Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за имейли за разпродажба на продукт

Шаблони за имейли за разпродажба на продукт

Кампаниите за разпродажби ви улесняват в това да убедите потенциалните си клиенти да направят покупка. За да се уверят, че всичко се движи гладко, собствениците на онлайн магазини трябва да подготвят годишните разпродажби и промоции предварително.

Стратегии за реклама на разпродажби в дигиталния маркетинг

Нека си го признаем: разпродажбите не са това, което бяха преди. В днешно време намаленията и промоциите се случват целогодишно, особено в сферата на електронната търговия. Поради това, разпродажбите вече не изглеждат толкова специални за потенциалните клиенти и в резултат е все по-трудно да убедите клиентите да направят покупка.

Преди да започнем, трябва да направим едно разделение. Въпреки че можете да купите различни продукти на намалени цени през годината, това не е същото като същинска разпродажба. Ето как да намерите разликата между двете:

  • Терминът намаление може да се опише като намаление на цената на определени продукти, обикновено в края на сезона. Намаленията обикновено се случват в през определени периоди на годината. Много държави имат специални регулации и условия, които собствениците на бизнесите трябва да спазят когато организират разпродажба.
  • Специалните предложения предлагат възможност да се закупят стоки на намалена цена без да бъдат обект на определени условия на продажба. Например, можете да предложите оферта “3 на цената на 2” за (гама от) продукт(и).
  • Преоценените стоки са продукти, чиято стойност е намаляла поради влошаване на състоянието, неправилна употреба, морално остаряване, производствени дефекти и други.

За да научите повече за предимствата на кампаниите за реклама на разрподажби, вижте нашите Шаблони за имейли преди разпродажба.

Персонализиране на имейл шаблон
Персонализирайте шаблоните директно в LiveAgent

За да предложите разумна стратегия за разпродажба или конкретно намаление, трябва да разгледате останалата част от маркетинг плана си и да се запитате какво искате да постигнете.

Един от най-важните елементи на кампанията за реклама на разпродажби е имейл маркетингът. Използването на имейли за реклама на теория е много лесно: снимки на продуктите и информация за отстъпката би трябвало да са достатъчни, нали? В реалността не е толкова просто. Всяко рекламно съобщение трябва да е част от по-широка стратегия за създаване на доверие в клиентите ви. Ето защо е много важно да знаете как да усъвършенствате дизайна, тона, честотата и креативността на офертите, така че те да донесат желаните резултати.

Събрали сме пет мощни имейл шаблона за разпродажба на продукти, за да ви помогнем в комуникацията с потелциалните ви клиенти и да ги информирате за следващата си голяма разпродажба.

Теми на имейлите за разпродажба на продукти

  • ПОБЪРЗАЙТЕ, или може да ги изтървете!
  • Разпродажбата ни започва след 3…2…1…
  • Вземете [X]% отстъпка!
  • Остават [X] дни с отлични сделки…
  • [X]% намаление НА ВСИЧКО
  • До [X]% намаление
  • Вземете най-добрите ни продукти на налудничаво ниски цени
  • [Сезон] разпродажба – до [X]% намаление
  • Цените ни току що паднаха. Не изпускайте
  • Кажете “здравей” на ниските цени в [компания]
  • Най-хубавият ден…
  • Псст… хей, ти – да, ти! Току що започна нова разпродажба в онлайн магазина ни

Шаблони за имейли за разпродажба на продукт

Шаблон за имейл за разпродажба на продукт №1

Шаблон за имейл за разпродажба на продукт №2

Шаблон за имейл за разпродажба на продукт №3

Шаблон за имейл за разпродажба на продукт №4

Шаблон за имейл за разпродажба на продукт №5

Шаблони за имейл за разпродажба на продукт – често задавани въпроси

Колко имейла за реклама на разпродажбата трябва да изпратя по време на една кампания?

Бутон за споделяне във външни сайтове

Има много аспекти, които може да повлияят на крайното ви решение. Първият е продължителността на кампанията. Второ, репутацията на домейна ви и статистиката от предишни кампании (процен на отворени имейли, кликания и недоставени съобщения). И последно, обратната връзка от получателите. Винаги слушайте обратната връзка на клиентите си. В случай че започнат да отговарят на имейлите ви, казвайки, че повече не искат да получават имейли от вас, трябва веднага да ги премахнете от съответните мейлинг листи.

Колко трябва да е дълъг имейлът за реклама на разпродажба?

Отворен имейл с признателност и подарък

Този тип имейл може да е по-дълъг от повечето прости информативни имейли, които изпращате. Вие предавате информация и съшевременно се опитвате да привлечете вниманието на получателя. Позволете си да използвате език, насочен към продажби, и дайте примери – използвайте снимки и напишете заглавия, които грабват вниманието.

Какви други канали, освен имейл, мога да използвам, за да рекламирам разпродажба?

Поддръжка през множество канали

Колкото и мощен интрумент за маркетинг да е имейла, никога не разчитайте само на един канал за комуникация. Задължително планирайте креативни постове в социалните медии и използвайте реклами в социалните медии. В зависимост от целевата ви аудитория, може да решите да използвате маркетинг в интернет търсачки, например Google Ads. Банерите и изскачащите съобщение също могат да донесат добри резултати.

Start sending out product sale emails directly from LiveAgent

Register for our free 14-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Колко имейла за реклама на разпродажбата трябва да изпратя по време на една кампания?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: Има много аспекти, които може да повлияят на крайното ви решение. Първият е продължителността на кампанията. Второ, репутацията на домейна ви и статистиката от предишни кампании (процен на отворени имейли, кликания и недоставени съобщения). И последно, обратната връзка от получателите. Винаги слушайте обратната връзка на клиентите си.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко трябва да е дълъг имейлът за реклама на разпродажба?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлите за разпродажби може да са по-дълги от повечето прости информативни имейли, които изпращате. Вие предавате информация и съшевременно се опитвате да привлечете вниманието на получателя. Позволете си да използвате език, насочен към продажби, и дайте примери – използвайте снимки и напишете заглавия, които грабват вниманието.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какви други канали, освен имейл, мога да използвам, за да рекламирам разпродажба?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Колкото и мощен интрумент за маркетинг да е имейла, никога не разчитайте само на един канал за комуникация. Задължително планирайте креативни постове в социалните медии и използвайте реклами в социалните медии.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо