Чат за автомобилната индустрия

Впечатлете клиентите си и повишете удовлетвореността им
  • ✓ Без такса за включване   
  • ✓ Клиентско облужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Анимация на горния колонтитул
Help desk софтуер

Бъдещето на автомобилната индустрия е светло.

С прогресивното развитието на технологиите за автомобилно производство, автокъщите се концентрират в модернизиране на обслужването на клиенти и онлайн продажбите на коли.

Все повече клиенти правят собствено онлайн проучване преди да влязат в шоурума.

Уебсайтът на автокъщата вече не е само място, което посещаваме за контактна информация. Сега е изискан дигитален шоурум, с всички предимства и възможности на физическия.

И точно като физическия шоурум, Вашите клиенти трябва да бъдат посрещнати и ръководени от достъпни, вежливи и знаещи асистенти.

Та какво може да засили онлайн продажбите Ви, да увеличи удовлетвореността на клиентите за толкова кратко време?

Решението, което търсите е live чат

Готови ли сте да смените скоростта?

Какво е live чат? 

Цялото клиентско изживяване става дигитално. Благодарение на смартфоните и други интелигентни устройства, хората са онлайн навсякъде и по всяко време на деня, особено поколението на милениума.

Закупуването на кола е емоционално и лично преживяване за много клиенти. От първата кола до последния модел, клиентите бавно и внимателно обмислят всички възможности преди да вземат решение за мечтаното превозно средство.

Модерните клиенти искан интелигентно онлайн обслужване и персонализиран подход, когато обмислят закупуването на автомобил.

Чрез софтуерът за live чат, можете да им помогнете и значително да повлияете на взимането им на решение. 

Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo

В миналото чатът беше съвсем базов. Откакто клиентските нужди и навиците за пазаруване онлайн се промениха,при live чат софтуерът се наблюдава сериозно развитие.

Това, което беше една от възможностите за комуникация с бизнеса, сега е очаквания и най-популярен канал.

От къде да започнете?

Всеки разговор започва просто с кликване на бутона за live чат. Понякога наричан джаджа за Live чат, той е малко балонче, вградено в уебсайта, най-често в долния десен ъгъл.

Най-честото позициониране е на началната или продуктовата страница, но ние препоръчваме да го сложите на страниците с най-много трафик или стратегическо значение.

Персонализирайте чат бутона в софтуера за обслужване на клиенти - LiveAgent
Пример за чат бутон на автокъща (кликнете, за да увеличите)

Вместо да се обаждат или да посещават автокъщи и да уговарят срещи с някого, за да разговарят лице в лице, клиентите могат да комуникират на живо с представител онлайн.

Автокъщите също биха могли да осигуряват информация, която клиентът не знае или не е очаквал (например, търговецът може да каже дали гаранцията на производителя покрива определено превозно средство или дали имате добри възможности за получаване на кредит за автомобил).

Функция за чат в реално време в тикетинг системата - LiveAgent
Пример за чат разговор (кликнете, за да увеличите)

Чувството да си на пътя с новата си кола събужда емоции, свързани със свободата.

За да съвпада с това чувство, LiveAgent предлага свободата да персонализирате приложението за чат, за да отговаря на имиджа и стила на Вашия бранд и да направи Вашия уебсайт визуално динамичен и жив.

Можете да избирате между най-популярните шаблони в галерията за чат бутони или да създадете своя персонализирана.

Галерия с чат бутони в софтуера - LiveAgent
Пример за галерия с чат бутони (кликнете, за да увеличите)

Всяка опция е напълно адаптивна към мобилно представяне, така че да можете да запазите последователността на дизайна си на всяко устройство.

Добра идея е да планирате и предварително да създадете сценарий , който Вашият екип да следва при отговор, когато клиент потърси помощ чрез чат.


Направихме го по-лесно за Вас и подготвихме няколко шаблона here.

Как Live чатът допълва телефонните и имейл поддръжка и продажби?

Едно от най-честите клиентски оплаквания е, че не получават отговор веднага, когато се свържат по телефона или по имейл.

Всяко отлагане може да означава загубен клиент и спад в продажбите.

Факторите варират от недостиг на персонал до липса на подходящ help desk софтуер.

В сравнение с телефона и имейла, внедряването на Live чат може значително да смекчи проблемите при обслужване на клиенти.

Чат операторите могат да осигурят мигновено обслужване чрез чат на живо в реално време. Без повече чакане за отговор.

Но не е само това, сътрудниците могат да обработват няколко чата едновременно. В традиционните кол центрове се използва телефон или имейл, но рядко и двете.

За да избегнете пренатоварване на обслужващия екип, можете да настроите чат разпределение и да изберете някой от трите посоки:

  • Произволно възлагане на задание
  • Позвъни на всички
  • Максимално използване
Чат разпределение
Пример за чат разпределение (кликнете, за да увеличите)

За да облекчите работното натоварване, можете да настроите но-нисък или по-висок приоритет за конкретен сътрудник, работно време, време за бездействие или дори време да подиша

В случай, че заявките за чат станат твърде много, можете да настроите обем на заявките за чат . Когато се достигне ограничението, бутонът за чат автоматично преминава в офлайн режим или остава напълно скрит от Вашия уебсайт.

Когато кликнат на офлайн бутона, клиентите ще активират и попълнят форма, предшестваща чата. Когато Вашият екип отново е на пълна мощност, той вече ще има цялата необходима информация и юе може да се свърже с клиента.

Максимален брой на чакащите в тикетинг системата- LiveAgent
Пример за офлайн бутон (кликнете, за да увеличите)

По този начин можете да подобрите ефективността на служителите си и да се уверите, че ще се отговори на всяка заявка

Отгоре на това, чрез интеграцията със стандартните социални мрежи, ще се свържете с клиентите и ще намалите риска от неотговорени съобщения

В обобщение, Live чатът е по-рентабилен метод за комуникация от телефонът и електронната поща, поради следните причини:

  • Намалено обичайно време за изчакване
  • По-малко усилия от страна клиента
  • Намален обем на входящите съобщения
  • Повишена ангажираност
  • Подобрен дизайн на уебсайта

Предимства на Live чата за търговци на автомобили

Автомобилната индустрия е сектор, наситен с конкуренция. Въпреки това, освен чрез продуктите и цените си, можете да демонстрирате стойността на си на клиентите чрез добро обслужване

My definition of ‘innovative’ is providing value to the customer

Mary Barra – CEO of General Motors

Клиентският път може да бъде наблюдаван през пет отличителни етапа:

  1. Осъзнаване
  2. Проучване
  3. Консултация
  4. Покупка
  5. Запазване

За да стигне от точка едно до точка 5, трябва да предложите на клиентите си директна комуникация с Вашия екип, особено в ранните етапи на търговския кръг.

Свързването с клиентите чрез Live чат е удобно решение за решаване на проблемите им по време на продажбения процес

Водейки клиентите си през етапите, също така ще разберете техните нуждии в замяна ще извлечете много ползи.

Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It

Нека разгледаме четирите водещи преимущества на използването на Live чат в автомобилната индустрия.

Събирате контакти


Вашата автокъща може да не е отворена 24/7, но това не означава, че клиентите няма да посещават сайта Ви. Дори когато сте офлайн, клиентите трябва да имат възможност да Ви оставят съобщение.

ДОбавете контактна форма на уебсайта си и дайте възможност на клиентите си да изберат отдела, с който искат да се свържат. По този начин, дори когато не сте на работа Вие събирате ценни контакти, които можете да използвате в последствие за Вашата имейл маркетинг кампания.

Функция за контактна форма в чат софтуера - LiveAgent
Пример за контактна форма (кликнете за да увеличите)

Намалено ниво на отказите

Настройте активни чат покани на ключови страници, като страницата с данни за плащане или ценовата такава, за да предизвикате ангажимент и да увеличите реализацията си чрез live чата.

Активните чат покани са автоматични pop-up съобщения, които ВИ позволяват да набележите определен тип клиенти, да приспособите Вашите оферти или да предложите сходни продукти. Активните покани могат всичко това.

Множество чат покани могат да бъдат създадени за различни групи от клиенти, например за нови или за завръщащи се.

Галерия с чат покани в чат софтуера - LiveAgent
Пример за галерия с чат покани (кликнете, за да увеличите)

В комбинация с прегледа на чата, можете да получите изчерпателна представа за състоянието на вашата платформа за чат, като например колко посетители чакат, налични сътрудници или време, прекарано от клиентите в разглеждане на конкретни страници.

Със събраната информация, можете активно да достигнете до клиентите и да ги поканите за чат.

Макет-Мониторинг на уебсайта-преглед на чата
Примери за изглед към чата (кликнете, за да увеличите)

Например, ако управлявате автокъща за употребявани автомобили, знаете колко трудоемко и досадно е за потенциалните купувачи да намерят точния човек на правилния уебсайт. Но с чата на живо можете да премахнете посредника, така да се каже, и да достигнете директно до Вашите потенциални купувачи.

Включването на множество функции в една стратегия е чудесен начин да намалите степента на изоставяне на количката и да привлечете потенциални клиенти за Вашия продажбен канал.

Подобрен анализ на процента на промените

Да кажем, че искате да знаете точните данни за успеваемост от Live чата. С LiveAgent можете. Активирането вградения чат тракер Ви позволява да измерите общото влияние на live чата върху успеваемостта. По този начин ще имате по-ясна представа за прихода, който live чатът генерира.

Вградено чат проследяване
Пример за вградено чат проследяване (кликнете, за да увеличите)

Но това не е всичко. Ако искате да прегледате усилията, положени за клиентско обслужване, можете да генерирате до 11 справки, свързани услуги за клиенти. Резултатите могат да разкрият възможности за подобрение.

Отчети в софтуера - LiveAgent
Пример за отчети (кликнете за да увеличите)

Създайте дълготрайни връзки

С LiveAgent също така Вие можете да направите обществен форум и база знания, където клиентите ще имат достъп до статии, коментари, или самите те да допринесат с такива. Това е чудесен начин да осигурите обслужване дори на клиентите, които предпочитат да се справят сами

Макет-Форум
Пример за обществен форум (кликнете, за да увеличите)

Увеличете свързаността си в социалните медии

Да не отчитат силата, която социалните медии могат да имат върху бизнес резултатите е грешка, която много компании все още допускат.

В днешно време хората употребяват социалните мрежи за всичко и най-логично е да имате инструмент за чат, който могат да използват за да се свържат с Вашето представителство.

Интегрирайте платформите за социални медии на LiveAgent таблото и отговаряйте на всяко Ваше споменаване, пост или ревю.

Ключови функции на Live чата за автокъщи

Всеки от чат операторите има ключова роля за клиентското изживяване. Техните усилия, професионален етикет и взаимодействието им в крайна сметка са това, което води до положителен резултат.

Youtube video: Etiquette in Live Customer Support

Въпреки че маркетингът може да не е пряко замесен, положителният потребителски опит е от полза за генерирането на нови контакти. Ако клиентите получат отлично обслужване, те са по-склонни да споделят своята контактна информация.

Но дори ако Вашите a href=”/customer-support-glossary/live-chat-agents/”> сътрудници са съсредоточени изцяло върху обслужването на клиентите, обучението как да използват live чата и неговите функции за създаване на запомнящо се и персонализирано клиентско изживяване е жизненоважно.

Поради анонимния характер на чат сесиите, служителите понякога могат да са небрежни и да не обръщат внимание на факта, че друг човек стои от другата страна, а именно това човешко взаимодействие отличава live чата от чатбота.

Та кои функции са най-добри за персонализирано клиентско изживяване

Преглед на въвеждането в реално време

Зарадвайте клиентите с бърз и адекватен отговор още преди да са натиснали бутона “Изпрати”. Как? Чрез прегледа на въвеждане в реално време, сътрудниците Ви могат да наблюдават какво пише клиента и да се подготвят какъв ще е техният отговор.

Real time typing
Пример за прегледа на въвеждането в реално време (кликнете, за да увеличите)

Онлайн посетители

Да сте предварително подготвени винаги е добра стратегия. Наблюдавайте поведението на Вашите онлайн посетители, от коя страна са или какъв е техния IP адрес и използвайте получената информация в чат разговора.

Функция за онлайн история на тикетите в софтуера за обслужване на клиенти - LiveAgent
Пример за онлайн посетители (кликнете, за да увеличите)

Видео чат

Функция, която действително вгражда философията за личния контакт. Ако искате да дадете на клиента онлайн изживяване все едно е в магазина, няма те нужда от нищо освен видео чат.

Поставете бутон за видео чат на живо в уебсайта си и го използвайте за съвместно сърфиране с Вашите клиенти

Видео чат в реално време в браузъра
Пример за видео чат (кликнете, за да увеличите)

Предварително зададени и шаблонни отговори

Тези отговори спасяват агентите от потенциални граматически грешки и поддържат стила на разговор последователен. Предварително дефинираните и шаблонните отговори на рутинни запитвания от клиенти спестяват време и усилия за съставяне на нов отговор на всеки въпрос.

Многоезично чат приложение

Ако работите с международна клиентела, можете да осигурите многоезично обслужване.

Настройте чат приложението на предпочитания от клиента език и адресирайте комуникацията до конкретен сътрудник, владеещ този език.

Функция за адаптиране към езика в софтуера за обслужване на клиенти - LiveAgent
Пример за многоезично чат приложение (кликнете, за да увеличите)

Предварителна анкета

Преди започване на чат сесия, вашите сътрудници могат да помолят клиента за контактна информация чрезпредварителната анкета.

Пример за предварителна анкета (кликнете, за да увеличите)


Последваща анкета 

Винаги има място за подобрение. След всяка сесия клиентите могат да оценят представянето на сътрудника, да оставят обратна връзка или да поискат препис от чата.

Функция за оценка на сътрудници в софтуера - LiveAgent
Пример за оценка на сътрудниците (кликнете, за да увеличите)

Последващата анкета предава съобщението, че Вашето представителство цени мнението на клиентите си.

Вътрешен чат

Поддържайте отворена и вътрешната комуникация. Дори служителите се нуждаят от помощ понякога и с вътрешния чат те могат да се свържат с колегите си, като им изпратят лично съобщение, без да прекъсват чата.

Макет на вътрешен чат
Пример за вътрешен чат (кликнете, за да увеличите)

Трябва ли да възложите обслужването чрез Live чат на външна фирма?

Вашите собствени служители ще знаят най-много за продуктите и услугите Ви, но някои автокъщи нямат бюджет или изобщо нямат вътрешен отдел, обслужващ на клиенти

Ще предпочетете клиентите да бъдат обслужени директно от Ваш служител, както е в стандартния шоурум.

Най-важната възможност на live чата е скоростта. Клиентите очакват бърз отговор и ако това не е възможно, най-добре е да го прехвърлите на външна фирма.

Преди да прехвърлите Вашите live чат операции на външен екип за обслужване на клиенти, най-важната част е измерването на ефективността на Вашите клиентски услуги. Можете са следите тези показатели за клиентско обслужване директно чрез Вашия LiveAgent профил. 

Дори след като прехвърлите на външни Live чат оператори, все още ще имате достъп до Вашите клиентски файлове, благодарение на универсалната пощенска кутия.

Пример за универсална пощенска кутия

Задвижвани от вграден CRM, всяка чат сесия или съобщение се конвертират в тикети и се съхраняват на едно място.

Вашият аутсорсинг екип все още може да работи като допълнение на Вашето представителство и да обръща внимание на клиентите. Това трябва да включва и социалните мрежи.

Много чат оператори от външни фирми са отлични специалисти в обслужването на клиенти и експерти по зададената тема.

Обобщение

Основата остава същата – винаги трябва да има някой, който да отговаря на въпросите на клиентите. Ако можете да го направите на множество платформи и със светкавична скорост, ще бъдете възнаградени с лоялна клиентска база и най-добрата възвръщаемост на инвестициите от всеки комуникационен канал.

Как да интегрирате live чат на уебсайта на Вашата автокъща?

Интеграцията не би могла да е по-лесна. Не е необходимо да имате опит в кодирането или да сте програмист, за да свържете live чата с Вашия уебсайт.

Когато се регистрирате и получите достъп за LiveAgent акаунта си, всичко което трябва да направите е да копирате и поставите кратък HTML код.

Това е. Няма нужда да инсталирате никакъв допълнителен софтуер.

Ако искате обаче да се свържете с трети софтуер за да подобрите още повече клиентското обслужване, можете да го направите чрез нашите Native или Zapier интеграции

Функции за безопасност на LiveAgent

Никой уебсайт няма да бъде възприеман като достоверен и надежден без походящите функции за сигурност.

Защитата на данните и киперсигурността са приоритет номер едно за всеки предприемач, който иска да бъде възприеман като надежден и да привлича лоялни клиенти

Функциите за безопасност на LiveAgent предоставят допълнителен слой киберсигрност и защита на данните за Вашия бизнес и Вашите клиенти.

Това са функциите за безопасност, които LiveAgent осигурява:

Ресурси с полезна информация

Ако искате да научите повече за нашият Live чат софтуер, насочете се към страницата Академия за допълнителна информация или вижте портала за обслужване на клиенти.

Live чатът като част от мултиканална help desk система

Клиентите не са обвързани с един канал на комуникация и често прескачат от един на друг.

Live чатът е само част от сложна help desk система, която вкл’чва тикети, кол център, управление на социални мрежии още много.

Започнете разговора с телефонно обаждане, продължете с имейл и го завършете с чат – всичко в един прозорец

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Пълният help desk за търговци на автомобилии неговите функции позволяват на Вашето клиентско обслужване да достигне висока ефективност и забележителни резултати

Регистрирайте се и още днес увеличете Вашите приходи и степен на удовлетвореност

Look under the hood and discover all that LiveAgent has to offer

FAQ

What is live chat software?

Live chat software is a communication channel that the automotive industry can utilize and enhance its customer service efforts. It is a web-based instant messaging app in the form of a customizable chat button.

How live chat complements phone, email support, and sales?

Phone and email are unable to match the speed of service that live chat can. Compared to the phone call and email support, chat agents can handle multiple chats simultaneously and set up automatic route distribution, all in real-time. This leads to - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, increased engagement, and improved website design.

Benefits of live chat for car dealers

To show value to the customer during the five stages of the sales cycle, car dealerships can benefit from utilizing live chat. The four leading benefits: leads capture, decreasing bounce rate, improving conversion analytics, the formation of long-lasting relationships, enhanced social media presence.

Key live chat features for car dealerships

By following the rules of chat etiquette, agents can deliver a positive and personalized experience. Not only that, but they can generate hot leads with features like real-time typing-view, online visitors, video chat, predefined answers, canned responses, multi-language chat, pre-chat survey, internal chat, or agent ranking.

Should you outsource your live chat support?

Track the customer service metrics before deciding to outsource your live chat operatives. If the results of the reports lead to outsourcing, you can still have access to your customers' profiles, all stored in the universal inbox.

How to integrate live chat to your automotive dealership website?

No additional software is required. Just sign up and login into your LiveAgent account. From there, you have to copy and paste an HTM code and integrate your live chat button on your website. If you want to enhance your customer service capabilities, you can integrate with other service systems.

Live chat security features

LiveAgent provides combined security features for the data protection and cybersecurity of its users: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR, API security

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо