Какво представлява запитването към отдела за обслужване?
Запитването към отдела по обслужване е запитване от клиент или посетител на вашия сайт с въпроси свързани с компанията, услугите или продуктите ви. Обикновено запитването към отдела по обслужване се състои от тема/заглавие и тяло, понякога в тях може да се съдържа и допълнителна класифицирана информация.
Запитването към отдела по обслужване може да бъде изпратено директно под формата на съобщение, писмо към имейл адреса на отдела ви по обслужване (например support@liveagent.com) или чрез формата за обратна връзка на сайта ви. Съобщенията в Facebook, както и телефонните обаждания също се считат за запитвания към отдела по поддръжка, въпреки че от техническа гледна точка терминът “запитване към отдела по обслужване” основно се свързва с въпроси, подадени по електронен път.
Frequently asked questions
Какво означава запитване към отдела за обслужване?
Запитването към отдела по обслужване е запитване от клиент или посетител на сайта на вашата компания с въпроси свързани с компанията, услугите или продуктите ви. Тези запитвания могат да бъда изпращани чрез наличните канали за връзка.
Кой отговаря за обработването на запитванията към отдела за обслужване?
Сътрудниците от отдела за обслужване на клиенти отговарят за обработването на запитванията от клиенти. Задачата им е да помогнат в разрешаването на проблема и да осигурят необходимата помощ на лицето, изпратило запитването.
Къде в системата на LiveAgent можете да видите и да имате достъп до всички запитвания към отдела за обслужване?
В системата на LiveAgent, достъпът до всички запитвания към отдела за обслужване се осъществява в раздела Тикети. Някои сътрудници могат да имат ограничен достъп и да виждат само тикетите, които са им възложени за обработка, а администраторът и собственикът на компанията имат достъп и могат да виждат всички тикети.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.
LiveAgent е софтуер за управление на клиенти, който помага на бизнеса ви. Този софтуер предлага функции за управление на имейли, поддръжка на портала, управление на оплаквания и входящи телефонни централи, както и различни услуги като демонстрации, цени и интеграции с други софтуерни продукти. LiveAgent поддържа функции като също така възможности за самообслужване, макроси, онлайн клиентска поддръжка, отговори, разрешения, форма за клиенти и форум за общността. Освен това статията споменава ценообразуването на LiveAgent, неговите възможности за интеграция и алтернативите на програмата.
Добре дошли в Академията за клиентско обслужване
Providing excellent customer service is crucial for businesses to remain competitive and successful in the long run. Satisfied customers are more loyal and spend more, while those who have experienced poor service often reject the brand, resulting in reduced revenue and a damaged reputation. Training for customer service involves equipping employees with the knowledge, competencies, tools, and skills necessary to serve and assist customers. This training is beneficial not only for customer service representatives but also for positions such as technical support and sales representatives.
LiveAgent е инструмент, който помага на компаниите да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка на клиентите си. Множество клиенти са доволни от този инструмент, като това помага за повишаване на удовлетвореността на клиентите, както и за увеличаване на продажбите. Инструментът също така помага за категоризиране на тикетите и проследяване по статистически начин, от какво най-много се нуждаят клиентите. LiveAgent може да бъде използван като страхотен инструмент за комуникация с клиентите и ускорява комуникацията с тях, като предоставя опция за чат с тях. LiveAgent е сред най-добрите решения за подобряване на клиентското обслужване.