Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за имейли преди разпродажба

Шаблони за имейли преди разпродажба

Когато планирате кампания за реклама на разпродажба, трябва да помислите за нея в по-широк смисъл от просто сваляне на цените. Въпреки че традиционно разпродажбата означава отърваване от излишната сезонна стока или нежелани продукти, нещата са се променили толкова много, че разпродажбите както ги познаваме са еволюирали значително.

Въпреки че основната цел на промоционалната кампания за разпродажбата е да продаде стоките, които не са били продадени, бизнесите могат да използват тази възможност да си поставят и да постигнат допълнителни цели.

Нека да видим как можете да се възползвате от тези инициативи, за да постигнете както краткосрочни, така и дългосрочни предимства, и как рекламната ви кампания може да достигне пълния си потенциал чрез изпращането на имейли преди разпродажбата.

Предимства за кампаниите за промотиране на разпродажби

Повишават лоялността на съществуващите клиенти

Разпродажбите ви дават перфектната възможност да подобрите клиентската лоялност. Шумът около разпродажбата ви ще изкуши съществуващите клиенти, но също така е важно да се отбележи, че те също така са по-склонни да купят от вас и без намалена цена. За тях, разпродажбата е просто допълнително предимство.

Опитайте се да предложите на редовните си клиенти нещо специално, което да ги направи още по-лоялни на бранда ви, и им дайте повече причини да продължат да се връщат.

Привличане на нови клиенти

Група

Промоционалната кампания за разпродажба може да бъде отлична възможност да достигнете до нови аудитории и да привлечете нови клиенти, насърчавайки ги да купят от електронния ви магазин.

Очевидно е, че по-ниските цени ще привлекат много потенциални клиенти. Ако обаче се възползвате от възможността да ги убедите, че вашият бизнес е различен от другите компании и покажете на новите си клиенти, че сте наясно с нуждите им и решенията на проблемите им, тогава те вероятно ще станат ваши редовни клиенти и в бъдеще.

Увеличение на продажбите в краткосрочен план

Отчети

Промоционалната кампания за разпродажба може също така да привлече тези, които не биха могли да си позволят продуктите ви на регулярна цена. Следователно, това е възможност да ги насърчите да направят еднократна покупка. Те вероятно няма да се превърнат в лоялни клиенти, но все пак можете да повишите приходите си като достигнете и до тях.

Очевидно, всяка кампания, която предлага намаления, за да привлече купувачи, трябва да е добре планирана и да има предвид маржовете, за да остане печеливша. Идеята е, че маржът, който губите като предлагате намаление, трябва да бъде компенсиран от повишените продажби. И за да се случи това, трябва да рекламирате разпродажбата си и да направите така, че да изпъкне сред конкурентите.

Един от най-добрите начини да се уверите, че кампанията ви ще е успешна, е да изпратите имейли преди разпродажбата на тези, които може да се заинтригуват от покупката на продуктите ви на по-ниска цена. Създадохме няколко шаблона за имейли преди разпродажба, които ще ви помогнат да съобщите новината на съществуващите и потенциалните си клиенти.

Персонализация на имейли преди разпродажба
Запазете, персонализирайте и изпратете шаблоните за имейл преди разпродажба директно чрез LiveAgent

Относно на имейли преди разпродажба

  • Годишната ни разпродажба е тук!
  • Цените на последната ни колекция ще паднат след [X] дни
  • Започваме скоро – [пролетна/лятна/коледна] разпродажба
  • На разпродажба в момента: [тип продукти] с до 50% намаление
  • Разпродажба: до 70% намаление от утре
  • Останете на линия. Цените ни ще паднат значително.
  • Направете си напомняне за Черния петък след един месец!
  • [Пролетната/Лятната/Коледната] РАЗПРОДАЖБА започва след [X] седмици
  • Не забравяйте да посетите сайта ни след [X] дни…
  • Не пропускайте сезонната ни разпродажба!

Шаблони за имейли преди разпродажба

Шаблон за имейл преди разпродажба 1

Шаблон за имейл преди разпродажба 2

Шаблон за имейл преди разпродажба 3

Шаблон за имейл преди разпродажба 4

Шаблони за имейли преди разпродажба – често задавани въпроси

Кога да информирам съществуващите и потенциалните си клиенти за предстояща разпродажба?

Време за отговор

Зависи от общата ви комуникционна стратегия за всяка кампания, но трябва да започнете един месец или две седмици предварително. Не започвайте прекалено рано, защото клиентите може да забравят за кампанията и да я пропуснат.

Трябва ли да уведомя целия си списък с контакти за предстоящата разпродажба?

Шаблони за имейли преди разпродажба

Зависи от бизнес модела ви – може да е добре да информирате всичките си контакти или само някои от тях. Например, ако предлагате услуги на база на абонамент и не искате съществуващите ви клиенти да започнат да плащат по-малко, би било мъдро да ги изключите от мейлинг листа за предстоящата разпродажба.

Трябва ли да информирам получателите на имейла колко ще са големи намаленията преди да започне разпродажбата?

Шаблони за имейли преди разпродажба

Има различни варианти. Някои компании искат да предизвикат интерес в клиентите си като не им кажат какви ще са крайните намалени цени докато не започне същинската разпродажба, което може да ги мотивира да следят отблизо кампанията. Други бизнеси разкриват отстъпките още в началото на фазата преди разпродажбата, което може да насърчи потенциалните клиенти да си отбележат датата на разпродажбата.

Try LiveAgent today

Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Кога да информирам съществуващите и потенциалните си клиенти за предстояща разпродажба?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Зависи от общата ви комуникционна стратегия за всяка кампания, но трябва да започнете един месец или две седмици предварително. Не започвайте прекалено рано, защото клиентите може да забравят за кампанията и да я пропуснат.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да уведомя целия си списък с контакти за предстоящата разпродажба?”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Трябва ли да уведомя целия си списък с контакти за предстоящата разпродажба?” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да информирам получателите на имейла колко ще са големи намаленията преди да започне разпродажбата? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Има различни мнение по този въпрос. Някои компании искат да предизвикат интерес в клиентите си като не им кажат какви ще са крайните намалени цени докато не започне същинската разпродажба, което може да ги мотивира да следят отблизо кампанията. Други бизнеси разкриват отстъпките още в началото на фазата преди разпродажбата, което може да насърчи потенциалните клиенти да си отбележат датата на разпродажбата.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо