Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на TIDAL

Контакти на бюрото за помощ на TIDAL

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на TIDAL. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на TIDAL. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на TIDAL и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на TIDAL като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на TIDAL

Свържете се с клиентското обслужване на TIDAL чрез имейл

TIDAL Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на TIDAL

TIDAL Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на TIDAL

TIDAL Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на TIDAL

TIDAL База знания

https://support.tidal.com/hc/sk

Участвайте във форумните дискусии на TIDAL

TIDAL Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

TIDAL Instagram

TIDAL Instagram

instagram.com/tidal/

TIDAL Facebook Page

TIDAL Facebook Page

facebook.com/TIDAL

TIDAL Twitter

TIDAL Twitter

twitter.com/TIDAL

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на TIDAL

Общи условия на TIDAL

N/A

Политика за поверителността на TIDAL

Политика за поверителността на TIDAL

N/A

Политика за сигурността на TIDAL

Политика за сигурността на TIDAL

N/A

TIDAL ОРЗД

TIDAL ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за TIDAL

Страница в Уикипедия за TIDAL

N/A

Партньорска програма на TIDAL

Партньорска програма на TIDAL

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е TIDAL?

TIDAL е глобална, емпирична, развлекателна платформа, създадена за почитатели, директно от артисти по целия свят.

Каква подкрепа предлага TIDAL?

TIDAL предлага следните канали за поддръжка: електронна поща чрез формуляр, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

Как да се свържа с TIDAL?

Можете да се свържете с TIDAL, като ги изпратите по имейл или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на TIDAL?

Можете да се свържете с TIDAL, като попълните: https://support.tidal.com/hc/sk/requests/new

Има ли TIDAL чат наживо?

Не, TIDAL няма поддръжка на живо.

 

Как да говоря с някого в TIDAL?

TIDAL няма поддръжка по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо