Търсите алтернатива на системата osTicket?

LiveAgent е най-надеждното решение осигуряващо безупречно обслужване на клиентите за вашия бизнес. Помислете за преминаване от osTicket към друга Help Desk система.

LiveAgent ви предлага набор от инструменти, функции и възможности за интеграция, позволяващи подобряване организацията на работа, грижа за удовлетвореността на клиентите ви и повишаване на възвръщаемостта на инвестициите. Пробвайте продукта ни сега, първите 14 дни безплатно, без каквито и да е било обвързвания от ваша страна и без необходимост от предоставяне на данни от кредитни карти.

Кое прави LiveAgent чудесна алтернатива

Има 4 основни предимства от използването на системата LiveAgent.

По-висока клиентска удовлетвореност

Надеждният софтуер за клиентска поддръжка означава оптимизиране на процеса на работа, по-висока клиентска удовлетвореност и конверсия.

Оптимизация на работния процес

Наборът от инструменти, функции и възможности за интеграция на LiveAgent спомагат неимоверно работата на сътрудниците ви.

On time resolution

Икономия на време и пари

LiveAgent предлага широка гама от възможности на достъпна цена. Именно това ни превръща в чудесен софтуер за обслужване на клиенти

По-висока конверсия

Осигурете си безупречна клиентска поддръжка и превърнете посетителите на уебсайта ви и потенциални клиенти в реални покупатели.

Алтернатива на osTicket, която няма да ви подведе

Сигурни сме, че колегите ни от osTicket полагат всички усилия, за да удовлетворят клиентите си. Но няма универсално програмно решение подходящо за всеки бизнес или компания. LiveAgent е алтернатива, която си струва да обмислите, ако търсите нещо различно.

LiveAgent е Help Desk софтуер, предлагащ невероятни и надеждни инструменти, като електронна поща, чат на живо, интеграция на социалните медии, кол център и база знания, които ще ви помогнат да осигурите възможно най-доброто клиентско обслужване. Всичко се управлява чрез надеждна тикет система в таблото ви за управление. Увеличете ефективността на системата си за обслужване на клиенти и повишете клиентската си удовлетвореност с правилния софтуерен продукт за клиентска поддръжка.

Софтуер за клиентска поддръжка с необходимия набор инструменти

Тикет системата, базата знания, електронната поща и кол центърът са само върхът на айсберга, но не и всичко, правещо една Help Desk система перфектна. LiveAgent може да ви предложи много повече.

Предлагаме най-бързата джаджа за чат на живо, със скорост на показване на съобщенията на екрана 2.5 секунди. Бъдете в крак със случващото се онлайн чрез поддръжката на социални мрежи – Facebook messenger, Instagram, Twitter и Viber. Независимо дали сте компания с голям екип за обслужване на клиенти, занимавате се с клиентска поддръжка или просто искате да подобрите връзката с клиентите си, LiveAgent разполага с всички необходими ви инструменти за осигуряването на безупречна клиентска поддръжка.

Искам да пробвам тези инструменти

Натиснете върху инструмент за поддръжка или функция и научете повече

Сравнете системите на osTicket и LiveAgent

Оценката на отделните инструменти за осигуряване на клиентска поддръжка ще ви даде ясна представа за качеството на обслужване на клиентите. Информирайте се и сравнете osTicket с LiveAgent.

Софтуерът за клиентска поддръжка може да бъде сравняван по различни критерии като надеждност, съотношение цена-качество и понякога дори по функционирането на отделните инструменти като тикет система, чат на живо и база знания. Открийте дали наистина работим по-добре от системата на osTicket и дали сме подходящото програмно решение за клиентска поддръжка за вашия бизнес.

Сравнение на системите на osTicket и LiveAgent

Сравнете системите на osTicket и LiveAgent, и вижте коя работи по-добре

Към 09.11. 2020 г.

Получете най-добрата клиентска поддръжка и обслужвайте и вашите клиенти безупречно

Перфектният софтуер за обслужване на клиенти не трябва да разполага единствено с най-добрата тикет система или чат на живо; трябва да бъде образец за подражание и да осигурява безупречна клиентска поддръжка.

Именно затова предлагаме 24/7 Help Desk обслужване на клиентите си. Взаимодействието с клиентите, бързото отговаряне и решаване на проблемите им са нашите топ приоритети. Можете да се свържете с нас чрез редица канали. Поддръжка в чата, обаждане по телефона, Gmail или по друг начин – вие решавате. Искате ли да знаете какво означава клиентите ви да бъдат доволни? Ако е така, натиснете бутона по-долу.

Покажете ми безупречната си клиентска поддръжка

Отзивите на клиентите казват много за обслужването на клиентите

Независимо дали става въпрос за големи организации или малки компании… Всички те споделят по нещо позитивно за системата ни за клиентска поддръжка.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно се досетихте… LiveAgent!

Опитайте безплатно сега Не се изисква плащане с кредитна карта
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Сравнете ни с други тикет системи

Искате ли да узнаете как се справяме в сравнение с други популярни софтуерни решения за тикет системи? Разгледайте страниците с информация и открийте всичко, което можем да ви предложим.

Related Articles to Алтернатива на системата osTicket
LiveAgent е help desk решение, което свързва множество канали за комуникация в един интерфейс. Научете повече за алтернативата на OTRS и подобрете веднага Вашия бинес.

Търсите алтернатива на OTRS?

Търсите алтернатива на OTRS? Открийте предимствата на LiveAgent – без такса за настройка, 24/7 обслужване, и без изискване за кредитна карта. Изпробвайте безплатно за 30 дни и подобрете клиентското си обслужване с нашия интелигентен софтуер за управление на тикети, реално време чат, и интеграции с популярни социални мрежи. Убедете се сами защо LiveAgent е най-добрият избор за вашия бизнес!

LiveAgent е най-доброто решение за поддръжка на клиенти за вашия бизнес. С полезни инструменти, покритие на множество канали и повече от 175 функции, LiveAgent е правилният избор за вашия бизнес. Уиджетът за чат на LiveAgent е най-бързият на пазара, като скоростта на чата достига 2,5 секунди.

Търсите алтернатива на Verloop?

Търсите алтернатива на Verloop? LiveAgent предлага мощен help desk софтуер с над 175 функции и интеграции, включително колцентър, видео разговори и IVR. Насладете се на достъпни цени и увеличена удовлетвореност на клиентите. Започнете безплатния си тестов период още днес - не се изисква кредитна карта!

Софтуерът за обаждания от изходящ център на LiveAgent ви позволява да правите изходящи обаждания към потенциални клиенти за продажби, потенциални клиенти или настоящи клиенти. Изпробвайте безплатната пробна версия за 30 дни и повишете бизнеса си на нови нива.

Ефективен софтуер за обаждания от изходящ център

Повишете продажбите си с LiveAgent, най-добрият софтуер за изходящи обаждания за 2023 година. Интегриран с вашата CRM система, той предлага 24/7 клиентско обслужване и безплатен 30-дневен тестов период без нужда от кредитна карта. Присъединете се към водещи компании като Airbus и Forbes и оптимизирайте комуникацията си с клиенти още днес!

Преминете от osTicket към LiveAgent с помощта на екипа ни и получете достъп до многоканален софтуер за управление на запитвания.

Сбогувайте се с osTicket

Прехвърлете се от osTicket към LiveAgent безплатно и подобрете клиентското си обслужване с многоканален софтуер за управление на запитвания. Насладете се на 24/7 поддръжка, без такси за включване и без изискване за кредитна карта. Започнете с 14-дневен безплатен тестов период и открийте предимствата от използването на LiveAgent за по-високо удовлетворение, спестяване на време и пари, и увеличаване на конверсиите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start a Free Trial x