• Шаблони
  • Шаблони за имейли за отстъпка

Шаблони за имейли за отстъпка

Добре изпълнение кампании с отстъпки привличат нови клиенти, повишават лоялността на съществуващите клиенти и увеличават печалбите на бизнеса. Почти няма бизнес, без значение дали е в сектора на продажбите между бизнеси или на крайни потребители, който да не предлага отстъпки от цените на продуктите или услугите си от време на време. Повечето бизнеси предлагат отстъпки, защото могат да им помогнат едновременно да продадат стока, която не е в сезон, да повишат печалбите и да повишат удовлетворение на клиентите.

Пример за оферта с код за отстъпка

Понякога обаче няма налични отстъпки и тогава нещата може да се усложнят. Преговорите за отстъпки са предизвикателство както за клиентите, които са поискали отстъпка, така и за екипите за продажби/клиентско обслужване, които трябва да покрият очакванията на клиентите си без да сринат печалбите на компанията.

В тази статия ще обсъдим:

  1. Както трябва да вземат предвид бизнесите преди да предложат отстъпка.
  2. Какво е имейл с предложение за отстъпка и защо е важен.
  3. Как да напишете свой имейл за отстъпка.
  4. Шаблони за имейли с предложение за отстъпка.
  5. Съвети за потребители, които желаят да си поискат отстъпка.
  6. Шаблони за имейли с искане на отстъпка.
  7. Съвети за бизнеси, които трябва да отговорят на искания за отстъпка.
  8. Шаблони за имейли с искане за отстъпка.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates.

Какво трябва да обмислите преди да дадете отстъпки

На базата на това в коя фаза е бизнесът ви, броя на клиентите, които имате, какви типове продукти предлагате и ценовата ви стратегия – отстъпките могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите или точно обратното, да създадат загуби, които в крайна сметка да се отразят негативно на финансовите ви резултати. Ето някои от най-важните неща, които трябва да имате предвид, преди да предложите оферти за намаления.

Оценете маржовете на печалбите си

Колкото и привлекателно да изглежда да предложите 50% отстъпка на определени артикули, трябва да се уверите, че винаги имате печеливш марж, защото иначе може да се окаже, че губите пари със стратегията си за отстъпки. Направете си сметките преди да стартирате каквато и да е кампания с отстъпки, за да разберете какво можете спокойно да си позволите да предложите на клиентите като същевременно имате печалба на всяка продажба.

Оценете маржовете на печалбите си - App - Uploads - 2021 - 05 - Profit Margin Formula.jpeg
Изображение, любезно предоставено от EDUCBA

Вземете предвид по-високите разходи за привличане на клиенти

Предлагането на отстъпки може да е сигурен начин за привличане на нови клиенти, но може също така да повлияе върху средните ви разходи за привличане на клиенти. За да извлечете максимума от кампаниите си с отстъпки, се уверете, че превръшате новите клиенти в лоялни купувачи като изградите взаимоотношения с тях. Това ще повиши доживотната им стойност и ще оправдае по-високата цена за привличането им.

Вземете предвид по-високите разходи за привличане на клиенти - App - Uploads - 2021 - 05 - 1564082922 770 D2C Brands Are Driving Up Customer Acquisition Costs %E2%80%93 And.png
Изображение, любезно предоставено от Top News In World

Уверете се, че намалението ще привлече целевата ви аудитория

Преди да започнете каквато и да е кампания за продажби с надеждата за привличане на нови клиенти, обмислете дали отстъпките ще привлекат типа клиенти, които наистина искате. Помнете, че големите отстъпки е възможно да привлекат клиенти, търсещи най-добрите оферти, които няма да се превърнат в дългосрочни клиенти в бъдеще.

Имайте предвид възможните негативни ефекти върху бранда ви

Въпреки че отстъпките могат да бъдат ефективен начин за генерирате на бързи приходи, внимателно обмислете рисковете и потенциално пагубните клопки. Клиентите може бързо да свикнат с намалените цени и много от тях няма да останат когато цените се върнат към нормалните нива или се повишат. Освен това, намаленията може да отразяват липсата ви на увереност в бранда ви и да създадат по-ниска възприемана стойност на продуктите ви.

Помислете дали да предложите отстъпки на конкретни групи потребители

Предлагането на отстъпки на всички може да е огромен риск за общия ви марж на печалбите. Обмислете дали да предложите намаления на конкретни групи клиенти вместо това (например ученици, здравни работници, военни и т.н.). По този начин можете да използвате намаленията и да увеличите клиентската си база без да навредите на печалбата си или да увредите имиджа на компанията.

Помислете дали да предложите отстъпки на конкретни групи потребители - App - Uploads - 2021 - 05 - Topshop Discount.jpeg

Помислете как ще демонстрирате стойността на продукта си след като намалението приключи

Въпреки че маркетинговите ви усилия целят да убедят потенциалните и настоящите ви клиенти, че продуктът ви е полезен и ще подобри живота им – намаленията често могат да подринат стойността на продукта. Ето защо трябва да помислите как ще демонстрирате стойността на продукта си и ще задържите клиентите си след като намалението приключи.

“Apple е бранд, построен върху новостите и усещането на спешност и затова продуктите им никога не са на разпродажба, можете да получите отстъпка ако замените или върнете стар телефон, което поддържа лоялността на клиентите им.”

Ерин Сайкс, специалист по стратегии за продажби

Какво е имейл за отстъпка? Защо е важен за бизнеса ви?

Както името предполага, имейлът за отстъпка се използва, за да информирате клиентите си за специални отстъпки. Може да е обща отстъпка от всички продукти в магазина ви, както и ваучер или код за намаление, който може да се използва при завършване на поръчката. Предлагането на отстъпки е честа практика, използвана от всички бизнеси, защото носи реални резултати. Ето няколко статистики, които подкрепят това твърдение:

  • Повечето клиенти (93%) използват кодове за намаление през цялата година.
  • Когато бъдат попитани за миналата седмица, 60% от потребителите твърдят, че са използвали код за намаление през този период.
  • Три четвърти от всички клиенти твърдят, че целенасочено търсят кодове за намаление във входящите си кутии.

Интересното е, че има невропсихологични проучвания, които доказват, че ваучерите правят клиентите по-щастливи. Проучване на университета Claremont Graduate University показва, че получаването на ваучер за 10% намаление може да повиши нивата на окситоцина с до 38% и участниците, които са получили ваучери, са били 11% по-щастливи и са се чувствали по-спокойни.

И така, как можете да въведете кодовете за намаление в маркетинговата си стратегия? Най-лесният начин е чрез имейл кампании.

Какво е имейл за отстъпка? Защо е важен за бизнеса ви? - App - Uploads - 2020 - 06 - Teavana Discount Email.jpeg

Съвети за ефективни имейли с оферти за намаление

Да започнете от нулата може да е обезсърчително и плашещо. За да ви помогнем, направихте списък със съвети, които да имате предвид когато пишете имейлите си с оферти за отстъпки. Ако все още не ви се пише ваш собствен имейл, превъртете надолу и копирайте готовите ни имейл шаблоли за имейли с отстъпки.

  • Изберете правилния момент. Уверете се, че сте последователни с тона на всички имейли. Ако всичките ви имейли са с официален тон, клиентите ви може да се изненадат (или направо обидят!) когато изведнъж получат по-фамилиарно съобщение.
  • Бъдете кратки. Бързо стигнете до основното си послание. Клиентите ви могат да си задържат вниманието за кратък педиод от време и времето им е ценно. Ефективният имейл трябва да е лесен за бързо преглеждане и лесно да се намира основната информация (офертата/кода за отстъпка).
  • Фокусирайте се върху стойността. Останете фокусирани върху стойността, която предлагате на потребителя – която е кодът за отстъпка.
  • Използвайте усещането за спешност. Включете крайна дата на офертата си. Това ще предизвика усещане за спешност и ще насърчи клиентите ви да действат бързо.
Съвети за ефективни имейли с оферти за намаление - App - Uploads - 2020 - 06 - Copy Of Liveagent Material Inside Ticket.png
Автоматизирайте имейлите си за отстъпки като създадете шаблони в LiveAgent

Шаблони за имейли с оферта за отстъпка

Официален имейл с оферта за отстъпка

Идеи за теми на имейла:

  1. Х% отстъпка – кодът ви за намаление е вътре
  2. Специална оферта: Х% отстъпка

Hello [name],

Thank you for being joining our subscription list! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:

[code]

The discount offer is valid until [date].

Have a great day,
[name of the company/employee]

Неофициален имейл с оферта за отстъпка

Идеи за теми на имейли:

  1. Не пропускай твоите Х% отстъпка
  2. Х% отстъпка – код за намаление вътре

Hi [name],

We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount just for you. Use [code].

The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!

Best,
[name of the employee/company]

Шаблони за имейли с оферта за отстъпка за конкретни отрасли

Имейл за отстъпка за електронни магазини

Идеи за теми на имейла:

  1. Х% отстъпка на всички артикули!
  2. Само днес: Х% отстъпка на всички артикули!
  3. Х% отстъпка за любимите ви [продукти]

Hi [name],

It’s a great time for shopping!

[time frame: e.g., Today only, Until July 24th], all items in the store are X% off!

Don’t hesitate – the best deals are selling out fast!

Just use the discount code below at checkout:

[code]

Happy shopping,
[company name]

Имейл за отстъпка за SaaS (софтуер като услуга)

Идеи за теми на имейла:

  1. Х% отстъпка за всички абонаменти!
  2. Вземете Х% отстъпка от всички планове!

Hi [name],

Now you can get [product name] for X% off! Simply use the code below to get X% off your plan:

[code]

Please let me know if you need any assistance. Hope you like the deal!

Best,
[employee name, company]

Различни видове шаблони за имейли с предложения за отстъпки

Общ имейл с код за отстъпка

Идеи за теми на имейла:

  1. Х% отстъпка на всичко!
  2. Х% отстъпка – вземете кода си за отстъпка
  3. Специален код за отстъпка: Х% намаление

Hello [name],

We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:

[code]

The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!

Hope you enjoy it,
[employee name, company]

Код за отстъпка след абониране за бюлетин

Идеи за теми на имейла:

  1. Добре дошли! Ето кодът ви за отстъпка:
  2. Добре дошли в нашия бюлетин + бонус…
  3. Бюлетин + специална отстъпка!

Hello [name],

Welcome to the [company name] newsletter!

To get started, we’ve got a little gift for you – a special discount code for our [products/services]:

[code]

Feel free to use it at the checkout. Hope you enjoy it!

Talk to you soon,
[company name] team

Имейл с ограничена оферта

Идеи за теми на имейла:

  1. Х% отстъпка – лимитирана оферта!
  2. Х% отстъпка, само тази седмица!
  3. Лимитирана оферта: вземете Х% отстъпка!

Hi [name],

Have you heard of our limited-time offer yet? Only until [date], you can get X% off all [products/services]!

Don’t hesitate, as the best deals are selling out fast. Remember to use this discount code at the checkout:

[code]

Enjoy!
[company name] Team

Как да поискате отстъпка: 10 съвета за потребители

Може да има множество причини, поради които може да имате нужда или да искате да получите по-ниска цена от предложената. Освен това, всички обичат да спестят от разходите и приятното усещане от преговорите по пътя към добрата сделка. В повечето случаи можете да поискате специална цена за почти всичко и да я получите ако знаете как и кога да попитате. Нека разгледаме няколко съвета, които могат да ви помогнат за получите отстъпка от продавачи или доставчици на услуги.

  1. Проучете: Малко онлайн проучване е винаги полезно преди да започнете да се пазарите. Ще ви даде по-добра идея какво искате, какво предлагат в момента конкурентите, кое би било разумна цена и какво можете да използвате, за да убедите продавача да ви даде отстъпка в цената.
  1. Знайте как да попитате: Помнете, че има конкретни моменти – например в края на деня, края на месеца, края на финансовата година или след празниците – когато имате по-голям шанс да получите намаление, тъй като продавачите искат да сключат още една сделка в последния момент, за да постигнат целите си за продажби.
Как да поискате отстъпка: 10 съвета за потребители - App - Uploads - 2021 - 05 - End Year Sale.jpeg
  1. Задайте правилните въпроси: Когато преговаряте за отстъпки, определени фрази и въпроси могат да ви помогнат да постигнете желания резултат. Някои добри примери са: “Бюджетът ми е Х” и “Ще ви дам Х ако сключим сделката сега” или “Това ли е най-доброто, което можете да ми предложите?”
  1. Говорете с правилния човек: Няма смисъл да се опитвате да преговаряте с някого, който просто не може да оторизира отстъпка. Ако разберете, че човека, с когото говорите, не може да ви даде отстъпка, се свържете с човек, който има властта да ви даде отстъпка, например мениджър.
  1. Дайте им добра причина: Това работи особено добре когато става въпрос за продажби между компании или SaaS бизнеси. Вместо просто да настоявате за отстъпка, можете да предложите нещо по-ценно, като например да напишете отзив, да дадете препоръка или да се съгласите да бъде използван бизнеса ви като казус за изследване.
Как да поискате отстъпка: 10 съвета за потребители - App - Uploads - 2021 - 05 - Review Discount.png
  1. Възползвайте се от отстъпки за ранно плащане: В много отрасли предлагането на отстъпки за ранно плащане е стандартна практика. На доставчиците може да бъде платено по-рано, което ускорява паричните потоци и намалява риска от късно плащане или неплащане. Ето защо да предложите да платите по-рано е чудесен начин да получите отстъпка.
  1. Споменете по-ниската цена на конкурент: Не се притеснявайте да посочите по-ниската цена на конкурент. Много компании всъщност са склонни да предложат отстъпка ако успеете да докажете, че конкурентите им предлагат по-ниски цени. Малко проучване предварително ще ви каже дали цените на продавача са разумни.
Как да поискате отстъпка: 10 съвета за потребители - App - Uploads - 2021 - 05 - Dicks Price Match.png
Предложението за най-добра цена от Спортни стоки DICK’S
  1. Помислете за екстрите: Ако не можете да получите желаната отстъпка, помислете какви екстри би могъл да ви предложи продавачът сравнително безболезнено – безплатна доставка, безплатен монтаж, безплатно надграждане и т.н. Много често бизнесите са готови да предложат тези придобивки, защото те са по-евтини от намаляването на цената, но пак правят клиента щастлив.
  1. Бъдете учтиви: Опитайте се да бъдете учтиви, уважителни и положителни по време на преговорите. Никой не иска да обслужва груб и нахален човек, но повечето продавачи ще искат да съдейтсват на приятен, приятелски настроен човек по възможно най-добрия начин.
  1. Бъдете готови да се откажете: Не се страхувайте просто да си заминете ако не получавате цената, която искате. Тъй като обикновено е по-скъпо да привлекат нови клиенти, компаниите са готови да направят допълнително усилие, за да задържат съществуващите клиенти, особено ако усетят, че са на път да отидат на друго място.

Щастливите клиентите са най-добрите клиенти

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Значки

Шаблони за имейли с искане на отстъпка за потребители

Що се отнася до искане на отстъпка от бизнес от страна на потенциален или пък лоялен клиент, има вде важни неща, които да запомните: използвайте учив, позитивен и професионален тон и давайте добри обяснения защо не можете да си позволите предложената цена (или защо смятате, че ако фирмата приеме предложената от вас намалена цена, това ще е от полза и за двете страни). Ето няколко примера за шаблони за имейли с искане на отстъпка, които можете да използвате:

Общ имейл със запитване за отстъпка


Hello [NAME],
This is [YOUR NAME] from [COMPANY NAME].
We are seriously considering purchasing your product as we believe it’s the perfect solution for our company! But we’re a small business just starting out and right now there’s no way we can afford your pricing. Any chance you could give us a discount?
Looking forward to your thoughts on this.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Общо искане на отстъпка


Dear [NAME],
We are happy to be your loyal customer for the last 5 years and during this time we have always been pleased with the quality of [PRODUCT/ SERVICE] you supply and the level of customer service you provide.
Nonetheless, as our firms have done business together for so many years, and since we are currently experiencing certain financial difficulties, we would like to request a discount on future orders.
Looking forward to hearing your positive response. Thank you in advance.
Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]

Специфично искане на отстъпка


Dear [NAME],
The past two years saw a marked increase in our purchases of your products. Besides, if you check our account, you will find that we have always been prompt in our payments.
In view of this would like to ask you for an additional 5% discount. With a better discount we are sure that we can increase our business volume even more – and that, we believe, is something beneficial to both of us.
We hope to hear from you soon regarding this proposal. If it is acceptable to you, please inform us soon as we are planning to place our next order by the end of the week.
Thank you,
[YOUR SIGNATURE]

Съвети за отговор на искания на отстъпки от клиенти

Без значение какви продукти или услуги предлагате, вероятно ще се сблъскате с потенциални или съществуващи клиенти, които искат отстъпка, която не сте планирали да дадете. Ако обаче просто се съгласите да дадете отстъпка, демонстрирате, че продукта/услугата ви не си заслужават цената, която предлагате обичайно и започва отношенията ви с клиента неподходящо. Ето няколко съвета как ефективно да преговаряте за поисканата отстъпка, за да стигнете до ситуация, от която всички печелят, и да отговорите по професионален начин:

  • Попитайте потенциалния клиент защо за него е проблем да плати стандартната цена, за да разберете дали искането на отстъпка е част от стандартния му процес по преговори или наистина не може да си позволи да плати пълната цена.
  • Отбележете, че сте разбрали искането му, но преместете разговора настрани от цената като обясните как продукта/услугата предлага по-висока стойност от тези на конкурентите ви като наблегнете върху предимствата на продукта ви.
  • Откажете поисканата отстъпка, но повишете стойността на сделката, като предложите нещо допълнително към предложената цена (напр. безплатна добавка, удължена гаранция, безплатно обучение и т.н.)
  • Съгласете се на отстъпка, като същевременно промените условията на сделката (като например увеличите размера на поръчката, промените обхвата на сделката, удължите договора и т.н.)
  • Съгласете се на отстъпка само ако получавате очевидни ползи в замяна (по-дълъг договор, голямо предварително плащане, възможност за изследване на казус, препоръка, отзив и т.н.)
  • Ако сте готови да предложите отстъпка, попитайте клиента каква отстъпка би била подходяща според него и преценете дали молбата е разумна и приемлива за бизнеса ви.
  • Ако не можете да уовлетворите молбата на клиента и да предложите отстъпка, задължително обяснете защо цената ви е оправдана и защо това е политиката на компанията.

Ready to put your discount templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Шаблони за отговор на имейли с искане на отстъпка

Използвайте следните шаблони като насока какво да отговорите когато клиент иска отстъпка.

Преговори по искане за отстъпка №1


Hello [PROSPECT NAME],
I appreciate you asking about discounted pricing. Can I ask why you’re seeking a discount? I’d love to learn a little more about your budget and understand if I can explain the value of our solution further.
We could schedule a quick call this week, if you’d like. Feel free to book some time on my calendar here: [calendar link]
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Преговори по искане за отстъпка №2


Hello [PROSPECT NAME],
I appreciate your question. Before we talk about discounting, I’d love to find out a little more about the pain points and priorities of your company to ensure I can make the best recommendation on how we can help.
Would you be open for a quick call next week? Let me know when you’re available.
Best,
[YOUR SIGNATURE]

Отказ на искане за отстъпка №1


Hi [PROSPECT NAME],
Thank you for contacting us. I appreciate your interest in our product, but unfortunately we won’t be able to give you that discount. I understand your position, but our priority is being valuable. It wouldn’t be fair to offer you a discount while the rest of our users pay full price.
If you ever change your mind, we’d love to have you as a customer. Until then, I can recommend you a few affordable alternatives. Please let me know if you’d like that.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Отказ на искане за отстъпка №2


Hi [NAME],
Thank you for contacting us! I am very sorry, but we won’t be able to honor your discount request. Unfortunately, our promo ended over a month ago, so the 50% off coupon code you provided has already expired and is no longer active in our system. Our coupons are typically valid for 30 days after they are issued.
However, you can find our future promotions on our website at [link]. You are also welcome to join our mailing list to receive latest deals and special offers. Please, let me know if you would like me to add your email to our list.
Best regards,[YOUR SIGNATURE]

Приемане на искане за отстъпка №1


Hi [NAME],
We appreciate your request and we perfectly understand your need to save a little money in this economy.
Since you’ve been our customer for almost two years by now, we’re willing to offer you an additional 10% discount on your annual subscription in exchange for a case study that will be published on our website and show how your business benefits from using our product.
Please let us know if that works for you. Thank you!
Best,[YOUR SIGNATURE]

Приемане на искане за отстъпка №2


Hello [NAME],
We appreciate your request and your interest in using our service. After having discussed with my colleagues, we decided that we could provide you with a 15% discont, if you agree to pay a year’s worth upfront.
Does it sound like something you would be willing to do? Looking forward to your response.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Шаблони за имейли за отстъпка – често задавани въпроси

До всичките си контакти ли да изпратя офертата за отстъпка?

 До всичките си контакти ли да изпратя офертата за отстъпка?

Зависи от цялостната ви стратегия. Може или да изпратите офертата си до всичките си клиенти, или да я адресирате до конкретна група, като например клиенти, които скоро не са взаимодействали с компанията. Ако изберете втория вариант, се уверете, че контактите, които не са включени в офертата, няма да разберат за нея.

Трябва ли да уведомя получателите на имейла с оферта за отстъпка за точната цена на намаления продукт/услуга?

Инициатор на запитването

Обикновено компаниите информират потенциалните си клиенти за размера на отстъпката в проценти или представят цената преди и след. Можете също така да включите линк към ценовата си листа и да предоставите цялата информация там. Инвестирайте малко време в А/Б тестване като изпратите два различни имейла на една и съща група клиенти и наблюдавайте кой носи по-добри резултати.

Кое е по-добре, прост имейл или красиво оформено съобщение?

Кое е по-добре, прост имейл или красиво оформено съобщение?

Имейлите с продложение за отстъпка целят да привлекат внимание и да убедят получателя да предприеме конкретно действие. Ето защо изпращането на добре оформен, визуално привлекателен имейл вероятно ще донесе по-добри резултати от съобщение с обикновен текст. Ако потърсите в Google “имейл за отстъпка”, ще намерите много примери, всички от които са цветни и ярки с големи намаления. Най-добре е да следвате този път.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “До всичките си контакти ли да изпратя офертата за отстъпка?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Зависи от цялостната ви стратегия. Може или да изпратите офертата си до всичките си клиенти, или да я адресирате до конкретна група, като например клиенти, които скоро не са взаимодействали с компанията. Ако изберете втория вариант, се уверете, че контактите, които не са включени в офертата, няма да разберат за нея.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кое е по-добре, прост имейл или красиво оформено съобщение?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлите с продложение за отстъпка целят да привлекат внимание и да убедят получателя да предприеме конкретно действие. Ето защо изпращането на добре оформен, визуално привлекателен имейл вероятно ще донесе по-добри резултати от съобщение с обикновен текст.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да уведомя получателите на имейла с оферта за отстъпка за точната цена на намаления продукт/услуга? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Обикновено компаниите информират потенциалните си клиенти за размера на отстъпката в проценти или представят цената преди и след. Можете също така да включите линк към ценовата си листа и да предоставите цялата информация там.” } }] }

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо