Обратната връзка е ценна информация, която можете да използвате, за да вземете важни бизнес решения. Без значение дали идва от клиентите, служителите или потенциалните ви клиенти, обратната връзка може да ви помогне да измерите удовлетворението, тенденциите или поведението. Обратната връзка може да помогне на бизнеса ви да не губи фокуса си и да даде информация как другите възприемат представянето му.
Компаниите, които се отличават сред конкурентите си, не трябва да смятат фразата “изпъквам сред тълпата” само за готин израз, а за реалистичен подход.
Ако създадете клиентски портал и искате да предложите на потребителите си възможно най-доброто преживяване, трябва да съберете мнението им и да предприемете действия на база на него. Най-добрият начин да съберете тези гледни точки е да изпратите на клиентите си имейли и да им поискате обратна връзка.
Имейлът за обратна връзка е имейл, изпратен към конккретна група получатели, искащ мнението им за продукт или услуга. В този случай, трябва да използвате имейл, за да попитате клиентите си какво мисля за клиентския портал, който използват.
Можете да направите това по няколко начина:
Ето само няколко примера как да улесните клиентите си да влязат в клиентския портал, който използват.
Също така е препоръчително да им предлагате допълнителни придобивки под формата на отстъпка или ваучер, за да са по-мотивирани да инвестират част от времето си и да ви дадат обратна връзка.
We hope you enjoy [customer portal] and that you find it’s insightful and easy to use.
We’re constantly striving to provide excellent service for those who are active on [customer portal]. We’d love to get your feedback through a brief customer survey.
[TAKE OUR SURVEY]
Thank you for your time. We really appreciate it!
Thank you for giving [customer portal] a try!
We strive to provide the highest quality service and care deeply about how our work affects customers like you.
We would love it if you could send us an email and tell us what we can do to make [customer portal] better.
Thank you for taking the time out of your day. We really appreciate it!
Best, the [customer portal] team
Thanks for registering and actively using [customer portal].
I wanted to reach out personally and ask for your opinion.
What’s your experience like? (e.g., amazing, terrible, etc.)
We want to be better, and your feedback helps us accomplish that. If you’re willing, it only takes a minute or two.
Share your review here [link]
Thanks for your trust,
[Customer portal team member’s name]
[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.
We’d love to get your feedback on the platform! Click one of the stars below to start a review of the portal:
[Stars]
Kind regards,
The [customer portal] team
Please tell us about your experience in this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.
Thanks,
– The [customer portal] team
As one of our preferred customers, your feedback is very important to us. We are constantly striving to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.
That being said, if you could take a minute to share your feedback, we would really appreciate it.
We hope to see you soon at [customer portal]
Best regards, [customer portal team member’s name]
Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take the time to fill it out.
[CTA]
We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team
A thank you gift awaits you afterward!
Start here
We hope you’re having a nice day.
You’ve been chosen as one of the few people who are able to review their experience as a [customer portal] user.
If you have a moment to spare, would you be willing to answer a few questions? We’d truly appreciate your feedback.
Our short survey takes about [x] minutes:
Share your feedback
Thanks for your help!
Cheers,
The [customer portal] team at [company]
Много зависи от това как клиентите ви използват клиентския портал. Не чакайте прекалено дълго преди да поискате мнението им обаче. Ако чакате твърде дълго, потребителите няма да могат да си спомнят първия си опит или впечатление и затова няма да могат да ви дадат точна обратна връзка.
Препоръчваме да изпратите имейл за обратна връзка не по-късно от 10 дни след като потребителят е започнал да използва клиентския портал.
Два последващи имейла в рамките на една седмица са повече от достатъчни. Не бъдете обаче прекалено натрапчиви и наблюдавайте реакциите на получателите. Ако някой помоли да спрете да му изпращате съобщения, просто го направете.
Не продавате нищо; молите за услуга. Зависи от добрата воля на клиента ви дали ще отдели няколко минути да спорели мнението си за опита си с вашата компания, така че имайте това предвид.
Имейлът ви трябва да е кратък, лесен да бързо преглеждане и представен на малки части, Няма общоприето правило, но не пишете съобщение, по-дълго от 130 думи.
Помнете, че в днешно време хората отделят секунди, за да прегледат набързо имейлите, забелязвайки основните ключови думи и теми. Трябва да стигнете до основната тема възможно най-бързо и да бъдете много убедителни, за да ги накарате да споделят обратната си връзка.
Ready to put your feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни