Какво е онлайн чатът на живо?
Онлайн чатът на живо е комуникацията между клиентите и представителите на клиентите в реално време чрез вграден онлайн чат.
Когато клиентите кликнат върху бутона за чат на уебсайта на компанията, могат да започнат с комуникацията. Чрез онлайн чата на живо, клиентските представители са в състояние да изпращат отговорите по- бързо и по- лесно. Бързата комуникация и мигновения достъп могат да увеличат клиентското удовлетворение.
Frequently Asked Questions
Какво означава онлайн чат на живо?
Онлайн чатът на живо е технология, която позволява на потребителите да взаимодействат с бизнесите в реално време с уиджет на уебсайта или вградена комуникация в приложението. Това позволява мигновен отговор на нуждите на клиента, поддържайки ги и предоставяйки им информация за услуги и продукти, предлагани от компанията.
Кои за задължителните характеристики на онлайн чата на живо?
Най- съществените характеристики на чата на живо са достъпността и бързия отговор на клиентската услуга. Чат прозорецът трябва да е достъпен на всяка страница на Вашата компания или страница с продукти. Функцията на чата на живо, които са особено полезни включват възможността за изпращане на снимки и файлове, позволяващи на клиента да опише проблема по- подробно. В допълнение към това, знанието на клиента е особено важно, както и неговите комуникационни способности.
Предоставя ли LiveAgent онлайн чат на живо?
LiveAgent предлага софтуер за безплатен чат на живо. Има едни от най- добрите уиджети на пазара, които Ви позволяват да отговорите много бързо. Можете да пригодите чата към Вашите нужди- като правилно конфигурирате и пригодите езика. В допълнение към това, предлага безплатна система за продажба на тикети с универсална входяща кутия, кол център и клиентски портал.