.com/trello

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Trello

Общи условия на Trello

N/A

Политика за поверителността на Trello

Политика за поверителността на Trello

N/A

Политика за сигурността на Trello

Политика за сигурността на Trello

N/A

Trello ОРЗД

Trello ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Trello

Страница в Уикипедия за Trello

N/A

Партньорска програма на Trello

Партньорска програма на Trello

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Trello?

Trello помага на екипи от цял свят да работят съвместно.

Какъв вид клиентска поддръжка предлага Trello?

Отделът за обслужване на клиенти на Trello предлага следните канали за поддръжка: имейл чрез форма за контакт, поддръжка в социалните медии и форуми, и опция за самообслужване.

 

Как да се свържете с Trello?

Можете да се свържете с Trello като им изпратите имейл чрез формата за контакт или като им оставите съобщение в някоя от платформите на социалните медии. Ако предпочитате опцията за самообслужване, можете да използвате базата им знания.

 

Какъв е имейл адресът на Trello?

Можете да се свържете с Trello като попълните формата за контакт. Но първо трябва да имате регистрация: https://trello.com/contact#/

 

Има ли чат на живо Trello?

Не, Trello не предлага поддръжка чрез чат на живо.

 

Как да се свържете по телефон с Trello?

Trello не предлагат поддръжка по телефон.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо