Microsoft Exchange Server integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е Exchange Server
Microsoft Exchange Server предлага имейл, календар, контакти, графици и възможности за съвместна работа. Това приложение работи под операционна система Windows Server за бизнес цели. Какво мобилните устройства, така и настолните компютри и уеб-базираните системи могат да достъпват имейл платформата с Exchange Server на Microsoft.
Как можете да използвате Microsoft Exchange Server?
Погрижете се за бизнес имейлите си с Microsoft Exchange Server. Идеален е за обработката на цялата бизнес и лична комуникация по имейл. Microsoft Exchange Server може да се превърне в чудесен инструмент за клиентско обслужване и за комуникация с клиенти по имейл. Обработката на голям брой клиентски имейли всеки ден обаче може да се превърне в досадна ежедневна задача, която няма да стане по-лесна без помощ.
Затова интеграцията на Microsoft Exchange Server за LiveAgent може да се превърне в идеалното решение на този проблем. Като комбинирате Microsoft Exchange със системата за управление на запитвания LiveAgent, можете да подобрите клиентското си обслужване и работния процес с новите функции и да разрешавате проблемите на клиентите с ненадмината скорост.
Най-хубава част е, че има множество функционалности, с които ще направи работния ви процес безпроблемен. Разгледайте функционалностите като универсална входяща кутия, която се справя не само с имейлите, но и с лайв чат, телефонна централа, клиентски портал и социални медии като Facebook, Twitter, Instagram и Viber. Уверете се, че всички са активни с автоматичното разпределение на запитвания и използвайте отдели, за да разпределяте запитванията към хората с правилните знания.
Дръжте всичко организирано като свържете Microsoft Exchange с LiveAgent. Система за управление за запитвания като LiveAgent може да ви помогне да съберете цялата имейл комуникация дирекно в таблото си, да я организирате и филтрирате и да дадете най-доброто от себе си. Разгледайте пълния списък с функции за управление на запитвания на този линк и вижте всичко, което може да прави.
Какви са предимствата от интеграцията с Microsoft Exchange Server?
- Имейл услуга от висок клас
- Споделени контакти и календари
- Едно от най-познаните софтуерни решения за имейл в help desk-а ви
- Допълнителна функционалност чрез интеграцията с LiveAgent
Looking to handle more customer emails?
Improve your email conversations via LiveAgent ticketing system. It's fully featured and made to improve your help desk workflow
Как да интегрирате Microsoft Exchange Server с LiveAgent
Microsoft Exchange Server може да се интегрира лесно с LiveAgent чрез Препращане или IMAP/POP3. Следвайте ръководството по-долу, за да разберете как да преминете през процеса и да добавите имейл адреса си към LiveAgent. Ако трябва да настроите първо Microsoft Exchange Server, следвайте това ръководство от Microsoft, за да разберете как.
- След като имейлът ви в Microsoft Exchange Server е готов, отворете LiveAgent и отидете на Конфигурация > Имейл > Имейл акаунти и кликнете на оранжевия бутон Създай. Ще се отвори списък с имейл достачици. Изберете Друг и продължете към следващата стъпка.
- В зависимост от предпочитанията си, може да изберете IMAP/POP3 или Препращане като метод за интеграция. Ще покажем и двете опции, като започнем с Препращане. За да отидете на следващата стъпка, кликнете на Препращане.
- След като изберете Препращане, попълнете имейл адреса си. След това изберете Настрой SPF запис за домейна си в Exchange Server. Можете да разгледате и ръководството на Microsoft относно настройката на SPF записи ако не сте сигурни как да го направите. Трябва да завършите тази стъпка, за да не бъдат регистрирани имейлите ви като спам от LiveAgent. Изберете подходящ отдел, отговорен за получените имейли от този акаунт в Microsoft Exchange Server, и кликнете Запази.
- За да свържете имейла си в Microsoft Exchange Server чрез IMAP/POP3, следвайте тези стъпки. Вместо на кликнете на опцията Препращане, изберете IMAP/POP3. Трябва да предоставите имейл адреса си, потребителско име и парола. Трябва да попълните и информацията за сървъра и порта и да изберете типа получаване на съобщения (POP3 или IMAP). След това може да Запазите.
Готови сте и имейл адресът ви от Microsoft Exchange Server вече е свързан със системата за управление на запитвания LiveAgent. Можете да започнете да отговаряте на запитванията от клиентите през софтуер с пълен набор функции.
Искате да научите повече за LiveAgent? Изгледайте Видео обиколката ни или прегледайте функционалностите и интеграциите, за да разберете повече за софтуера ни.
Frequently Asked Questions
Какво е Microsoft Exchange Server?
С Microsoft Exchange Server потребителите могат да организират имейли, календари, контакти, графици и съвместна работа. Приложението работи под операционна система Windows Server. Exchange Server може да се достъпва чрез мобилно устройство, настолен компютър или уеб браузър.
Как се използва Microsoft Exchange Server?
Свържете го със системата за управление на запитвания LiveAgent и започенете да предоставяте забележително клиентско обслужване през специализирано help desk приложение.
Какви са предимствата на интеграцията с Microsoft Exchange Server?
Основните предимства са, че ще имате отличен имейл клиент, свързан към help desk-а си в LiveAgent, който поддържа множество канали за комуникация, предоставя на сътрудниците обслужване на клиенти добри функции и предлага множество интеграции с други софтуери.
Интелигентни аналитични инструменти и LiveAgent WYG редакторът улесняват създаването на статии за клиентска поддръжка. Volusion е облачен софтуер за електронна търговия, който предоставя удобен вграден конструктор за създаване на онлайн магазини. В комбинация с LiveAgent, клиентите могат да получат обслужване от един интерфейс.
Препоръчителните методи за обслужване на клиенти в B2B индустрията включват маркетинг чрез препоръки, онлайн чат и управление на електронна поща. VNet е компания за телекомуникационни услуги, предлагаща VoIP услуги за повече от 17 години. Интеграцията на VNet с LiveAgent е безплатна. Modulus VNet и Megafon предлагат софтуерни решения за обслужване на клиенти в B2B индустрията, включително онлайн чат и управление на електронна поща.