Какво е SAML?
Saml (англ. Security Assertion Markup Language – език за маркиране на твърдения за сигурност) е отворен XML стандарт за обмен на данни за осъществяване на идентификация между доставчика на услугата и доставчика на самоличност (IdP – англ. identity provider). Можете да използвате външен доставчик на самоличност за идентифициране на потребителите и предаване на информацията за самоличност на доставчика на услуги под формата на цифрово подписан XML документ.
Frequently Asked Questions
Какво е SAML?
SAML (англ. Security Assertion Markup Language – език за маркиране на твърдения за сигурност) е отворен XML стандарт. Използва се за обмен на данни за осъществяване на идентификация между доставчика на услугата и доставчика на самоличност (IdP – англ. identity provider). Външният доставчик на самоличност позволява потребителите да бъдат идентифицирани, както и позволява обмяната на информация за самоличността на доставчика на услугата.
Защо трябва да внедрите SAML?
SAML си струва да бъде внедрен, тъй като улеснява процесите на идентификация и оторизиране за потребители, доставчици на самоличност и доставчици на услуги. Това решение позволява на доставчика на самоличност и доставчика на услуги да съществуват независимо един от друг. Това централизира управлението на потребителите и осигурява достъп до SaaS продукти.
Дали LiveAgent предлага SAML?
LiveAgenвсе още не предлага SAML. Планираме да го въведем в бъдеще. Това ще позволи на доставчика на самоличност и този на услуги да съществуват независимо един от друг. Управлението на потребителите се централизира и е възможен достъп до SaaS продукти.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентско обслужване е важен инструмент за наблюдение на удовлетвореността на клиентите. Разпространете я по имейл, в чат прозорец или социални мрежи. Изберете най-оптималния начин за разпространение.
Ориентирана към клиента услуга
Фокусирайте се върху добавянето на желани характеристики като безплатна доставка или лесна рекламация, за да подобрите клиентското преживяване. ABM стратегията е от съществено значение за B2B сектора, както и събирането на клиентска обратна връзка и насърчаването на препоръките на клиентите.
Местите се от Samanage към LiveAgent?
Изберете име за вашия LiveChat събдомейн. Регистрирайте се безплатно и използвайте LiveAgent за обслужване на клиенти 24/7. Получете пълно help desk приложение с над 175 функционалности и 40 интеграции.