Какво представлява запитването към отдела за обслужване?
Запитването към отдела по обслужване е запитване от клиент или посетител на вашия сайт с въпроси свързани с компанията, услугите или продуктите ви. Обикновено запитването към отдела по обслужване се състои от тема/заглавие и тяло, понякога в тях може да се съдържа и допълнителна класифицирана информация.
Запитването към отдела по обслужване може да бъде изпратено директно под формата на съобщение, писмо към имейл адреса на отдела ви по обслужване (например support@liveagent.com) или чрез формата за обратна връзка на сайта ви. Съобщенията в Facebook, както и телефонните обаждания също се считат за запитвания към отдела по поддръжка, въпреки че от техническа гледна точка терминът “запитване към отдела по обслужване” основно се свързва с въпроси, подадени по електронен път.
Frequently Asked Questions
Какво означава запитване към отдела за обслужване?
Запитването към отдела по обслужване е запитване от клиент или посетител на сайта на вашата компания с въпроси свързани с компанията, услугите или продуктите ви. Тези запитвания могат да бъда изпращани чрез наличните канали за връзка.
Кой отговаря за обработването на запитванията към отдела за обслужване?
Сътрудниците от отдела за обслужване на клиенти отговарят за обработването на запитванията от клиенти. Задачата им е да помогнат в разрешаването на проблема и да осигурят необходимата помощ на лицето, изпратило запитването.
Къде в системата на LiveAgent можете да видите и да имате достъп до всички запитвания към отдела за обслужване?
В системата на LiveAgent, достъпът до всички запитвания към отдела за обслужване се осъществява в раздела Тикети. Някои сътрудници могат да имат ограничен достъп и да виждат само тикетите, които са им възложени за обработка, а администраторът и собственикът на компанията имат достъп и могат да виждат всички тикети.
Анкета за клиентско обслужване
Подобрете комуникацията с клиентите чрез ABM стратегии и обратна връзка. Обучение на служителите и инструменти за обслужване на клиенти са също важни.
LiveAgent е софтуер за поддръжка и комуникация на клиенти, предлагащ функционалности като жив чат и реферален маркетинг. Тикет системата обработва запитванията на клиентите, а онлайн поддръжката осигурява 24/7 клиентско обслужване. Бюрото за услуги цели бързо разрешаване на проблемите на клиентите и предоставяне на висококачествени услуги.