Какво е конкурентно предимство?
Нещото, което ви прави по-добри от другите компании, се нарича конкурентно предимство. Всяка компания има собствено конкурентно предимство. Това може да бъде по-ниска цена, качествен продукт, услуга или нещо друго. Компаниите трябва да знаят какви клиенти купуват продукти или услуги от тях и как те да са доволни. Обслужването на клиенти може да бъде голямо конкурентно предимство за всяка компания. Давайте на клиентите си това, което искат всеки път, разрешавайки техните проблеми и отговаряйки на техните запитвания.
Frequently asked questions
Какво е конкурентно предимство?
Конкурентно предимство са факторите, които оказват влияние върху производството на стоки или услуги по-добре и по-евтино от конкуренцията. В резултат на това компанията може да генерира повече продажби и печалби.
Как да изградим конкурентно предимство?
Изграждането на конкурентно предимство е възможно благодарение на различни фактори. Те включват: разходи и тяхната структура, запознаване с марката и правенето й лесно разпознаваема, дистрибуторска мрежа, качество на предлаганото, както и обслужване на клиентите.
Необходимо ли е конкурентно предимство на компанията?
Бизнесът се нуждае от конкурентно предимство, за да бъде печеливш. Благодарение на него, компанията има шанс за по-голямо признание и по-изгодни условия за продажба на своите продукти и услуги. В крайна сметка целта е това да доведе до печалба и повече продажби.
Expert note
Конкурентното предимство е това, което прави запознаването и привличането на клиенти от конкурентите по-лесни и ефективни. То може да бъде по-ниска цена, качество или услуга.

Тази статия изтъква важността на потребителската информация и анализирането на отзиви и настроения на клиентите в маркетинговите продажбени компании. Софтуерът за клиентско обслужване и управление на имейли, оплаквания, портали и други като LiveAgent е възможност за комуникация с клиентите и определяне на ефективността на клиентските портали и базата знания. Демонстрации, партньорски програми и блог са налични за лесна работа със софтуера.
Упселингът и кръстосаните продажби са техники за увеличаване на приходите на бизнеса, като първата се основава на мотивиране на клиента да купи продукт от по-висок клас, а втората - на предлагане на допълнителни атрибути. Важно е упселингът да не влошава преживяването на клиентите и да се осъществява по етичен начин. LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с различни функции и интеграции, включително видео чат на живо и база знания.
Отклоняването на тикети е важен процес за това клиентите да се самообслужват и за определяне на ефективността на клиентските портали и база знания. За успешния бизнес е важно да се обърне внимание на отношенията с клиентите и да се използва ясен и любезен език. Възможности като клиентски портали и база знания могат да улеснят комуникацията с клиентите.
Клиентските портали и базата знания представляват конкурентно предимство за компаниите, тъй като улесняват комуникацията с клиентите. Показателят за прегледани страници на сесия е важен за анализиране на интересите на потребителите и повишаване на привличането на клиенти. Отклоняването на тикетите към клиентски портали и база знания може да намали техния брой. Изграждането на конкурентно предимство може да се основа на по-ниска цена, качествен продукт и обслужване на клиенти.