Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Имейл шаблони за дайджести

Компаниите могат да изградят информираност за своя бранд и да повишат доверието на клиентите, като редовно споделят ценно и лесно четимо или смилаемо съдържание по имейл. Тези фрагменти от информация съдържат резюмета на последните новини или важни актуализации съгласно установен график и са известни като дайджести.

Конкретният тип съдържание, което се включва в такива съобщения, зависи от индустрията, в която се занимава даден бизнес, и честотата на тези дайджести може да бъде ежедневна, седмична или месечна в зависимост от това колко информация трябва да бъде споделена.

Несъмнено сте запознати с дайджест имейлите, защото много успешни компании ги използват много ефективно – но може да не сте запознати с терминологията.

Защо да изпращаме имейл дайджести?

Редовните съобщения служат за различни цели, в зависимост от бизнес сектора и честотата, с която се изпращат. Някои от най-добрите причини за изпращане на имейли са:

  • Изграждане на взаимоотношения и доверие с клиенти и абонати (като поддържате редовен контакт)
  • Учтиви сте и показвате, че се грижите за времето на потребителите си (тъй като важната информация е обобщена за читателя)
  • Увеличете трафика към уебсайта си в резултат на предоставяне на фрагменти от информация и връзки към повече подробности на страницата Ви.
  • Повишете информираността
  • Насърчавайте продажбите .
  • Може да бъде напълно персонализиран, за да съдържа лична информация за предишните взаимодействия на клиента с Вашия бизнес и неговите продукти или услуги.

Как да структурирате имейл дайджест

Дайджестите често съдържат големи количества информация, обобщена в лесно четими формати. Естествено, това често включва графични елементи – в крайна сметка една картина разказва хиляди думи. И така, как трябва да проектирате този тип имейл?

  • Балансирайте количеството текст и визуални елементи с изображение в допълнение към текста.
  • Създайте последователно оформление, като използвате цвят, размер, позиция и подравняване и т.н., за да улесните видимостта на съдържанието.
  • Включете достатъчно бяло пространство (което не означава непременно бял цвят), като отделяте място между важните елементи на имейла – т.е. текста, изображенията и връзките.
Имейл дайджест от Grammarly
Имейл дайджест от Grammarly

Тематични линии на имейл дайджеста 

  • [Име на компанията] Актуализация [месец] [година]
  • Всичко, което може да сте пропуснали [днес/тази седмица/този месец]
  • Бяхме заети с някои промени…
  • Обобщение на последните актуализации на [компания]
  • Вашето [дневно/седмично/месечно] [дейност] резюме
  • Ето как да продължите [днес/тази седмица/този месец]
  • Поздравления Вие сте в топ [X]% на [дейност] за [днес/тази седмица/този месец]
  • Искате ли да знаете как се справят другите?

Имейл шаблони за дайджести

Имейл шаблони за дайджести 1 – бизнес резултати

Имейл шаблон за дайджести 2 – фирмена актуализация

Имейл шаблон за дайджести 3 – обобщение на дейностите

Имейл шаблон за дайджести 4 – сравнение спрямо другите

Имейл дайджести – Често задавани въпроси 

Колко често трябва да се изпраща имейл дайджест?

Стандартната честота на редовните имейли е ежедневна, седмична или месечна, в зависимост от това колко информация има за актуализиране за получателя. Това също ще зависи от индустрията, в която сте заети. Изпращането на имейл дайджести по-често от ежедневието може да се счита за спам, дори когато има много за споделяне, докато по-рядко от месечното може да означава да бъдете забравени.

Трябва ли да се персонализират имейл дайджестите?

Дайджестите трябва да бъдат много съобразени с конкретния получател, като се започне от името му и се проследят лични данни и статистика, ако е приложимо. Идеята на този вид комуникация е да достави стойност в лесно четим формат, който ще помогне за изграждане на отношения и доверие с потребителя. Това е процес, който е силно подкрепен от персонализирането на Вашите съобщения, което кара получателите да се чувстват по-ценени.

Добре ли е да поддържам един и същ формат за моите имейл дайджести?

Въпреки че е добре да сте последователни, добра идея е и да освежите комуникацията си от време на време. Запазването на едно и също оформление и споделянето на една и съща статистика, например, улеснява читателя да разбере информацията, която е свикнал да получава от имейлите Ви и да направи сравнение между актуализациите. Въпреки това не искате съобщенията да станат твърде повтарящи се и остарели, така че е важно да подправяте нещата от време на време.

Free templates and a free 14-day trial?

That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.

Free Trial
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо