CommuniGate Pro integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CommuniGate Pro Политика за поверителността
Какво е CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro е доказан сървър за унифицирана комуникация, който включва и платформа за разработка. Има API-и за автентикация и множество помощни приложения. Системата е базирана на Интернет протокол (IP) и е написана на C++. CommuniGate Pro също така съдържа имейл клиент с потребителски интерфейс, който поддържа POP3/IMAP и SMTP. Предоставя на потребителите имейл филтър с множество функции, възможност за абониране към множество входящи кутии и поддържа защита от СПАМ и вируси чрез модули.
Как се използва CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro е идеалното решения за програмисти и компании, които се фокусират върху подхода “направи си сам”. Изключително полезен е със защитата си от СПАМ и вируси, която защитава компанията ви от нежелани или опасни имейли. Имейлът от CommuniGate Pro предлага гъвкавост за всеки, който има нужда от нея, и може да се интегрира с help desk системата LiveAgent.
Обработката на имейли чрез CommuniGate Pro е отлично решение за повечето компании, които имат нужда от гъвкави опции. Компаниите, които трябва да обработват голямо колиество запитвания от клиенти и да ги разрешават ефективно обаче, могат да използват LiveAgent, за да удовлетворят клиентите си.
Система за управление на запитвания с help desk може изключително много да ви помогне с всеки тип клиентско обслужване. Help desk-ът на LiveAgent може да събере всичките ви имейли и да ги превърне в запитвания, които да са лесно организирани и разпределени между сътрудниците обслужване на клиенти.
Подобрете ежедневната си дейност с функционалности, които се фокусират върху продуктивността. Започнете да организирате запитванията си с филтри, етикети и отдели. Можете да разделите сложните запитвания, които изискват повече внимание, и да отговаряте по-бързо с шаблони за отговор. Искате да приключвате за днес? Не забравяйте да настроите работно време или си вземете почивка когато имате нужда.
Имейлът не е единственото нещо, което можете да интегрирате. Настройте телефонната си централа или база знания, създайте прозорец за лайв чат за уебсайта си или свържете Facebook, Instagram, Twitter и Viber. Всеки един разговор ще бъде подреден в системата за управление на запитвания, така че да останете спокойни и да следите какво се случва.
Какви са предимствата на CommuniGate Pro?
- Платформа за разработка
- Гъвкав имейл клиент
- Защита от СПАМ
- Антивирусна защита чрез модули
Switch to ticketing with LiveAgent
Turn your emails into help desk tickets and solve customer issues faster with LiveAgent
Как да интегрирате CommuniGate Pro с LiveAgent?
След като имейлът ви в CommuniGate Pro е готов, можете да го свържете със системата за управление на запитвания LiveAgent. Процесът е прост и отнема само няколко минути. Разгледайте ръководството за интеграция по-долу, за да разберете как.
- Трябва първо да настроите CommuniGate Pro? Отидете на страницата им и свалете това, от което се нуждаете. Разгледайте сайта им за помощ с инсталацията. След като сте готови с настройката, продължете със следващите стъпки.
- След като всичко е готово, отворете акаунта си в LiveAgent и отидете на Конфигурация > Имейл > Имейл акаунти. Кликнете на оранжевия бутон Създай и след това изберете Друг. Изберете IMAP/POP3 от двете опции.
- Остава ви единствено да попълните данните си в следващия раздел. Имейл адресът ви, информацията за вход, парола, както и порта и сървъра са задължителни полета. Също така можете да изберете отдела, който ще обработва имейлите, идващи от този имейл, и другите настройки. След като сте готови, кликнете Добави най-долу и сте готови.
Интеграцията е завършена и може да я тествате. Отворете системата си за управление на запитвания LiveAgent и отговаряйте на имейлите от клиенти с лекота. Ако искате да научите повече за клиентското обслужване и help desk-овете, разгледайте статиите в Акадамията на LiveAgent. Можете също така да научите повече за LiveAgent като разгледате видео обиколката ни по-долу или като разгледате страницата ни с функционалности.
Frequently Asked Questions
Какво е CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro е доказан унифициран комуникационен сървър, който съдържа и платформа за разработка. Налични са API за автентикация, както и множество помощни приложения. Системата е базирана на Интернет протокол (IP) и е написана на C++. В допълнение към имейлът с потребителски интерфейс, CommuniGate Pro предлага и възможности за трансфер на имейли чрез POP3/IMAP.
Как се използва CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro е идеалното решение за програмистите и компаниите, които разчитат на подхода "направи си сам". Освен това разполага с функционалности, които предпазват компанията от спам и вируси, Може да се интегрира и с help desk-а LiveAgent. CommuniGate Pro предлага гъвкавост за всеки, който има нужда от нея.
Какви са предимствата на интеграцията с CommuniGate Pro?
Платформа за разработка Гъвкав имейл клиент Защита от СПАМ Антивирусна защита чрез модули
TeleCube, ClickPhone, Teletek, LiveAgent, and Netelip offer software solutions for improving B2B customer service. LiveAgent is recommended for B2B customer service improvement, providing live chat and CRM functionalities. Intercom alternatives include Teamwork Desk, Tidio, and Birdseed. IT ticketing systems are important for efficient customer service and communication.