Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Exim

Какво е Exim? 

Exim е имейл клиент, който работи под операционни системи Unix. Той е безплатен софтуер, който работи като гъвкав имейл клиент. Има изключително гъвкава конфигурация, която може да се настрои да изпълнява множество задачи, като виртуални домейни и разширяване на мейлинг листи. Не много други имейл клиенти предлагат тази функция.

Как се използва Exim?

Exim може да е перфектният имейл клиент за потребители, които искат повече гъвкавост и възможности за конфигурация на имейл клиента си. Свържете Exim със системата си за управление на запитвания LiveAgent за по-голяма гъвкавост при предоставянето на клиентско обслужване чрез имейл запитвания.

Свързването на имейла ви със системата за управление на запитвания LiveAgent ви помага да подобрите help desk-а си по много начини. Като за начало, прихваща всички имейли от всеки имейл акаунт, който сте предоставили, и ги организира вместо вас. Системата за управление на запитвания също така ви позволява да проследявате много по-добре разговорите си, да слагате етикет “решено” на запитванията и да обслужвате клиентите си по-бързо чрез разнообразни други функции.

Освен това, можете да свържете множество имейл акаунти, да създадете и изберете отдели, отговорни за различните запитвания, идващи в системата, или да следите оценките на сътрудниците, за да видите как се справя help desk-ът ви. Разгледайте пълната функционалност тук и вижте всичко, с което може да ви помогне системата за управление на запитвания LiveAgent.

И това не е всичко, системата за управление на запитвания също така се свързва с повече от имейл. Създайте бутон за лайв чат и го сложете на сайта си, настройте телефонна централа през компютъра си, пишете статии и постове във форума за клиентския си портал или бъдете социални в социалните медииFacebookTwitterInstagram и Viber.

https://www.youtube.com/watch?v=zyBEt7ScQYk

Какви са предимствата на Exim? 

  • Допълнителни IP адреси
  • Тестове на адреси
  • Съобщения за недоставена поща
  • Домейни с ръчно рутиране
  • Допълнителни домейни

Provide better email support with LiveAgent

Improve your help desk with LiveAgent ticketing system and provide great customer support today

FREE TRIAL

Как да интегрирате Exim с LiveAgent

Вижте как да изпълните процеса по интеграция на Exim с LiveAgent и да започнете да я използвате незабавно. Процесът е лесен за всеки потребител и отнема само няколко минути. Следвайте ръководството по-долу, за да видите как.

  • Ако все още нямате настроен Exim имейл, отидете на уебсайта им и го свалете. Можете също така да намерите ръководство в раздел Документация, заедно с пълната документация на Exim.
Сайтът на имей клиент Exim с множество опции за сваляне
Свалете Exim
  • След като вече сте настроили Exim, отидете в акаунта си в LiveAgent и отворете Конфигурация > Имейл > Имейл акаунти. Кликнете на оранжевия бутон Създай най-горе и изберете Друг. След това изберете IMAP/POP3 от двете опции.

Имейл конфигурация на Exim в LiveAgent с опции за IMAP/POP3
Изберете IMAP или POP3
  • Трябва да въведете данните си от имейла си в Exim в следващия раздел – потребителското име, паролата и имейл адреса. Трябва също така да изберете между IMAP или POP3 за начин на получаване на имейли, да въведете данните за сървъра и порта, да изберете типа автентикация и да изберете отдела, който ще е отговорен за имейли, които са получени от този Exim имейл. След като сте готови, кликнете Запази.
Имейл конфигурация на Exim в help desk-а LiveAgent
Конфигурация на Exim

Интеграцията ви с Exim е готова и имейл адресът ви е свързан към системата за управление на запитвания LiveAgent. Върнете се по всяко време към това ръководство, за да свържете още имейл акаунти. Не забравяйте да прегледате функциите за управление на запитвания на LiveAgent, за да видите всичко, което можете да направите с help desk-а си, или изгледайте видеото по-долу, за да разберете какво още може да прави.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Често задавани въпроси

Какво е Exim?

Exim е имейл клиент, който работи под операционни системи Unix. Можете да го използвате безплатно като гъвкав имейл клиент. Тъй като има много гъвкава конфигурация, той може да се настрои да върши много задачи, като например да разширява мейлинг листите и да създава виртуални домейни.

Как се използва Exim?

Exim може да се използва като основен или допълнителен имейл акаунт в системата за управление на запитвания LiveAgent. Идеален е за потребители, които имат нужда от гъвкава комуникация и искат да изпълняват много задачи с имейл клиента си.

Какви са предимствата на интеграцията с Exim?

  • допълнителни IP адреси
  • тестове на адреси
  • съобщения за недоставена поща
  • домейни с ръчно рутиране
  • допълнителни домейни

Как да интегрирате Exim с LiveAgent?

  • Отидете в LiveAgent и отворете Конфигурация > Имейл > Имейл акаунти
  • Кликнете Създай, след което изберете Друг и след това IMAP/POP3
  • Въведете детайлите си от Exim и кликнете Запази

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо