Dovecot integration
Partner website
Какво е Dovecot?
Dovecot е решение за имейл сървър, което се фокусира върху осигуряването на отлично представяне, гъвкава автентикация и самооптимизация. Лесен е за употреба благодарение на възможностите си за самопоправка, които търсят проблеми и ги поправят веднага. Разширява се лесно и осигурява лесни възможности за администриране. Dovecot също така се фокусира върху сигурността, за да защити имейл комуникацията, и предлага лесни възможности за прехвърляне за тези, които се местят от друго решение за имейл сървър.
Как се използва Dovecot?
Dovecot е отлично решение за бизнеси, които се нуждаят от надеждно решение за имейл сървър. Въпреки че все пак е нужно администриране, Dovecot може да поправя проблемите си без външна помощ. Освен това осигурява стандартни опции за сигурност, както и лесно прехвърляне и поддръжка на разширения. По-големите компании могат да се възползва от Dovecot като изберат OX Dovecot Pro. Интегрирайте Dovecot с LiveAgent и го използвайте като имейл клиент, за да подобрите клиентското си обслужване чрез специализиран софтуер за управление на запитвания с пълен набор от функции. LiveAgent може да се справя с голям обем от имейл адреси, така че спокойно добавете толкова, от колкото имате нужда.
Обработвайте входящите си имейли със система за управление на запитвания, която ви помага да подредите и филтрирате комуникацията си. Възползвайте се от функции за продуктивност, като шаблони за съобщения, които ви позволяват да отговаряте по-бързо, или универсална входяща кутия, която следи клиентските канали в една нишка за всеки клиент. Точно така, без значение как клиентът реши да се свърже с вас, всеки ред от коминикацията ще бъде подредена на едно място.
Възползвайте се от множество канали за комуникация и добавете телефонна централа, лайв чат, клиентски портал или социални медии. Всеки канал разполага със свои собствени функции. LiveAgent освен това предлага други възможности за интеграция освен имейл. Разгледайте нашите функции и страницата с интеграции, за да видите на какво е способна системата ни за управление на запитвания.
Какви са ползите от Dovecot?
- Лесно администриране
- Възможности за самопоправка
- Възможности за разширения
- Забележително представяне
Improve your help desk with LiveAgent
Add your Dovecot email to LiveAgent and start providing excellent support for your customers
Как да интегрирам Dovecot с LiveAgent?
Интеграцията на Dovecot с LiveAgent е възможна чрез IMAP/POP3. Достъпете го чрез екрана с конфигурация на LiveAgent. Следните стъпки ще ви покажат как да интегрирате Dovecot със системата си за управление на запитвания.
Трябва първо да инсталирате Dovecot? Отидете в уебсайта на Dovecot и свалете най-новата стабилна версия. След като Dovecot е готов, отидете в LiveAgent и следвайте следните стъпки.
Ако Dovecot вече е настроен и готов за употреба, се впишете в профила си в LiveAgent. Можете да започнете 14-дневен тестов период ако все още нямате. Кликнете бутона Създай най-горе в Конфигурация > Имейл > Имейл профили и добавете имейл профила си. Това ще отвори списъка с имейл доставчици. Долу изберете Друг и след това IMAP/POP3.
- Трябва да въведете в LiveAgent данните си от Dovecot, за да завършите интеграцията. LiveAgent ще поиска имейл адреса ви в Dovecot, парола и потребителско име. След като въведете тази информация, конкретизирайте fetch метод и информация за сървъра. Изберете отдела, към който ще бъдат насочени запитванията от този имейл адрес. След като сте доволни от настройките си, кликнете бутона Запази най-долу в прозореца.
След като сте готови, LiveAgent ще прихваща имейлите от Dovecot в системата за управление на запитвания. Ако желаете, може да добавите още имейл профили или да създадете допълнителни интеграции. За повече информация, гледайте видеото по-долу. Може също така да разгледате Академията на LiveAgent, която съдържа информация как да предоставяте клиентско обслужване.
Frequently Asked Questions
Какво е Dovecot?
Ключова функционалност на Dovecot е това, че предлага добро представяне, разнообразни методи за автентикация и самооптимизация. Възможностите за самопоправка на този софтуер му дават възможност автоматично да намира и поправя проблеми, което го прави много лесен за употреба. Софтуерът също така е гъвкав и предлага лесен начин за аминистриране. Освен че предлага сигурност в имейл комуникацията, Dovecot предлага лесни възможности за прехвърляне ако се местите от друг имейл сървър.
Как се използва Dovecot?
За бизнесите, търсещи надежден имейл сървър, Dovecot е чудесна опция. Въпреки че все пак изисква администриране, Dovecot често може да реши някои проблеми сам, без помощ. Налични са и възможности за сигурност, както и възможности за прехвърляне и разширения. Голяма компания може да се възмолзва от Dovecot като избере OX Dovecot Pro. Можете да добавите Dovecot към LiveAgent като имейл клиент, за да подпомогнете имейл поддръжката чрез специализирана система за управление на запитвания с пълен набор от функции.
Какви са ползите от интеграцията с Dovecot?
Лесно администриране Възможности за самопоправка Възможности за разширения Забележително представяне
Как да интегрирам Dovecot с LiveAgent?
Отидете в LiveAgent и отворете Конфигурация > Имейл > Имейл профили Създайте нов имейл и изберете Друг Изберете IMAP/POP3, попълнете данните си и кликнете Запази
MeTA1 е интеграция за управление на имейли, която помага да се решават проблемите на клиентите бързо и точно. Чрез набор функции осигурява безпроблемен работен процес за начинаещи и напреднали. Има отлична сигурност, ефективност и надеждност, както и възможности за конфигурация и разширение чрез модули. MeTA1 може да се интегрира с LiveAgent чрез IMAP/POP3. Първо е необходимо да се настрои MeTA1 чрез сайта им, след което да се избере IMAP/POP3 от двата варианта за интеграция в LiveAgent и да се попълнят данните си от MeTA1.
VIPTel LiveAgent предлага софтуер за управление на билети и чат система на живо, които осигуряват добро обслужване и управление на клиенти. TeleCube предлага реферален маркетинг, онлайн чат и софтуерни решения за повишаване на клиентското обслужване. LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, VoIP телефонни системи и управление на оплаквания.