Какво е единократно влизане?
Използвайки еднократно влизане, можете да използвате един набор от идентификационни данни, за да влезете в две или повече приложения. Той работи точно като вашия акаунт в Google, където със същите идентификационни данни за вход можете да получите достъп до имейлите си, календара, устройството и другите приложения.
Единократното влизане е полезен елемент, тъй като носи по-добро потребителско изживяване и удобство. В LiveAgent клиентите могат да използват еднократното влизане с други PHP базирани уеб приложения като WordPress или Magento.
Например в WordPress, след като администраторът на WordPress влезе в системата, тя може да получи достъп до панела на LiveAgent директно от администраторското меню.
Frequently asked questions
Какво е еднократното влизане?
Еднократното влизане е услуга, която позволява удостоверяване на сесията и потребителя. Позволява на потребителя да използва един набор идентификационни данни за вход (име и парола) за достъп до множество приложения.
Сигурно ли е еднократното влизане?
Еднократното влизане намалява шанса за хакерска атака. Потребителят влиза само веднъж на ден и използва един набор от идентификационни данни. Това подобрява сигурността в организацията. Ако се нуждаят от отделна парола и име за всяко приложение, това е по-малко сигурно.
Предоставя ли LiveAgent опция за еднократно влизане?
LiveAgent има опция за еднократното влизане с други PHP базирани приложения, като WordPress или Magento.
Expert note
Еднократното влизане е сигурна и удобна възможност за потребителите да влизат в множество приложения с един набор от идентификационни данни.

Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
Изпращането на благодарствени картички и писма към клиентите е ефективна маркетингова стратегия, която подобрява лоялността и генерира повече препоръки. Ръчно написаните писма са по-подходящи за малките компании или B2B компаниите с по-малка база клиенти. Събирането на обратна връзка от клиентите е важно, защото отделя време и ресурси за да опознат клиентите си и да получат ценна информация от първа ръка, която да им помогне да подобрят своя бизнес, продуктите или услугите. LiveAgent ви предоставя шаблони за отговори, с които може да постигнете по-добър контакт с потенциални и съществуващи клиенти.
Социалните медии са мощен инструмент за повишаване на трафика към сайтовете, повишаване на познаваемостта на марката и създаване на нови връзки. Отговарянето своевременно и точно на всички въпроси относно компаниите, продуктите и услугите е много важно. LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага различни функции като VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване и други.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага редица функции, свързани с входящи телефонни централи, оплаквания на клиенти, клиентски портали и управление на имейли. Софтуерът е на доступни цени и има демонстрационна версия. Поддържа се от портал за поддръжка, където могат да бъдат намерени промени и статус на системата. LiveAgent има партньорска програма и блог, където можете да бъдете информирани за най-новите разработки в областта на клиентското обслужване.