Open-Xchange integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е Open-Xchange?
В допълнение към имейл, документи, графици и споделяне в социални медии, Open-Xchange предлага напълно интегриран софтуер за онланй комуникация, съвместна работа и продуктивност. Платформата дава възможност на потребителите да интегрират комуникационни потоци от Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter и LinkedIn. Софтуерът е лесен за използване от всеки благодарение на интуитивния потребителски интерфейс и лесна настройка.
Как можете да използвате Open-Xchange?
Open-Xchange е софтуерно решение за продуктивност, което е подходящо за всеки, който има нужда от повече от имейл за офиса си. Той предлага разширен набор приложения, който помага за организацията на екипа и ви позволява да използвате облачно пространство за съхранение. Open-Xchange е отличен софтуер за по-малки help desk екипи и можете да го интегрирате с help desk-а LiveAgent.
Всеки път когато сътрудник обслужване на клиенти получи съобщение от клиент, то се превръща в запитване благодарение на системата за управление на запитвания LiveAgent. Функциите ни за ефективност като автоматично разпределение на запитвания, отдели и детекция на потребители, работещи върху едно и също запитване, гарантират, че запитването ще бъде изпратено към правилния човек, който може да го разреши.
В допълнение към обработката на имейли, универсалната ни входяща кутия може да обработва и съобщения от лайв чат, клиентски обаждания, база знания с клиентски портал и профили в социални медии от Facebook, Twitter, Instagram и Viber. Системата ни за управление за запитвания може да гарантира, че каналите ви за комуникация са включени и запитванията ви ще бъдат подредени и разпределени, независимо от ситуацията.
Всеки канал за комуникация, с който разполага LiveAgent, е подсигурен с куп функционалности, фокусирани върху продуктивност и ефективност. Организирайте се, използвайки работно време, създайте правила и не забравяйте да се възползвате от споразуменията за ниво на обслужване. Можете също така да използвате игровизация, за да направите клиентското обслужване по-забавно и предизвикателно за сътрудниците си.
Какви са предимствата от използването на Open-Xchange?
- Имейл решение с пълен набор функции
- Софтуер за съвместна работа, базиран на облак
- Управление и синхронизация на контакти
- Подобрена продуктивност
Looking to provide efficient email support?
Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today
Как да интегрирате Open-Xchange с LiveAgent?
След като имате готов акаунт в Open-Xchange, можете лесно да го свържете с help desk-а LiveAgent благодарение на IMAP/POP3. Процесът по интеграцията отнема малко време. Разгледайте ръководството по-долу, което ще ви покаже необходимите стъпки.
- Ако все още не сте настроили имейл акаунт в Open-Xchange, посетете уебсайта им и го направете. Open-Xchange прави инсталацията лесна благодарение на линкове за сваляне, ръководства за инсталация и други ресурси. Следвайте стъпките по-долу след като го настроите.
- Всичко е готово и настроено? Чудесно! Сега отидете в акаунта си в LiveAgent. Отворете Конфигурация > Имейл > Имейл акаунти и кликнете бутона Създай. Изберете Друг от списъка и след това изберете IMAP/POP3 от двете опции.
- Остават само още няколко неща, които да направите – попълнете имейл адреса си, потребителското име и паролата, изберете типа получаване на съобщения, сървъра и порта. След като изберете метода на автентикация, можете да решите кой отдел ще управлява запитванията, идващи от този имейл адрес. Запазете след като сте говови и това е!
Интеграцията на Open-Xchange е готова и можете да започнете да предоставяте обслужване с помощта на LiveAgent. Вижте повече информация относно help desk функциите или разгледайте Академията на LiveAgent, за да научите повече за клиентското обслужване.
Frequently Asked Questions
Какво е Open-Xchange?
Софтуер за онлайн комуникация, софтуер за съвместна работа и продуктивност - всички те са част от Open-Xchange. Благодарение на интуитивния си интерфейс и лесна настройка, софтуерът е лесен за използване от всеки.
Как можете да използвате Open-Xchange?
Ако имате нужда от повече от обикновен имейл клиент за офиса си, Open-Xchange е решението за вас. Той предлага пълен набор приложения, които улесняват съвместната работа и има налично пространство за съхранение на облак. В комбинация с интеграция с help desk софтуер LiveAgent, той е отлично софтуерно решение за help desk екипите.
Какви са предимствата на интеграцията със Open-Xchange?
Имейл решение с пълен набор функции Софтуер за съвместна работа, базиран на облак Управление и синхронизация на контакти Подобрена продуктивност
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Предлага различни интеграции, гъвкави шаблони и ресурси за обучение.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество функции, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Получете най-доброто клиентско изживяване с тях.
Инструменти за съвместна работа
LiveAgent предлага инструменти за съвместна работа и интеграции с различни приложения за подобрено комуникационно изживяване и уеднаквяване на работните процеси. Възможност за безплатна миграция на данни и 14-дневен безплатен пробен период.