Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Open-Xchange

Какво е Open-Xchange?

В допълнение към имейл, документи, графици и споделяне в социални медии, Open-Xchange предлага напълно интегриран софтуер за онланй комуникация, съвместна работа и продуктивност. Платформата дава възможност на потребителите да интегрират комуникационни потоци от Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter и LinkedIn. Софтуерът е лесен за използване от всеки благодарение на интуитивния потребителски интерфейс и лесна настройка.

Как можете да използвате Open-Xchange?

Open-Xchange е софтуерно решение за продуктивност, което е подходящо за всеки, който има нужда от повече от имейл за офиса си. Той предлага разширен набор приложения, който помага за организацията на екипа и ви позволява да използвате облачно пространство за съхранение. Open-Xchange е отличен софтуер за по-малки help desk екипи и можете да го интегрирате с help desk-а LiveAgent.

Всеки път когато сътрудник обслужване на клиенти получи съобщение от клиент, то се превръща в запитване благодарение на системата за управление на запитвания LiveAgent. Функциите ни за ефективност като автоматично разпределение на запитвания, отдели и детекция на потребители, работещи върху едно и също запитване, гарантират, че запитването ще бъде изпратено към правилния човек, който може да го разреши.

В допълнение към обработката на имейли, универсалната ни входяща кутия може да обработва и съобщения от лайв чат, клиентски обаждания, база знания с клиентски портал и профили в социални медии от FacebookTwitterInstagram и Viber. Системата ни за управление за запитвания може да гарантира, че каналите ви за комуникация са включени и запитванията ви ще бъдат подредени и разпределени, независимо от ситуацията.

Всеки канал за комуникация, с който разполага LiveAgent, е подсигурен с куп функционалности, фокусирани върху продуктивност и ефективност. Организирайте се, използвайки работно време, създайте правила и не забравяйте да се възползвате от споразуменията за ниво на обслужване. Можете също така да използвате игровизация, за да направите клиентското обслужване по-забавно и предизвикателно за сътрудниците си.

https://www.youtube.com/watch?v=zyBEt7ScQYk

Какви са предимствата от използването на Open-Xchange?

  • Имейл решение с пълен набор функции
  • Софтуер за съвместна работа, базиран на облак
  • Управление и синхронизация на контакти
  • Подобрена продуктивност

Looking to provide efficient email support?

Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today

FREE TRIAL

Как да интегрирате Open-Xchange с LiveAgent?

След като имате готов акаунт в Open-Xchange, можете лесно да го свържете с help desk-а LiveAgent благодарение на IMAP/POP3. Процесът по интеграцията отнема малко време. Разгледайте ръководството по-долу, което ще ви покаже необходимите стъпки.

Начална страница на Open-Xchange с предимства
Начална страница на Open-Xchange
  • Ако все още не сте настроили имейл акаунт в Open-Xchange, посетете уебсайта им и го направете. Open-Xchange прави инсталацията лесна благодарение на линкове за сваляне, ръководства за инсталация и други ресурси. Следвайте стъпките по-долу след като го настроите.
Уебсайт на Open-Xchange с опции за сваляне и ръководства
Свалете Open-Xchange
  • Всичко е готово и настроено? Чудесно! Сега отидете в акаунта си в LiveAgent. Отворете Конфигурация > Имейл > Имейл акаунти и кликнете бутона Създай. Изберете Друг от списъка и след това изберете IMAP/POP3 от двете опции.
Опция за IMAP/POP3 интеграция на Open-Xchange в LiveAgent
IMAP/POP3 интеграция на Open-Xchange
  • Остават само още няколко неща, които да направите – попълнете имейл адреса си, потребителското име и паролата, изберете типа получаване на съобщения, сървъра и порта. След като изберете метода на автентикация, можете да решите кой отдел ще управлява запитванията, идващи от този имейл адрес. Запазете след като сте говови и това е!
Open-Xchange
Попълнете детайлите

Интеграцията на Open-Xchange е готова и можете да започнете да предоставяте обслужване с помощта на LiveAgent. Вижте повече информация относно help desk функциите или разгледайте Академията на LiveAgent, за да научите повече за клиентското обслужване.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Често задавани въпроси

Какво е Open-Xchange?

Софтуер за онлайн комуникация, софтуер за съвместна работа и продуктивност - всички те са част от Open-Xchange. Благодарение на интуитивния си интерфейс и лесна настройка, софтуерът е лесен за използване от всеки.

Как можете да използвате Open-Xchange?

Ако имате нужда от повече от обикновен имейл клиент за офиса си, Open-Xchange е решението за вас. Той предлага пълен набор приложения, които улесняват съвместната работа и има налично пространство за съхранение на облак. В комбинация с интеграция с help desk софтуер LiveAgent, той е отлично софтуерно решение за help desk екипите.

Какви са предимствата на интеграцията със Open-Xchange?

  • Имейл решение с пълен набор функции
  • Софтуер за съвместна работа, базиран на облак
  • Управление и синхронизация на контакти
  • Подобрена продуктивност

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо