Най-добрата обща поща

Следенето на различни имейли за клиентски запитвания е изтощаващо и доста често – неефективно. Запитванията се губят, забравят или остават без отговор, тъй като биват прехвърлени през поредица имейл акаунти на различни сътрудници от екипа за обслужване.

За да имате пълен поглед над запитванията по имейл към екипа ви за обслужване, трябва да дадете достъп на много хора до един имейл и именно тук на сцената излиза общата поща.

Свържете всичките си имейл акаунти от услуги като Microsoft Outlook, Office 365, Gmail или друг имейл сървър и се възползвайте от предимствата на общата поща.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Create Ticket in LiveAgent

Какво представлява общата поща?

Общата входяща кутия е част от продукта ни за клиентска поддръжка и тикет система. Мислете за нея като смарт версия на вашия Gmail.

Всеки от сътрудниците от екипа за обслужване има уникални данни за вход в системата, но след като влязат в пощата, всички имат достъп до едно и също табло за управление. Всеки един служител може да види всички входящи тикети, кой на кое запитване отговаря и кои тикети трябва да бъдат обработени спешно.

Входящата кутия автоматично подрежда всички запитвания по отдели, подрежда тикетите според зададените приоритети и възлага задачи на отделните служители.

Как общата поща може да подобри конверсията?

Удовлетвореността на клиентите е тясно свързана с ангажираността на клиентите, коефициента на конверсия и приходите. Колкото по-доволни са клиентите ви, толкова по-успешно ще се развива бизнесът ви. Осигурявайки на клиентите си бързо, персонализирано и компетентно обслужване, ще подобрите ангажираността им, приходите и коефициента на конверсия.

Shared inbox improving the conversion rates

Ползи от общата поща

Спомага съвместната работа

Позволява ва сътрудниците ви да работят заедно върху сложни казуси. Даден сътрудник може да поеме работата на друг, тъй като прогресът се запазва и сътрудниците могат да си оставят вътрешни бележки, да си пишат в чата и дори да правят вътрешни обаждания.

Подобрява продуктивността

Тъй като сътрудниците ви няма да губят ценното си време в следене на различни акаунти и превключване между различни приложения, те могат да съсредоточат усилията си върху осигуряването на персонализирано и компетентно обслужване на клиентите ви.

Web icon

Сигурно съхранение на данните

Тъй като всеки сътрудник има уникални данни за вход и няма нужда от следене на различни акаунти, общата поща е най-сигурното решение за вашия бизнес и клиентите ви.

Problematic sharing of information

Проблемът: споделянето на информация

Развивайки се бизнесът ви генерира повече приходи, но и броят на запитванията за клиентска поддръжка, въпросите за продуктите, както и общите запитвания се увеличава. Преди беше достатъчно един човек да отговаря на имейлите, постъпващи в компанията ви и когато излезе в отпуск, данните за вход в системата просто се даваха на служителя, който го замества. Този подход водеше до объркване и погрешно разбиране поради липсата на опит и прозрачност.

Звучи ли ви познато? Имаме решение за проблема ви!

Решението: една обща поща

LiveAgent предлага разширени вградени функции, които ви помагат да обработвате запитванията от клиенти от едно табло за управление бързо и ефективно.

LiveAgent ви дава неограничен достъп до историята на комуникация с клиентите, а вградената ни CRM система улеснява споделянето на тикети и актуализирането на статусите им с колегите ви.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Търсите по-добра обща поща?

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно Help Desk софтуер за малкия и средния бизнес за 2020 година. Бъдете по-близко до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Кое прави нашия Help Desk продукт правилният избор?

Most reviewed and number 1

Най-обсъжданият, номер 1 в класациите

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно Help Desk софтуер за малкия бизнес за 2019-2020 година.

Preferred by 21k businesses

Изборът на 21K компании

Над 21000 компании избраха LiveAgent като програмно решение за клиентска поддръжка.

Packed with features

Предлагаме ви над 180 функции

С повече от 180 функции, над 40 интеграции и безброй възможности за персонализация, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на бизнеса ви.

Cloud based and secure help desk

Облачен и безопасен

Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.

Прозрачно и достъпно ценообразуване

Получете професионалния ни програмен продукт за клиентска поддръжка на фиксирана месечна такса, без скрити такси или дългосрочно обвързване. Заявете 14-дневна безплатна пробна версия, за да получите пълен достъп до всички налични функции.

Какво чакате още? Пробвайте общата ни поща още днес!

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всеки бизнес и голяма компания

$39 /мес.
Related Articles to Обща поща
LiveAgent е номер едно софтуер за клиентска поддръжка за малкия и средния бизнес за 2019 и 2020 година. Искате ли да се прехвърлите от Bitrix24 към LiveAgent? Ще ви помогнем!

Преминавате от Bitrix24 към LiveAgent?

Пренесете лесно данните си от Bitrix24 към LiveAgent. LiveAgent предлага безупречно обслужване на клиенти и е подходящ за малки и средни фирми.

Искате да прехвърлите Вашите данни от Extend към друго решение? Разгледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете с Вашия безплатен пробен период сега.

Искате да се преместите от Extend към LiveAgent?

LiveAgent е помощен софтуер за SMB в 2020 г., предлагащ обмен на билети и чат функции. Предлага алтернатива на Aircall със сигурност и съвместимост на кол центровете.

LiveAgent е най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2019. Големите бизнеси често бързо се възползват от възвращаемостта на инвестицията на Liveagent с характеристиката за преглед на написаното в реално време.

Хелп деск софтуер за предприемачески бизнеси

Стратегии за подобряване на клиентското обслужване и маркетинг, включително софтуерни решения и примери от реални компании. LiveAgent предлага мощна система за обслужване на клиенти и маркетинг с прехвърляне от различни платформи и чат в реално време.

LiveAgent е решение за помощно бюро, което свързва множество канали в един интерфейс. Мигрирайте от Crisp към LiveAgent и започнете да печелите ползи от индустрията.

Преместване от Crisp в LiveAgent?

LiveAgent е софтуер за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Предлага се и персонализирано обслужване за големи компании като Huawei и BMW. Прехвърляне на данни от Crisp към LiveAgent предлага значими спестявания и оборудвано решение за обслужване на клиенти.

Търсите начин да прехвърлите данните си от Customerly към друг програмен продукт? Разгледайте LiveAgent и се запознайте с предимствата му. Заявете безплатния си пробен период още днес.

Прехвърляте се от Customerly към LiveAgent?

LiveAgent предлага широка гама от функции и възможности за интеграция, подходящи за малки и големи компании. Преминете към LiveAgent и подобрете своето клиентско обслужване.

Софтуер за дистанционно обслужване на клиенти става новото нормално за повечето хора по света. Дори преди пандемията от covid-19 , работата от разстояние беше във възход

Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат за подобряване на обслужването на клиенти в B2B индустрията. Софтуерът предлага различни алтернативи за подобряване на клиентското обслужване, включително реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x