Какво е панел на агента?
Когато агент се впише на неговия LiveAgent, той може да управлява много неща от панела на агента. Той е в състояние да управлява плъгина, да създава и да управлява тикети, да сменя логото на LiveAgent по подразбиране, да създава нови потребители, да редактира организации и много повече. Така че чат сесията може да бъде лесно инициирана направо от панела на агента. Всичко е концентрирано на едно място. Панелът на агента е в лявата страна на прозореца на LiveAgent. Лесен е за употреба, ясен и опростен.
FAQ
Къде е панелът на клиента?
Панелът на клиента е достъпен наLiveAgent. Панелът на агента е достпен от лявата страна на прозореца на LiveAgent. Лесен за употреба, ясен и опростен компонент за екипите от агентите.
Какво може да правите на панела на агента?
Панелът на клиента Ви позволява да управлявате всичко от LiveAgent. , да правите редакции към Вашия бизнес. Какво друго Ви очаква тук? Лесно можете да получите достъп до клиентските имейл шаблони за да приспособите по- добре Вашата комуникация.