Най-добрата обща поща

Следенето на различни имейли за клиентски запитвания е изтощаващо и доста често – неефективно. Запитванията се губят, забравят или остават без отговор, тъй като биват прехвърлени през поредица имейл акаунти на различни сътрудници от екипа за обслужване.

За да имате пълен поглед над запитванията по имейл към екипа ви за обслужване, трябва да дадете достъп на много хора до един имейл и именно тук на сцената излиза общата поща.

Свържете всичките си имейл акаунти от  услуги като Microsoft Outlook, Office 365, Gmail или друг имейл сървър и се възползвайте от предимствата на общата поща.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Create Ticket in LiveAgent

Какво представлява общата поща?

Общата входяща кутия е част от продукта ни за клиентска поддръжка и тикет система. Мислете за нея като смарт версия на вашия Gmail.

Всеки от сътрудниците от екипа за обслужване има уникални данни за вход в системата, но след като влязат в пощата, всички имат достъп до едно и също табло за управление. Всеки един служител може да види всички входящи тикети, кой на кое запитване отговаря и кои тикети трябва да бъдат обработени спешно.

Входящата кутия автоматично подрежда всички запитвания по отдели, подрежда тикетите според зададените приоритети и възлага задачи на отделните служители.

Как общата поща може да подобри конверсията?

Удовлетвореността на клиентите е тясно свързана с ангажираността на клиентите, коефициента на конверсия и приходите.  Колкото по-доволни са клиентите ви, толкова по-успешно ще се развива бизнесът ви. Осигурявайки на клиентите си бързо, персонализирано и компетентно обслужване, ще подобрите ангажираността им, приходите и коефициента на конверсия.

Shared inbox improving the conversion rates

Ползи от общата поща

Спомага съвместната работа

Позволява ва сътрудниците ви да работят заедно върху сложни казуси. Даден сътрудник може да поеме работата на друг, тъй като прогресът се запазва и сътрудниците могат да си оставят вътрешни бележки, да си пишат в чата и дори да правят вътрешни обаждания.

Подобрява продуктивността

Тъй като сътрудниците ви няма да губят ценното си време в следене на различни акаунти и превключване между различни приложения, те могат да съсредоточат усилията си върху осигуряването на персонализирано и компетентно обслужване на клиентите ви.

Web icon

Сигурно съхранение на данните

Тъй като всеки сътрудник има уникални данни за вход и няма нужда от следене на различни акаунти, общата поща е най-сигурното решение за вашия бизнес и клиентите ви.

Problematic sharing of information

Проблемът: споделянето на информация

Развивайки се бизнесът ви генерира повече приходи, но и броят на запитванията за клиентска поддръжка, въпросите за продуктите, както и общите запитвания се увеличава. Преди беше достатъчно един човек да отговаря на имейлите, постъпващи в компанията ви и когато излезе в отпуск, данните за вход в системата просто се даваха на служителя, който го замества. Този подход водеше до объркване и погрешно разбиране поради липсата на опит и прозрачност.

Звучи ли ви познато? Имаме решение за проблема ви!

Решението: една обща поща

LiveAgent предлага разширени вградени функции, които ви помагат да обработвате запитванията от клиенти от едно табло за управление бързо и ефективно.

LiveAgent ви дава неограничен достъп до историята на комуникация с клиентите, а вградената ни CRM система улеснява споделянето на тикети и актуализирането на статусите им с колегите ви.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Търсите по-добра обща поща?

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно Help Desk софтуер за малкия и средния бизнес за 2020 година. Бъдете по-близко до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Кое прави нашия Help Desk продукт правилният избор?

Most reviewed and number 1

Най-обсъжданият, номер 1 в класациите

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно Help Desk софтуер за малкия бизнес за 2019-2020 година.

Preferred by 21k businesses

Изборът на 21K компании

Над 21000 компании избраха LiveAgent като програмно решение за клиентска поддръжка.

Packed with features

Предлагаме ви над 180 функции

С повече от 180 функции, над 40 интеграции и безброй възможности за персонализация, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на бизнеса ви.

Cloud based and secure help desk

Облачен и безопасен

Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.

Прозрачно и достъпно ценообразуване

Получете професионалния ни програмен продукт за клиентска поддръжка на фиксирана месечна такса, без скрити такси или дългосрочно обвързване. Заявете 14-дневна безплатна пробна версия, за да получите пълен достъп до всички налични функции.

Какво чакате още? Пробвайте общата ни поща още днес!

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всеки бизнес и голяма компания

$39 /мес.
Related Articles to Обща поща
Отличното клиентско обслужване започва с по-добър хелп деск софтуер. Вижте...

За да предложитеотлично клиентско обслужване.

Опростете клиентското обслужване с LiveAgent – вашият всичко-в-едно help desk софтуер. Без такси за включване, 24/7 поддръжка и без нужда от кредитна карта. Изпробвайте безплатен тестов период и свържете се с клиентите си във всички канали чрез над 130 функции и 200 интеграции. Повишете приходите си с лайв чат и подобрете клиентското обслужване с телефонна централа и система за запитвания. Започнете сега!

LiveAgent е в състояние да изпълни изискванията на няколко бизнес сфери. Вижте как LiveAgent може да отговаря на вашите изисквания и да подобри поддръжката на клиентите Ви.

преведи на български и запази включеният таг: Ценно във всяка една индустрия

Открийте как LiveAgent може да трансформира клиентското обслужване във вашата индустрия с безплатен 30-дневен пробен период. Независимо дали сте в здравеопазването или автомобилния сектор, нашият софтуер е ценно решение без такси за включване и 24/7 клиентска поддръжка. Подобрете взаимодействията с клиентите и намалете времето за отговор днес!

Софтуерът за обаждания от изходящ център на LiveAgent ви позволява да правите изходящи обаждания към потенциални клиенти за продажби, потенциални клиенти или настоящи клиенти. Изпробвайте безплатната пробна версия за 30 дни и повишете бизнеса си на нови нива.

Ефективен софтуер за обаждания от изходящ център

Повишете продажбите си с LiveAgent, най-добрият софтуер за изходящи обаждания за 2023 година. Интегриран с вашата CRM система, той предлага 24/7 клиентско обслужване и безплатен 30-дневен тестов период без нужда от кредитна карта. Присъединете се към водещи компании като Airbus и Forbes и оптимизирайте комуникацията си с клиенти още днес!

Универсалната пощенска кутия е по-интелигентната версия на Вашия имейл, обединяваща електронни писма, чатове, обаждания, Facebook и и съобщения от социалните мрежи.

Универсална пощенска кутия

Открийте новия начин за обслужване на клиенти с Универсалната пощенска кутия на LiveAgent. Управлявайте ефективно тикети, следете в реално време и подобрете качеството на обслужване с вградената CRM система. Съкращете времето за отговори и увеличете удовлетвореността на клиентите. Разгледайте сега!

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x