Научете как да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на Trello чрез имейл, социални медии или самообслужване.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Trello. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Trello. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Trello и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Trello като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Trello помага на екипи от цял свят да работят съвместно.
Trello помага на екипи от цял свят да работят съвместно.
Отделът за обслужване на клиенти на Trello предлага следните канали за поддръжка: имейл чрез форма за контакт, поддръжка в социалните медии и форуми, и опция за самообслужване.
Можете да се свържете с Trello като им изпратите имейл чрез формата за контакт или като им оставите съобщение в някоя от платформите на социалните медии. Ако предпочитате опцията за самообслужване, можете да използвате базата им знания.
Можете да се свържете с Trello като попълните формата за контакт. Но първо трябва да имате регистрация: https://trello.com/contact#/
Не, Trello не предлага поддръжка чрез чат на живо.
Trello не предлагат поддръжка по телефон.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни