Тествай безплатно

Имейл шаблони за дайджести

Компаниите могат да изградят информираност за своя бранд и да повишат доверието на клиентите, като редовно споделят ценно и лесно четимо или смилаемо съдържание по имейл. Тези фрагменти от информация съдържат резюмета на последните новини или важни актуализации съгласно установен график и са известни като дайджести.

Конкретният тип съдържание, което се включва в такива съобщения, зависи от индустрията, в която се занимава даден бизнес, и честотата на тези дайджести може да бъде ежедневна, седмична или месечна в зависимост от това колко информация трябва да бъде споделена.

Несъмнено сте запознати с дайджест имейлите, защото много успешни компании ги използват много ефективно – но може да не сте запознати с терминологията.

Защо да изпращаме имейл дайджести?

Редовните съобщения служат за различни цели, в зависимост от бизнес сектора и честотата, с която се изпращат. Някои от най-добрите причини за изпращане на имейли са:

  • Изграждане на взаимоотношения и доверие с клиенти и абонати (като поддържате редовен контакт)
  • Учтиви сте и показвате, че се грижите за времето на потребителите си (тъй като важната информация е обобщена за читателя)
  • Увеличете трафика към уебсайта си в резултат на предоставяне на фрагменти от информация и връзки към повече подробности на страницата Ви.
  • Повишете информираността
  • Насърчавайте продажбите .
  • Може да бъде напълно персонализиран, за да съдържа лична информация за предишните взаимодействия на клиента с Вашия бизнес и неговите продукти или услуги.

Как да структурирате имейл дайджест

Дайджестите често съдържат големи количества информация, обобщена в лесно четими формати. Естествено, това често включва графични елементи – в крайна сметка една картина разказва хиляди думи. И така, как трябва да проектирате този тип имейл?

  • Балансирайте количеството текст и визуални елементи с изображение в допълнение към текста.
  • Създайте последователно оформление, като използвате цвят, размер, позиция и подравняване и т.н., за да улесните видимостта на съдържанието.
  • Включете достатъчно бяло пространство (което не означава непременно бял цвят), като отделяте място между важните елементи на имейла – т.е. текста, изображенията и връзките.
Имейл дайджест от Grammarly
Имейл дайджест от Grammarly

Тематични линии на имейл дайджеста 

  • [Име на компанията] Актуализация [месец] [година]
  • Всичко, което може да сте пропуснали [днес/тази седмица/този месец]
  • Бяхме заети с някои промени…
  • Обобщение на последните актуализации на [компания]
  • Вашето [дневно/седмично/месечно] [дейност] резюме
  • Ето как да продължите [днес/тази седмица/този месец]
  • Поздравления Вие сте в топ [X]% на [дейност] за [днес/тази седмица/този месец]
  • Искате ли да знаете как се справят другите?

Имейл шаблони за дайджести

Имейл шаблони за дайджести 1 – бизнес резултати


Dear [name],

It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:

Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…

Below you can see the changes in some important metrics:

[Graphic of company data]

Look out for another update landing in your inbox next month.

Best,
[Name], [position] at [company]

Имейл шаблон за дайджести 2 – фирмена актуализация


Hello [name],

Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].

We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:

New feature
Update
Fix…

What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:

Plan 1
Plan 2
Plan 3…

As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.

Regards,
The [company] team

Имейл шаблон за дайджести 3 – обобщение на дейностите


Hi [name],

Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.

Here is your [day/week/month] in numbers:

[Visualization of personal stats]

For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]

We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].

[Name] at [company]

Имейл шаблон за дайджести 4 – сравнение спрямо другите


Hey [name],

Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:

[Graphical comparison]

As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!

Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team

Имейл дайджести – Често задавани въпроси 

Колко често трябва да се изпраща имейл дайджест?

Стандартната честота на редовните имейли е ежедневна, седмична или месечна, в зависимост от това колко информация има за актуализиране за получателя. Това също ще зависи от индустрията, в която сте заети. Изпращането на имейл дайджести по-често от ежедневието може да се счита за спам, дори когато има много за споделяне, докато по-рядко от месечното може да означава да бъдете забравени.

Трябва ли да се персонализират имейл дайджестите?

Дайджестите трябва да бъдат много съобразени с конкретния получател, като се започне от името му и се проследят лични данни и статистика, ако е приложимо. Идеята на този вид комуникация е да достави стойност в лесно четим формат, който ще помогне за изграждане на отношения и доверие с потребителя. Това е процес, който е силно подкрепен от персонализирането на Вашите съобщения, което кара получателите да се чувстват по-ценени.

Добре ли е да поддържам един и същ формат за моите имейл дайджести?

Въпреки че е добре да сте последователни, добра идея е и да освежите комуникацията си от време на време. Запазването на едно и също оформление и споделянето на една и съща статистика, например, улеснява читателя да разбере информацията, която е свикнал да получава от имейлите Ви и да направи сравнение между актуализациите. Въпреки това не искате съобщенията да станат твърде повтарящи се и остарели, така че е важно да подправяте нещата от време на време.

Free templates and a free 14-day trial?

That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо