Най-добрата обща поща

Следенето на различни имейли за клиентски запитвания е изтощаващо и доста често – неефективно. Запитванията се губят, забравят или остават без отговор, тъй като биват прехвърлени през поредица имейл акаунти на различни сътрудници от екипа за обслужване.

За да имате пълен поглед над запитванията по имейл към екипа ви за обслужване, трябва да дадете достъп на много хора до един имейл и именно тук на сцената излиза общата поща.

Свържете всичките си имейл акаунти от  услуги като Microsoft Outlook, Office 365, Gmail или друг имейл сървър и се възползвайте от предимствата на общата поща.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Create Ticket in LiveAgent

Какво представлява общата поща?

Общата входяща кутия е част от продукта ни за клиентска поддръжка и тикет система. Мислете за нея като смарт версия на вашия Gmail.

Всеки от сътрудниците от екипа за обслужване има уникални данни за вход в системата, но след като влязат в пощата, всички имат достъп до едно и също табло за управление. Всеки един служител може да види всички входящи тикети, кой на кое запитване отговаря и кои тикети трябва да бъдат обработени спешно.

Входящата кутия автоматично подрежда всички запитвания по отдели, подрежда тикетите според зададените приоритети и възлага задачи на отделните служители.

Как общата поща може да подобри конверсията?

Удовлетвореността на клиентите е тясно свързана с ангажираността на клиентите, коефициента на конверсия и приходите.  Колкото по-доволни са клиентите ви, толкова по-успешно ще се развива бизнесът ви. Осигурявайки на клиентите си бързо, персонализирано и компетентно обслужване, ще подобрите ангажираността им, приходите и коефициента на конверсия.

Shared inbox improving the conversion rates

Ползи от общата поща

Спомага съвместната работа

Позволява ва сътрудниците ви да работят заедно върху сложни казуси. Даден сътрудник може да поеме работата на друг, тъй като прогресът се запазва и сътрудниците могат да си оставят вътрешни бележки, да си пишат в чата и дори да правят вътрешни обаждания.

Подобрява продуктивността

Тъй като сътрудниците ви няма да губят ценното си време в следене на различни акаунти и превключване между различни приложения, те могат да съсредоточат усилията си върху осигуряването на персонализирано и компетентно обслужване на клиентите ви.

Web icon

Сигурно съхранение на данните

Тъй като всеки сътрудник има уникални данни за вход и няма нужда от следене на различни акаунти, общата поща е най-сигурното решение за вашия бизнес и клиентите ви.

Problematic sharing of information

Проблемът: споделянето на информация

Развивайки се бизнесът ви генерира повече приходи, но и броят на запитванията за клиентска поддръжка, въпросите за продуктите, както и общите запитвания се увеличава. Преди беше достатъчно един човек да отговаря на имейлите, постъпващи в компанията ви и когато излезе в отпуск, данните за вход в системата просто се даваха на служителя, който го замества. Този подход водеше до объркване и погрешно разбиране поради липсата на опит и прозрачност.

Звучи ли ви познато? Имаме решение за проблема ви!

Решението: една обща поща

LiveAgent предлага разширени вградени функции, които ви помагат да обработвате запитванията от клиенти от едно табло за управление бързо и ефективно.

LiveAgent ви дава неограничен достъп до историята на комуникация с клиентите, а вградената ни CRM система улеснява споделянето на тикети и актуализирането на статусите им с колегите ви.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Търсите по-добра обща поща?

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно Help Desk софтуер за малкия и средния бизнес за 2020 година. Бъдете по-близко до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Кое прави нашия Help Desk продукт правилният избор?

Most reviewed and number 1

Най-обсъжданият, номер 1 в класациите

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно Help Desk софтуер за малкия бизнес за 2019-2020 година.

Preferred by 21k businesses

Изборът на 21K компании

Над 21000 компании избраха LiveAgent като програмно решение за клиентска поддръжка.

Packed with features

Предлагаме ви над 180 функции

С повече от 180 функции, над 40 интеграции и безброй възможности за персонализация, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на бизнеса ви.

Cloud based and secure help desk

Облачен и безопасен

Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.

Прозрачно и достъпно ценообразуване

Получете професионалния ни програмен продукт за клиентска поддръжка на фиксирана месечна такса, без скрити такси или дългосрочно обвързване. Заявете 14-дневна безплатна пробна версия, за да получите пълен достъп до всички налични функции.

Какво чакате още? Пробвайте общата ни поща още днес!

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всеки бизнес и голяма компания

$39 /мес.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
Related Articles to Обща поща

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо