Насърчавайте клиентите да ви изпращат нови идеи и отзиви, които ще ви помогнат да бъдещото ви развитие. Обсъждайте всяка идея с клиентите си в лесния за използване форум. за мнения. Знаете ли кои са най-важните функции за клиентите ви? Позволете им да гласуват! Ясно обсъдете прогреса на внедряване с клиентите си.

Бутони за обратна връзка
- Добавянето на бутон за обратна връзка на сайта ви позволява на посетителите ви да оставят отзив или предложение, или да гласуват за съществуващите такива.
- След като даден клиент остави отзив, бива създаден тикет, за да бъдете уведомени за това и да можете да отговорите при необходимост.
- В различните раздели за отзиви можете да поставите различни бутони за обратна връзка.
Събирайте важни отзиви от клиентите си поставяйки бутони за обратна връзка по целия си сайт. Персонализирайте бутона за обратна връзка, за да отговаря на потребностите на компанията ви.

Избирайте от различни готови позиции и стилове за бутони за обратна връзка:




Не можахте да откриете подходящия стил за вашите бутони за отзиви? Не се тревожете, можете да си създадете ваш собствен бутон, качвайки изображение или написвайки ваш собствен HTML код.
Allow your customers to search for help
Add a search bar to your knowledge base to make it easier than ever to find important information. Try it today. No credit card required.
Ресурси за база знания
Открийте как LiveAgent, първият help desk софтуер, трансформира клиентското обслужване с иновации и ефективност от 2004 г. насам. Присъединете се към над 150 милиона потребители и над 40 000 бизнеса, които се доверяват на нашия софтуер за отлично обслужване в реално време. Запишете се за безплатен 14-дневен пробен период и усетете разликата!
За да предложитеотлично клиентско обслужване
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
CMS (Система за управление на съдържанието)
Системата за управление на съдържанието е една от функциите на LiveAgent. Съставена е от различни инструменти като WYSIWYG редактора и бутоните за чат на живо.