Какво е SAML?
Saml (англ. Security Assertion Markup Language – език за маркиране на твърдения за сигурност) е отворен XML стандарт за обмен на данни за осъществяване на идентификация между доставчика на услугата и доставчика на самоличност (IdP – англ. identity provider). Можете да използвате външен доставчик на самоличност за идентифициране на потребителите и предаване на информацията за самоличност на доставчика на услуги под формата на цифрово подписан XML документ.
Frequently asked questions
Какво е SAML?
SAML (англ. Security Assertion Markup Language – език за маркиране на твърдения за сигурност) е отворен XML стандарт. Използва се за обмен на данни за осъществяване на идентификация между доставчика на услугата и доставчика на самоличност (IdP – англ. identity provider). Външният доставчик на самоличност позволява потребителите да бъдат идентифицирани, както и позволява обмяната на информация за самоличността на доставчика на услугата.
Защо трябва да внедрите SAML?
SAML си струва да бъде внедрен, тъй като улеснява процесите на идентификация и оторизиране за потребители, доставчици на самоличност и доставчици на услуги. Това решение позволява на доставчика на самоличност и доставчика на услуги да съществуват независимо един от друг. Това централизира управлението на потребителите и осигурява достъп до SaaS продукти.
Дали LiveAgent предлага SAML?
LiveAgenвсе още не предлага SAML. Планираме да го въведем в бъдеще. Това ще позволи на доставчика на самоличност и този на услуги да съществуват независимо един от друг. Управлението на потребителите се централизира и е възможен достъп до SaaS продукти.
LiveAgent е софтуер за управление на клиенти, който помага на бизнеса ви. Този софтуер предлага функции за управление на имейли, поддръжка на портала, управление на оплаквания и входящи телефонни централи, както и различни услуги като демонстрации, цени и интеграции с други софтуерни продукти. LiveAgent поддържа функции като също така възможности за самообслужване, макроси, онлайн клиентска поддръжка, отговори, разрешения, форма за клиенти и форум за общността. Освен това статията споменава ценообразуването на LiveAgent, неговите възможности за интеграция и алтернативите на програмата.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага интеграция с пет социални мрежи, включително Facebook, за подобряване на взаимодействието с клиентите. Мултибранд добавката на софтуера позволява управление на повече от една марка едновременно, включително управление на различни характеристики като хелп деск, обслужване на имейл адреси и социални медии. Обслужването чрез множество канали е важно за бизнеса, особено за марки, насочени към хора, свикнали с тези начини на комуникация. LiveAgent предлага безплатен тестов период за корпорации и функционалности включват личен мениджър на ключови профили.
LiveAgent е инструмент за подобряване на обслужването на клиентите и повишаването на продажбите. Той предоставя много функции за комуникацията, като вътрешен чат, маршрутизиране на обаждания и персонализирани бутони. LiveAgent е сред най-добрите инструменти за комуникация с клиенти и предоставя опция за чат. Множество клиенти са доволни от този инструмент, който помага за категоризиране на тикетите и проследяване по статистически начин.
Help desk софтуерът се използва за обработка на подходящите комуникации, управление на сроковете за отговор, съхранение на данни за клиентите и създаване на клиентски портали. Според едно проучване, 40% от клиентите се обръщат към други канали, след като не успяват да намерят отговори в раздела за самообслужване. 77% от софтуерите за обслужване имат формализирани споразумения за нивото на обслужване (SLA). Анкетата показва, че 91% от клиентите имат желание да използват онлайн бази знания, ако те са достъпни и отговарят на техните нужди.