Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Padi

Контакти на бюрото за помощ на Padi

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на PADI. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на PADI. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на PADI и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на PADI като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на PADI

Свържете се с клиентското обслужване на PADI чрез имейл

PADI Поддръжка на имейл

customerservices.emea@padi.com

Чат с представител на PADI

PADI Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на PADI

PADI Поддръжка на телефонна централа

+1 949 858 7234

Научете повече за продуктите на PADI

PADI База знания

https://www.padi.com/help

Участвайте във форумните дискусии на PADI

PADI Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

PADI Instagram

PADI Instagram

instagram.com/paditv/

PADI Facebook Page

PADI Facebook Page

facebook.com/PADI

PADI Twitter

PADI Twitter

twitter.com/PADI

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на PADI

Общи условия на PADI

N/A

Политика за поверителността на PADI

Политика за поверителността на PADI

N/A

Политика за сигурността на PADI

Политика за сигурността на PADI

N/A

PADI ОРЗД

PADI ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за PADI

Страница в Уикипедия за PADI

N/A

Партньорска програма на PADI

Партньорска програма на PADI

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е PADI?

PADI е водещата организация за водолази в света.

Каква подкрепа предлага PADI?

Обслужващият екип на PADI предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии и поддръжка на самообслужване.

 

Как да се свържа с PADI?

Можете да се свържете с PADI, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на PADI?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до customerservices.emea@padi.com

Има ли PADI чат наживо?

Не, PADI няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в PADI?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +1 949 858 7234

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо